Reágáló

Ami mostanában történt, és akad jelentőssége is.

Friss topikok

  • Treuga Mei: @MAXVAL bircaman közíró: Igazából háttérhatalmi gendernáci akadémikusbűnözők norvég pedagógus-össz... (2019.05.17. 22:04) Petíció a törvényes EP-választásokért
  • Androsz: @Ylim: "az anarchia/diktatúra mindenkinek csak addig tetszik, amíg nem őt kúrják seggbe." Pontosan. (2018.04.29. 21:37) Az új rend
  • nemecsekerno_007: @a ribancok is kidobják a csikket: Nézd meg ezt a dokumentumfilmet. Kétrészes és egy olyan valód... (2018.04.22. 19:38) Hozzáférés megtagadva
  • maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Igen, már nagy szükség volt a századik ballib pártra! (2018.04.22. 07:36) Ajánlott beszéd egy mai tüntetésre
  • Lesz még Magyar Köztársaság: Ezt vallom én is. Orbánnak már nincs szüksége kétharmadra. 90-, 67-, 56- vagy csak éppen 50+1%-os ... (2018.04.04. 14:45) Egy meg nem valósult bojkott margójára

Linkblog

Jelenet egy kitüntetés után

2016.08.24. 21:44 | Treuga Mei | Szólj hozzá!

Címkék: lovagkereszt Bayer Zsolt Áder János NER kitüntetés után

(Kis, homályos szoba, két személy átellenes sarkokban, az egyik kezében kard, a másik üres kézzel, oldalt ajtó. A háttérben szól a Kossuth Rádióban a migráncsozás. A falon egy menekültellens plakát. Az üres kezű megszólal.)

 - Bocsásson meg, de Ön irdatlanul büdöset szellentett!

 - Kikérem magamnak, ez a nemzettestemnek nélkülözhetetlen gyógykrém nemes illata!

 

maskent_ugyanaz_lovagkereszt.jpg

Másként ugyanaz

 - Dehát ez szarszag, ne nézzen már hülyének!

 - Ön támadást intéz a nemzettestem ellen, ön a bacilusokat támogatja!

 - Dehát ne marhuljon már, ember! Most látom, ez nem is szellentés, idecsinált a szoba közepére!

 - Ez egy természetes, ősi, holisztikus védelem a fertőzések ellen! Mindazok, akik ezt tagadják, a betegségek terjedését kívánják, az egészséges immunrendszerünket kívánják gyöngíteni!

 - Dehát ez büdös, fertőző, undorító és szégyentelen!

 - Nem vonhatom vissza ezen egészségmegőrző ürítésemet. Amúgy is: Ön meg akarja akadályozni a nemzettest védelmét! Mondjuk csak ki: Ön egy gyilkos! De legalábbis a gyilkosok tettestársa, azaz egy patkány!

 - Nem, nem vagyok az, maga közveszélyes!

 - Ön nem csak a bacillusokat támogatja, de rágalmaz is! Ezért elégtétellel tartozik! Itt az ideje, hogy megküzdjünk!

 - Dehát ezek nem egyenlő feltételek! Önnél fegyver van!

 - Én csupán azon eszközökkel élek, amikkel Ön is élhetne, ha megkapta volna hozzájuk a kellő közösségi felhatalmazást! Amúgy is, ez az én szobám! Maga itt idegenszívű!

 - Ember, hagyja abba, rakja le a fegyvert! Én is úgy kerültem ebbe a szobába, mint maga, épp annyira az enyém, mint a magáé! És már megint idecsinált, fejezze már be végre!

(Kintről Kaltenbach Jenő hangja.)

 - Ha jól szórakoznak, nem akarok zavarni. Csak megemlítem: én kinyitottam az ajtót, kijöttem, rácsuktam az ajtót és magára hagytam a degeneráltakat! Idekint nincs sem szag, sem vita, sem idióták!

(A két benti személy hangja egyszerre.)

 - Gyáva áruló!


· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://re-akcio.blog.hu/api/trackback/id/tr3211649980

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jelenet egy kitüntetés után 2016.08.24. 21:47:23

(Kis, homályos szoba, két személy átellenes sarkokban, az egyik kezében kard, a másik üres kézzel, oldalt ajtó. A háttérben szól a Kossuth Rádióban a migráncsozás. A falon egy menekültellens plakát. Az üres kezű megszólal.)  - Bocsásson meg, de Ön ird...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása