Reágáló

Ami mostanában történt, és akad jelentőssége is.

Friss topikok

  • Treuga Mei: @MAXVAL bircaman közíró: Igazából háttérhatalmi gendernáci akadémikusbűnözők norvég pedagógus-össz... (2019.05.17. 22:04) Petíció a törvényes EP-választásokért
  • Androsz: @Ylim: "az anarchia/diktatúra mindenkinek csak addig tetszik, amíg nem őt kúrják seggbe." Pontosan. (2018.04.29. 21:37) Az új rend
  • nemecsekerno_007: @a ribancok is kidobják a csikket: Nézd meg ezt a dokumentumfilmet. Kétrészes és egy olyan valód... (2018.04.22. 19:38) Hozzáférés megtagadva
  • maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Igen, már nagy szükség volt a századik ballib pártra! (2018.04.22. 07:36) Ajánlott beszéd egy mai tüntetésre
  • Lesz még Magyar Köztársaság: Ezt vallom én is. Orbánnak már nincs szüksége kétharmadra. 90-, 67-, 56- vagy csak éppen 50+1%-os ... (2018.04.04. 14:45) Egy meg nem valósult bojkott margójára

Linkblog

Mit hoz és mit visz Páty a maffiáknak?

2010.04.18. 11:32 | Treuga Mei | 133 komment

Címkék: sávoly maffia korrupció orbán viktor nyakó istván pártfinanszírozás pintér sándor telki páty suchmann tamás guéyás dénes tollner józsef

Hogy megelőzzük a címben föltett kérdésre a kifejtett választ: keveset. A pártoknak, amelyek összefonódtak az ügyben, azoknak is néhány ezreléknyi szavazatvesztést legföljebb. A választók preferenciái kevéssé alakulnak ki környezettudatos kérdések mentén, kivéve ha a gond közvetlen környezetükben, lakóhelyük mellett történik.

Mi is a pátyi ügy? Egy cégcsoport - ugyanaz, amelyik már Sávolyon elbukott a tarthatatlan pénzügyi konstrukciói miatt - elvileg golfpályát kezdene építeni, de időközben a tervből lakópark lett. Egy néhány ezer lakosú településnek hirtelen volna majdnem ugyanannyi lakosa bezsúfolva egy területre, a szomszéd település - Telki - mellett, egy nagy forgalmú úttal kiegészítve. A projekt biztosítékául egy legelő szolgál, amely az érdekelt cégcsoport értékbecslő cége által fölmért értékén megfelel (az máig nem derült ki, a pátyi képviselőtestület miért nem független értékbecslőt kért föl), független szakértők szerint azonban nagyságrendekkel értéktelenebb a szükségesnél.

Azokat a helyi önkormányzati képviselőket, akik nem akarják tönkrenyomorítani a települést egy de facto lakóteleppel, megfenyegetik ismeretlenek (itt adjuk meg legnagyobb tiszteletünket a beruházás ellen következetesen és minden mocskolódás ellenére kiálló Tollner Józsefnek!), a szomszéd település (Telki) polgármestere is lemondott, mert félt valamitől, de már a fejlesztéssel kapcsolatos kétségeit hangoztató országgyűlési képviselő, Gulyás Dénes is megkapta a maga fenyegetését! A köztestületi közösségi intézmények tagjai a fenyegetések hatására nem merik ellátni becsülettel a feladataikat. (Megértem őket: családjuk van.) Valakik a témáról szóló cikkek szerzőit is fenyegetik.

A Grupo Milton csoport egyik ismert arca az a Kovács Bence János (KBJ), aki néhány köztörvényes bűncselekményen túl immár az egyike a föltörekvő "nagybefektetőknek". Ingatlanban utazik. Sávolyon, Pécsett, Pátyon, meg még egy-két helyen. Kiváló kapcsolatai vannak a politikai szereplőkkel. Megy is a szekér.

Hogy ne feledjük el, kik is a barátai e cégnek, írjuk le: Suchmann Tamás és Nyakó István szocialista képviselők rajongva tolták Sávoly védhetetlen beruházását, Orbán Viktor (igen, az az Orbán!) pedig vezetőnek kapta KBJ-t a Real Madrid megtekintésekor, nem mellesleg szívcsücsökje Felcsúti Futballakadémia is profitál a Grupo Milton bőkezűségéből a Videotonon keresztül... Miközben a módszereik olyanok, mint a maffiáé.

De ez a választókat aligha érdekli. Sajnos még mindig nem érti a többség: ami a pátyiakkal megtörténik, holnap akár veled is megtörténhet! Bármikor arra ébredhetsz, hogy egy maffia építette borzalom áll az udvarod végében! (Vajon mit fog ehhez szólni majd Pintér Sándor?)
Valóban ellepi az országot a szervezett bűnözés. Ezt észben tartjuk.

A témával kapcsolatos bővebb információk:

index.hu/gazdasag/magyar/2010/04/15/feljelentes_a_patyi_ingatlanugyben/

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://re-akcio.blog.hu/api/trackback/id/tr961931162

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Páty 7 - Válasz a maffiamódszerekre 2010.04.19. 16:01:08

Előző cikkünkben (Páty 6 - A maffiamódszerek mit sem változtak) szóltunk arról a sajtónyilatkozatról, hogy aljas módon próbálják Tollner József pátyi képviselőt lejáratni és családját megfélemlíteni. Ő ugyanis az egyike azoknak a képviselőknek, aki &qu...

Trackback: Éles cikkből bekezdést törölni utólag - NEM MENŐ 2010.04.18. 17:01:24

Na, helyreállt az egyensúly a világban. Éppen a héten dicsértem meg az Index-et (Sajtótörténelmet írt az Index), de ugye Budán is csak 3 napig volt kutyavásár egyszer volt Budán kutyavásár, viszont minden csoda három napig tart. A  Pulitzer-eml...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kato 2010.04.18. 15:12:02

Mit szólna Pintér Sándor? Hiszen ő a legnagyobb maffiózó!

Dr Smit Plagius 2010.04.18. 16:18:57

aki figyelt '98 tavaszán, már akkor tudhatta, hogy a szervezett bűnözés áll ovi mögött - lásd robbantások, kivégzések, sehol egy letartóztatás, egy bírósági ügy, pintér lett a belügyminiszter, oszt hipphopp, rend lett...
megérdemeljük őket...

Hírbuzi 2010.04.18. 16:23:51

@kato:

95. perc: A „Nincsen Pintér Sándor ügy” című Pintér Sándor ügy eltussolása

hircsarda.hu/1-politika/5594-a-fidesz-elso-100-percenek-programja-csak-a-hircsardan

RustySpoon (törölt) 2010.04.18. 16:28:06

@gattamorte: te mekkora egy büdös barom lehetsz :D

Flúgatlan 2010.04.18. 16:37:31

Mit is hibázott itt Orbán? Hogy nem nézett utána, milyen külföldre szakadt hazánkfia az ő idegenvezetője? Hogy nem nézte, kik a felcsúti futballakadémia támogatóinak támogatói? Ez mintha nem ugyanaz a súlyú dolog lenne, mint amivel a szocik támogatják az ügyet....

Amúgy tényleg bűzlik az ügy, de igencsak izzadni kell, hogy a bűzt a Fideszre ugyanúgy kenjétek, mint az MSZP-re....

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.04.18. 16:40:39

Mások lettek a módszerek
finomabbak a gyógyszerek

Roy 2010.04.18. 16:45:47

@Flúgatlan: A Fidesz ártatlan bárány?

loláb 2010.04.18. 16:49:00

@Flúgatlan:
Így van.
Egy fejér megyei cég támogat egy fejér megyei sportszervezetet.
És Orbánt kísérői között ott volt egy spanyolországi magyar üzletember, amikor spanyolországban járt.
Tényleg rendkívül komprommittáló mindkettő, már látom magam előtt, ahogy a fél fidesz vezérkart behálózzák ezek a maffiakapcsolatok.

Hattory Hanzo 2010.04.18. 16:50:26

Halló! Azt ugye tudjuk, hogy a témában szorgos Bodoky felmondott, mert UP, ha minden igaz, kihúzott egy bekezdést a cikkéből, amiben Csányi Sándor, Demján Sándor és Hernádi Zsolt neve felmerült.

Senkifia 2010.04.18. 16:50:42

Én őszintén leszarom, Orbán mit tette,vagy nem a maffia ellen eddig. De jól tenné,ha ezután tenne,mert azért neki sem esne jól ,ha mondjuk ezen nyerne a Jobbik választást legközelebb :)
És ne mondja nekem senki,hogy a grupo milton olyan kemény csávók gyülekezete,hogy orbáni szinten fenyegetéssel tudna élni. azért egy országnyi titkoszszolgálattal ,meg állambiztonsági szervekkel egy kicsit nagyra nőtt bandát mégiscsak pofán lehet verni... vagy nem? :)
Ha nem, akkor csúnyán beszoptuk. Az biztos, hogy gratuláció jár mindenkinek,akik a fenyegetés ellenére is kiállnak,illetve akik eleve kiálltak,csak a családjukat féltve kiszálltak. Ez is érthető . Ami nem érthető,hogy hogy létezik, hogy az állam csak akkor megy szembe egy egy ilyen suttyó társaság érdekeivel,mikor már nagyon nyilvánvaló a disznóság?. És nem kell elfelejteni,hogy a Cosa Nostra(azért mégsem grupo milton....ugye:)) nagyon nagy visszaesése, és pofán veretése(vezetők életfogytigra lecsukása, eszméletlen méretű anyagi lebuktatások, vagyonelkobzások) a civil kiállás segítségével,illetve annak hatására történt. Mikor az emberek tömegesen megszegték az "omerta"-t,és kimentek az utcára tüntetni a maffia ellen. nem hiába félnek ezek a szarjankók a nyilvánosságtól. Igen, félnek. azért ijesztgetnek,és fenyegetnek,mert félnek a nyilvánosságtól. Ha nem így lenne, leszarnák ívben

Senkifia 2010.04.18. 16:56:13

"pátyi képviselőtestület miért nem független értékbecslőt kért föl"... nahát...vajon miért :) Az is benne volt a kenőpénzben,aminek hatására valakik keresztülnyomták a cuccot a "kaptunk valami petíciót"-polgármesterrel az élen, a képviselő testületen :)

Flúgatlan 2010.04.18. 16:56:55

@Senkifia: "De jól tenné,ha ezután tenne, ..."

Ja! Nézzük meg, mit tesz ezután, hogy hatalma is lesz. Addig azonban ne emlegessétek felelősségét egy szinten Nyakóéval.

A Fidesz sem ártatlan bárányok gyülekezete, tudom. De azért nagyságrendi különbség van köztük meg az MSZP közt. Ebben az ügyben is.

pg2 2010.04.18. 16:58:31

Hogy ti milyen egyszerűek vagytok!

T. posztoló! A jószándék nem elég. Tanulj meg pontosan kivonatolni és igeidőket egyeztetni.

hypotheticalfriend 2010.04.18. 16:59:14

@Senkifia: Orbán, ha akarja eltapossa ezeket. Azt híresztelik, hogy megvették kilóra a pártokat, ez mrá az MSZP-nek is kínos, na de a Fidesznek?! Úgy indulni, hogy az első héten egy vaskos MSZP-Fidesz korrupciós, ingatlanapanamás botrány? Hát, nem tudom...

pg2 2010.04.18. 17:00:16

Ja, és még valami. A blog címe nem pofátlanság picit? Már csak a mandinerék miatt...

Treuga Mei 2010.04.18. 17:14:03

Tisztelt Kommentelők!

Hogy Pintér Sándor mennyire maffiózó, nem tudom. (Egy link, ami nem épp visszafogott, de közszereplőnek véleményem szerint ilyet is kell tűrnie:
titkosplakatok.blog.hu/
Mindhárom nagyon demagóg, de ezek szerint közszájon forog Pintérről a gyanú.)
Megértem azokat, akik általában különböző mértékűnek látják a kormányok és ellenzékeik tevékenységét. Itt azonban mind a kormánypártok, mind az ellenzékiek együtt szavaztak az önkormányzatban - amint a sávolyi rendezési tervet előkészítő Balaton-törvénynél is!
Orbánnak a saját baráti köre az ismert körülmények után akkor is nyakói-suchmanni szinteken kínos, ha ő "csak" egy politikus, nem tagja a vállalkozói körnek.
Lehet, hogy provokál a cím, de messze nem annyira, mint az említett vállalkozói kör tevékenysége. És talán kevésbé is káros...

Goompah 2010.04.18. 17:43:20

@Flúgatlan: Pontosan ebben hibázott Orbán, még akkor is, ha esetleg sem ő, sem a pártja nem sáros az ügyben. Egy Orbán-kaliberű politikusnak kutyakötelessége megnéz(et)ni, kivel találkozik és főleg kitől fogad el - akár csak közvetve is - anyagi támogatást. Ha ezt elmulasztja, akkor támadási felületet nyújt és nemcsak magának, hanem az egész pártjának is súlyosan árt.

Konkrétumokat vsz. soha nem tudunk meg, de az sokatmondó, hogy a Fidesz "számonkérő listáján" nem szerepel sem Páty, sem Sávoly, ellenben szerepelnek párszor tízmilliós tételek. Pedig Páty és Sávoly milliárdos kárt okoz(hat)nak.

Kopi3.14 2010.04.18. 17:44:20

@kato: Épp ez az. Jön a konkurencia.

potyka22 2010.04.18. 17:47:45

Nem Pintérezni kell,hanem az önkormányzati választásokon nem erre a ellenszenves öntelt bandára szavazni !

popocatepetl 2010.04.18. 17:49:48

@gattamorte: Tényleg gáz, hogy rend lett. Pfúj, rend.

popocatepetl 2010.04.18. 17:53:23

@Goompah:

Követelem, hogy golfozhassak Pátyon!

Parajpuding 2010.04.18. 17:57:59

"...Vajon mit fog ehhez szólni majd Pintér Sándor..."
Bele se merek gondolni, mi lesz, ha éppen Pintéré lesz a belügy, rendőrség, titkosszolgálatok...:(

potyka22 2010.04.18. 18:04:16

@Parajpuding: ezek a videon mszp-és haverok..

Rókakígyó 2010.04.18. 18:16:35

A politikusok a hibásak.

potyka22 2010.04.18. 18:18:21

"Én nem vagyok egyenrangú Önnel Uram!"-szólt a polgármester!

És ebben igaza van! Egy igazi demokráciában, egy valódi polgármester gyakorlatilag a köz érdekeit szolgálja! S, mint szolga, beszámolóval, rendelkezésre állással, elszámoltathatósággal tartozik az őt felhatalmazók felé (t.i. a választói felé).

Ez az MSZ(m)P-s mintapéldány reméljük készül már cuslág mellé a börtönbe, ahol együtt kártyázzák majd át a 10-12 évet!

Börtönbe az összes helyi kiskirállyal!!!

cambridge.on 2010.04.18. 18:20:13

A Nol.hu írása szerint Bodoky Tamás beadta a felmondását, miután a pátyi ingatlanügyről szóló írásából órákkal a megjelenés után kikerült egy bekezdés.
Az Indextől, úgy látszik egy oknyomozó újságírót visz.

murmuska 2010.04.18. 18:22:27

A pintér szerintem is egy maffia főnök, és éppen ő miatta nem megyek el szavazni 25-én. Ha valóban ő lesz a bel.ü. miniszter az őszi önkormányzati választásokon nem lesz ekkora sikere a fidesznek, ezt merem állítani. Ja, az első fordulóban rájuk szavaztam, tegyenek róla, hogy ne bánjam meg. Nekem egyre szimpatikusabb az LMP, "bár hogy is akarják bemocskolni őket", örülök, hogy ők sem nézik jó szemmel ezt a pátyi maffia dolgt. Viktor ne csak beszélj a korrupció megakadályozásáról, tegyél is ellene! Pl. Mit keresett Pécset a volt szolnoki várhegyi a Páva kampányba? Ilyen fideszesekre nincs szükség, többet rontanak, mint használnak a pártnak! Ha Szolnokon megjelenne, kifütyülnék, ez tuti!

fvipera 2010.04.18. 18:22:53

@gattamorte: ez az a pintér, akinek a volvojába nem fér be 750,000,000 ft cash polt péter szerint, így azt nem is tudhatta átvenni az olajbűnözőktől?

remélem a belügyminisztérium felügyeli majd az nbh-t is, hogy ne kelljen félnünk senkitől.

fvipera 2010.04.18. 18:24:03

@Hattory Hanzo: a kutya ne harapja meg a gazdáját. szerinted kié az index? spéderé?

Ppix 2010.04.18. 18:27:22

@Flúgatlan:
"Mit is hibázott itt Orbán?"

Hát bazmeg, akkor pontosítsunk, mert egy kukkot sem értetek ebből.

Szó nincs hibáról. Orbán nem hibázott semmit.
Kerek perec kiadta a _kézivezérlésű_ országos pártsajtónak, hogy erről az ügyről _egy_szó_sem_jelenhet_meg_.

Hír TV, Magyar Nemzet, stb. kussol, egy szót sem találsz erről.

Ez nem hiba. Ez nagyjából bűnpártolás, tudatosan aszisztálnak a dologhoz.

És ennek megitélése nem politikai nézet kérdése.
Ehhez képest töredék jelentőségű, mégegyszer mondom, hogy az elvakultak is megértsék, töredék jelentőségű ügyekből is lelkesen országosra felfújt kormányellenes kampányt csinálnak a fent említett médiumok. Akkor is, ha nagyjából nincs ügy.
Azon lehet vitatkozni, hogy kinek van igaza, büdösebb-e az MSZP mint a fidesz, stb. De azt csak az igen idióták nem látják, hogy a Hír TV, mno.hu és a többi pártsajtó egy kézivezérelt kampánykommunikációs eszköz, amit központilag irányítva, a fidesz céljai szerint szerkesztenek.
(Idézz nekem egyetlen fidesszel szemben kritikus mondatot tőlük...)

Ha az ügy nem jelent meg a Hír TV-ben, az csak azért lehet, mert a fidesz is érdekelt benne. Jobb ha ehhez tartják magukat a T. választópolgárok!

Szabó bakter 2010.04.18. 18:34:43

valahogy a pátyi ügy nem akar úgy bebukni, mint a sávolyi...

Senkifia 2010.04.18. 18:39:43

@Szabó bakter: ... csak ki kell várni. Sávoly sem bukott be egyből...

fvipera 2010.04.18. 18:41:43

@Ppix: ha erről a pátyi ügyről rákosi mátyás elvtárs tudna, biztos nem hagyná

Senkifia 2010.04.18. 18:42:22

@potyka22: hálistennek hogy eddig nem öntelt banda kormányozott.. Olyan rendes csávók voltak ezek,b.szod, 8 éven keresztül,hogy igazából 20év kell még, amíg rájövünk,mekkora károkat okoztak az országnak, és a fejekben...

Senkifia 2010.04.18. 18:44:19

@Flúgatlan: hát ne is. mert ami itt ment 8 éven át, az minden képzeletet felülmúlt. És a maffiózók nem külsősök voltak,hanem pártvezetők...

hypotheticalfriend 2010.04.18. 18:45:19

@Szabó bakter: Csak idő kérdése. Nincs akkora szőnyeg, ami alá ezt a szart be lehetne seperni. Páty inkább Sukoróhoz hasonlít. Az is eltartott egy darabig.

Senkifia 2010.04.18. 18:47:34

@hypotheticalfriend: orbánék helyébe azzal kezdeném,hogy egy szívlapáttal úgy verném pofán miltonékat, a pátyi polgármesterrel egyetembe,hogy 20 évig csak rács mögül lássák a napot :) utána egyből nem lenne miről kommentálni . Attól függetlenül,hogy vezetett e engem körbe a miltonos a real madridnál,vagy sem...

FalóNyúl 2010.04.18. 19:05:59

@RustySpoon: Te egy nagyon konstruktív, vitaképes, érveket felsorakoztató humanoid vagy :))

deflorator 2010.04.18. 19:15:46

Most ezt nem értem. Ugyan senki nem tud semmit, de talán éppen emiatt ez roppant gyanús, tehát Orbán mondjon le? Szóval a szokásos?

Pszt! 2010.04.18. 19:16:08

Biztos marhára buta vagyok, de még mindíg nem értem mi a ráknak építene a maffia golfpályának álcázott lakótelepet? Mi ebben az üzlet?

------------------------------------------

balfék 2010.04.18. 19:21:56

@Treuga Mei: A soha nem találkoztam Dietmar Clodoval Sanyiról van szó?

balfék 2010.04.18. 19:25:09

A fidesznyikek hozzászólásait olvasva azt vonom le, hogy a korrupció csak egy bizonyos összegen felül elitélendő. Ez minha hajazna a "Ne mi nyerjünk a legtöbbett" megjegyzésre. Orbán Viktor szara kevésbé büdös?

szamarhegy 2010.04.18. 19:28:04

@Senkifia: Jó lenne, de úgy nehezebb lesz, hogy a Miltonos fickó együtt ül a Videoton VIP páholyában Orbánnal, a Milton 300 millióval támogatja a Videotont és közvetve a felcsúti akadámiát, ráadásul friss hír, hogy a szintén rendszeres VIP páholy látogató Demján megvette a Milton cégcsoport bankját.

fvipera 2010.04.18. 19:38:20

@Pszt!: 1 ha szántó cca. 1,000,000-Ft, 1 nm építési telek cca. 20,000-Ft. 1 ha = 10,000 nm. kb. ez a projekt lényege.

a pintér - simicska tandemhez képest a maszopos srácok szimpla ministránsfiúk. az mondjuk érdekes, hogy kövrék nekimentek az eclipsen keresztül pintérnek. az pedig még érdekesebb, viktor miért tart ki pintér mellett. fél, hogy pintér újra robbantani kezd?

szamarhegy 2010.04.18. 19:39:31

@Pszt!: Kinézel egy területet, amelyen nagyot szakíthatsz és az önkormányzat se lenne ellene egy kis korrumpálásnak, aztán veszel egy legelőt valahol 15-20 millió forintért és felértékelteted egy baráti céggel 2,5 mrd, értékben, amit elcserélsz egy valóban 2,5 mrd.-ot érő pátyi önkormányzati telekre, amin eredetileg golfpálya épüt volna. Aztán módosítások serege után, a golfpálya hirtelen egy kisváros lesz, Budapesttől 10 km-re lévő gyönyörű szép Zsámbéki medencében. Innentől már, vagyis ha megvan az építési engedélyed, akkor találsz már beruházókat, neked pedig kijött 15-20 millióból pár milliárd, persze az önkormányzat érintett emberei se jártak rosszul. A rossz oldala, hogy hazavágtad a Zsámbéki medence családi házas jellegét, környezetvédelem, beépítési stratégia, stb. + 100 méterre van Telki, ahol értékes ingatlanok épültek a nyugalomra, a természetközeliségre építve és szomszédba tervezett pláza és kisváros hazavágja két évtized településfejlesztését.

fvipera 2010.04.18. 19:43:21

@szamarhegy: a telki golfpláza körüli küzdelem azért érdekes, mert telki polgárságát jórészt a fidesz 3-4. vonala teszi ki. ilyen ügyek miatt keletkezik majd törés a monolitnak tűnő néppártban.

első körben kövér - pintér háborúra számítok, illetve arra, hogy a fidesz még itthon lévő 2. vonala nekimegy simicskának. ez érdekes momentum lesz, mert lajos őrzi viktor kasszakulcsát. :)))

Blogger Géza 2010.04.18. 19:46:15

Igazából nem világos hogy miért világra szóló botrány, ha valakik egy lakóparkot építenek a saját pénzükből.

Egy újságnak meg van főszerkesztője, és ő felelős azért, mi jelenik meg benne, szóval alaptalan rágalmakat én se hagynék megjelenni.

Attól hogy valaki egyszer valaki mellett ült vagy hogy mindketten támogatnak egy alapítványt, vagy hogy valaki megvesz egy céget valakitől, olyan sok miden azért nem követezik. A híres, befolyásos emberekhez megpróbálnak mindig hozzádörgölőzni az ilyen kétes alakok, de ezeknek a próbálkozásoknak a jelentőségét hajlamosak sokan eltúlozni.

Ppix 2010.04.18. 19:46:49

@Pszt!:
Egyszerű.
Keresel egy jó nagy telket menő környéken, Budapest mellett. Megveszed olcsón mint külterületi szántót. Kérsz engedélyt, hogy építenél oda hotelt, meg golfpályát, mondjuk alig 5%-ban fogod a területet beépíteni. Senki sem szólhat semmit, nem károsul (nagyon) a környzet, nem lesz extra nagy forgalom, szép zöld marad minden, épül-szépül a környék.
Egy a gond, hogy egy golfpálya drága és relatíve kevés hozamot termel. Különösen elmaradott csóró országokban.

Sebaj, nem is akart senki golfpályát.
Megszerzed az engedélyeket, aztán mutyiba elintézed az önkormányzatnál, hogy nyilvánítsák belterületnek a szántódat és tervmódosításokkal eléred, hogy a golfpálya mellett legyen egy kisebb wellness falu, aztán nagyobbacska wellnes falu és így tovább. Ha közelebbről megnézzük, akkor a golfpálya talán nem is kell, különben sem férne el, marad egy remek helyen lévő 3000 lakásos lakófalu.

Az üzlet csak annyi, hogy egy mezőgazdasági földterület áráért szerzett telekből belterületi telket varázsolsz és tudsz építkezni egy olyan településen, ahol más ekkora méretben nem tud. Olyan eladási árakat lehet elérni, mint Budán. A telek ára sokat számít, ugyanazt a házat 30 millióért felépítheted mondjuk Szolnok mellett, meg Páty-on is, utóbbi mégis automatikusan kétszer annyit fog érni. Ha nem többet.

fvipera 2010.04.18. 19:48:32

@Blogger Géza:

alaptalan rágalmakat én se hagynék megjelenni hernádiról, pintérről, csányiról.

így pontos:))

amúgy, érted, hogy mi történt pátyon?

szamarhegy 2010.04.18. 19:52:16

@fvipera: Nem foglalkozom telki politikai összetételével, meg a Fidesz belső harcaival, a maffia szerű ügyletek mocskosak, akkor is ha a BKV-nél, meg akkor is ha Pátyon történnek. A telki-pátyi ügylet legfőképp a mocskos maffia korrupció és egy a Budapesthez közel fekvő üdülő jellegű övezet tönkretétele miatt rossz. Az értékes ingatlan legelőre való cseréje a Pátyiaknak is bukta 2,5 mrd-ot.

szamarhegy 2010.04.18. 19:54:34

@Blogger Géza: Hol itt a saját pénz? 15 millió egy sz.fehérvári legelőért?

murunga 2010.04.18. 19:56:05

@fvipera: gyönyörű lesz, csak hátra kell majd dőlni, lábakat fel és élvezni a mozit.
pintér majd még tüzijátékozik is nekünk, juhééééé!

murunga 2010.04.18. 19:57:06

esti tévétornát is visszahoznatnák schmitt pali bácsival. az esze úccse jó másra :DDD

murunga 2010.04.18. 19:59:01

@Blogger Géza: az esti tévétornába még te is jó leszel...ott nem is kell világosan érteni, csak indiánszökdelni max.

Blogger Géza 2010.04.18. 20:00:44

Amúgy az érdekes, hogy annak ellenére a Fideszt próbálják besározni ezzel, hogy egy fideszes képviselőt fenyegettek meg az ügyben. Miközben az MDF-közeli Political Capital egyértelműen a beruházók oldalán van.

"Szabados Krisztián, a Political Capital ügyvezető igazgatója érdeklődésünkre elismerte, hogy „átment a kezén” az Indexet zsarolásban való részvétellel vádoló sajtóanyag."

Blogger Géza 2010.04.18. 20:01:18

@szamarhegy: Miért, miből építik a lakóparkot, mesélj?

Blogger Géza 2010.04.18. 20:05:08

@szamarhegy: Na ja, de ha semmit nem lehet építeni egy telekre, mert bármit próbálsz, megfúrják, akkor az nemhogy 2,5 milliárdot nem ér, hanem gyakorlatilag semmit.

Blogger Géza 2010.04.18. 20:07:59

@murunga: Jó, hát persze te mindent értesz, kétségeid nincsenek, te már előre tudod, hogy még Suchmann Tamás tetteiért is kizárólag Orbán Viktor a felelős, gondolkodni se kell, így sokkal egyszerűbb az élet. :)

szamarhegy 2010.04.18. 20:09:37

@Blogger Géza: A Videoton VIP páholy Orbán, Demján, Csányi, Kovács Bence János részvételével tény. Kovács Bence Jánost (Grupo Milton tulajdonos)1995-ben jogerősen másfél évi – két évre felfüggesztett – börtönbüntetésre ítélték Magyarországon csalás, magán- és közokirat-hamisítás miatt. 2010.04.07, PSZÁF jóváhagyta Demján cégének 100%-os tulajdonszerzését a Milton Bankban. Sávolyi beruházás Miltonos háttérrel (szoci politikusokkal, Újhelyi, Suchmann) , pátyi mutyi , amelyről a Magyar Nemzet, és a többi jobbos média zéró szinten értekezett. Keress rá az mno.hu keresőjében Pátyra, alig találsz valamit. Zavarba ejtő összefonódások vannak itt és nem a véletlen írányítja a folyamatokat, legalábbis ez erős naivitást feltételezne.

szamarhegy 2010.04.18. 20:10:59

@Blogger Géza: 15 milliót kockáztatsz 2-3 mrd.-ért, abba belefér pár bukott projekt, nem?

Blogger Géza 2010.04.18. 20:13:00

@szamarhegy: És ha én egy zsöllyében ülök a színházban Tasnádival, akkor engem is lecsuknak? :) Ha Zuschlag is meg én is támogatunk egy alapítványt, akkor én is bűnös vagyok? Szóval azért ennél picit több kéne, érted...

anyad2 2010.04.18. 20:16:33

Ez nem egy új keletű ügy.
Persze csak akkor olvas róla az ember, ha valami script véletlenül vasárnap kiteszi az index címlapra. (Persze ők is vastagon érdekeltek benne)

Kb. így került a nagybetűs Usama Binházy terroristánk is nagyon hirtelen rács mögé véletlenül pont azután, hogy lerántotta a leplet a Sukoró ügyről.

Ezt éljük ma. A Jobbik meg náci!

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.04.18. 20:16:37

Pintér lesz a belügyminiszter és kuss!

Pécsett a Grupo megvett egy csomó épületet, de semmit nem csinál!

Vigyázz listázva vagy és figyelnek!

Ppix 2010.04.18. 20:19:02

@Blogger Géza:
Először azt hittem, hogy az ironizálós fajtához tartozol, de már látom, hogy szelektív hallás és folyamatos tudatmódosulás állapota ír le jobban.

Gondolkozz már el, hogy miért nincs erről semmi a HírTV-ben??? Kurva nagy szocis panama, Gyurcsányig bezáróan mindenki érintett. Erről kellett volna zengenie a híradónak nap mint nap a választások előtt...

Nah, ugorj neki, hátha sikerül...

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.04.18. 20:21:22

@Flúgatlan:
Orbán?
Látta valaki Ôt hibázni?
Hallotta Ôt valaki hazudni?

Ugyan már, Orbán és a hiba? Pff... két külön univerzum.

Lassan mondom, hogy te is értsd: Orbán h i b á t l a n .

Blogger Géza 2010.04.18. 20:22:11

@szamarhegy: Az ingatlanfejlesztésnek ez a lényege. Olcsón veszel telket és megfelelő módon beépítve haszonnal továbbadsz rajta. Minden ingatlanfejlesztő ezt csinálja. Nem mondom, hogy itt nincs valami disznóság, de ez önmagában mindennapos történet. Miképp az is hogy egy ingatlan értékelésénél sokat számít, hogy mire lehet használni, ugyanaz a telek érhet 15 milliót ha legelő, és 2 milliárdot ha lakópark épülhet rá.

De itt sokan azt hiszik, hogy az ingatlanfejlesztés egy könnyű, egyszerű, biztos út a meggazdagodáshoz, de az életben annyi szívás van vele hogy ihaj... Lásd itt is. Lehet, hogy beleölnek egy csomó pénzt, értékbecsülnek, bevonnak Suchmann Tamásokat, szereznek helyet fontosnak látszó páholyokban, megbíznak Political Capitalt, aztán nem lesz belőle semmi, és még egy hatalmas bukta az egész, mint Sávoly.

fvipera 2010.04.18. 20:22:30

@Blogger Géza: úgy általában mfb hitelből szokás ilyen esetekben

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.04.18. 20:24:11

@anyad2: azért az indexes Bokody nem úgy tûnik, mint aki érdekelt...

Donor 2010.04.18. 20:27:19

Szánalmas ez a post, mert elég átlátszó, mocskolódó gerilla kampány a Fidesz ellen, hatalmas csúsztatásokkal, összemosásokkal.

De ugye ez teljesen alap a Ron Werberi fogás: Nézd meg mi az a tetted ami kellemetlen lehet számodra, majd kend az egészet az ellenfeledre. Mire kimosakodik már úgy is késő lesz neki, az emberek döntő többsége úgy is buta, elhisznek bármit ha elég meggyőzően fröcsögjük, az nem baj ha nincs köze a valósághoz.

Ugye ismerős még amikor Szanyi Tibor szerint a jobb oldal csalt, aztán kiderül hogy saját ötletét kente rá az ellenfeleire.

De annak is érdemes lenne utána nézni hogy Kaszab Csaba (MSZP) mit mondott pár éve György Istvánra (Fidesz)...aztán azt is nézzétek meg hogy miért ül sitten Kaszab Csaba pillanatnyilag.

Tehát akinek maradt egy csepp józan esze, az ne higgye el egyetlen mocskolódást sem pártfüggetlenül. Csak a tényeknek higgyen és csak akkor ha egymással ellentétes érdekeltségű médiában is elmondják.

A bloggoknak pedig egyáltalán ne higgyetek mert ezek CSAK MAGÁN VÉLEMÉNYEK, felelősség nélkül, amit leginkább a szórakoztató bulvár kategóriának érdemes tekinteni.

Blogger Géza 2010.04.18. 20:28:28

@Ppix: Nagyon egyszerű, pont azért, mert ha ez a telek lenne a fő téma a választási kampányban (ami elég nevetséges, 20 hasonló ügyet lehetne azonnal találni) , akkor egy ügyes fotóval (amiben egy zsöllyében ül az illető meg mondjuk Orbán Viktor), az összeesküvés-elméletre fogékony és olyan 2-ig gondolkodni nem képes választópolgárok leragadnának ezen szinten, és valószínűleg még inkább a Jobbik felé fordulnának. Jó példa erre ez a blog is :)

anyad2 2010.04.18. 20:33:17

@Blogger Géza: El ne felejtsük, hogy az EchoTV-től pont ezért lépett ki Pörzse, mert nem engedték ki az ezzel foglalkozó műsorát.

A fideszes médiumok totális kussban vannak. Persze nem csak erről...

És hát tudjuk, amit nem mond be a TV2 vagy ír meg az index (ellenkező esetben az MH), aaaaz nincs isss!

jozicsenko 2010.04.18. 20:34:33

vajon felfogta-e Orbán, hogy ezen a pár hektáron múlik majd 4 év múlva a boldogsága? :-)

vajon felfogja-e bárki is a fideszben, hogy az mszp 4 éves ámokfutása után bármit tesznek is (bármit!) azt a ballib sajtó fel fogja szorozni a többszörösére?

vajon felfogja-e bárki is a jobboldalon, hgy Gyurcsány már előre megfenyegette orbánt, a köv négy évben azt is megbánják, hogy nem mentek péknek?

nem ragozom: a fidesznél mindennek olyan szépnek és tisztának kell lennie, mint a hónak, vagy 4 év múlva GyF belovagol a parlamentbe...

vagy ha nem ő, akkor Vona, de az régen rossz lesz (a cigányoknak és a zsidóknak mindenképp...)

jozicsenko 2010.04.18. 20:35:39

@jozicsenko: négy éves? hjajjj, 8 évig romboltak azok a gazemberek, a cehh 12 ezer MRD Ft...

anyad2 2010.04.18. 20:36:04

@jozicsenko: "a cigányoknak és a zsidóknak mindenképp..."

Forrás?

Blogger Géza 2010.04.18. 20:40:30

@fvipera: Szokás? :) Mondj már nekem lakóépületeket, amiket MFB finanszírozott. De akkor is nem kevés önerő kell...

fvipera 2010.04.18. 20:41:44

@Ppix: lehet, hogy hibás az előfeltevésed a hir tv-ről. egyzerűen objektív és nem talált hibát a projektben. nna

Balaint 2010.04.18. 20:44:04

@jozicsenko:
8 az barátom 8! Még a gyerekei is fizetni fogják az árát!

@anyad2:
Cimbora te télleg elhiszed hogy a politikusok szentek? Vagy csak a Fideszesektől várod ezt el? A világ mindenhol így működik. Ebben az esetben ugyan télleg undorító a maffia módszer, de az még inkább ahogy a szezont a fazonnal kevered. Az aktív segítőket (Nyakó-Suchman) nagyon gáz egy szintre hozni a belekeveredőkkel (Foci akadémia, Fidesz). Ha a politikusok senkivel sem találkoznának, akit felfüggesztett börtön büntetésre ítéltek nagyon unatkoznának!

szamarhegy 2010.04.18. 20:44:39

@Blogger Géza: Nyilván így van, de alap probléma, hogy ezen a területen golfpályát, golf-falut igen, újabb települést nem lehet(ne) építeni. Nekem nem tetszik, hogy embereket, képviselőket fenyegetnek, Telki polgármestere váratlanul lemond, Páty polgásmesterét nem érdekli a zöld ombudsman, a szomszéd településsel se egyeztettek. Nem tetszik, hogy egyéni érdekek miatt így megváltozik egy tájegység képe. Nem tetszik, hogy a golf-falu engedélyét ilyen durván módosították, hogy 3.000 lakás és egy bevásárló központ is beleférne. Nem tetszik, hogy 50%-os részvételt írtak elő a pátyi szavazáson és azután, hogy a 2260 érvényes szavazatot (43,1%) leadó helyiek közül, 1494-en, (tehát a leadott szavazatok 2/3-a !) a beruházás ellen szavazott, ezen gond nélkül túllépett az önkormányzat. Biztos nehéz ingatlant fejleszteni, de ez magánügy ezekhez képest.

dr kíváncsivagyok 2010.04.18. 20:47:01

@Balaint: Nem , a politikusok valóban nem szentek ! Miért kéne vagy egyiknek, vagy másiknak kivételnek lennie ? De attól , hogy az egyik, mocskosabb , még a másik is mocskos !

anyad2 2010.04.18. 20:47:18

@Balaint: Hűha, ezt most nagyon megmondtad. Megyek is gondolkozni a rejtett tartalmon: mindenhol így működik. Van egy olyan érzésem, hogy felétek ja. :)

Yasashi Tanuki 2010.04.18. 20:48:17

@gattamorte: "pintér lett a belügyminiszter, oszt hipphopp, rend lett..."

Ezzel a logikával Oszkó Péter sem lehetett volna pénzügyminiszter.

Néha csak olyan ember tud hatékonyan beavatkozni aki ismeri a dolgok menetét és logikáját. Ezért alkalmaznak az IT biztonsággal foglalkozó cégek hekkereket.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.04.18. 20:49:03

A címre a válasz: jó sok zsét és luvnyákat. Legalábbis nekem azt mondták, hogy luvnyák is lesznek.

dr kíváncsivagyok 2010.04.18. 20:53:23

@jozicsenko: Gyurcsánynak már az is elég lesz, ha ugyanolyan destruktív , utcai politikát folytat ellenzékből , mint Orbán ! Elég lesz , ha minden valamelyest megszorító (mert lesznek !) intézkedésnél CSAK ugyanazt teszi , mint Orbán , markánsan és következetesen ellenzi és felszólítja az elégedetlenkedőket utcára vonulásra, a népszavazás kiírására és különben is "mongyonleorbánviktor" - szajkóznia ! Ez a Fidesznek az elmúlt időben bejött !

Nazareus 2010.04.18. 20:54:11

Pintér az egyik maffiavezér Magyarországon. Nagy haverságban is voltak Tasnádival, amig össze nem vesztek a köbányai piacon. Ezért nagyon gáz, hogy a Fidesz nyert, illetve, hogy a Pintért csúcsminiszternek akarja.

Tiszta Latin-amerika leszünk, maffiavezér, mint csúcsminiszter. Máshol se patyolattiszták a politikusok, de ez nagyon gáz. Tényleg el kell menni ebböl az országból.

dr kíváncsivagyok 2010.04.18. 20:57:51

@Nazareus: De hát megígérték hogy jönnek az elszámolások ! Gondolom minden MSZP - érintett ügyre gondoltak ! Csak nem fogják saját magukat feljelenteni ?! Gondolom .

szamarhegy 2010.04.18. 20:58:36

@Yasashi Tanuki: Igen, csak Oszkó alkalmazottja egy nemzetközi pénzügyi cégnek, míg Pintér tulajdonosa a biztonsági, örző-védő (alvilági érdekeltségek) piacot behálózó cégcsoportnak. Az egyik inkább csak szakmai, a másik pedig nemzetbiztonsági kockázatú pozíció.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.04.18. 21:01:00

@anyad2: Azt írtad "Persze ők is vastagon érdekeltek benne", én feltételeztem, hogy a Miltonos ügyletekre célzol. Abban nem tûnik érdekeltnek, hacsak azt nem vesszük érdeknek, hogy mibôl élne egyoknyomozó újságíró, ha nem lenne mit oknyomozni.

anyad2 2010.04.18. 21:06:22

@szomorutojas: Persze értem én, csak mindig ott oknyomoz, ahova mennie kell. Ahol nem kell, ott nem serénykedik. Számtalan példát lehet erre (is) hozni.

eml 2010.04.18. 21:23:27

@Pszt!: @Ppix:

maps.google.com/maps?ll=47.536545,18.809272&z=14&t=h&hl=hu

Valahova ide tervezik. Jobbra fel az út túloldala természetvédelmi terület.

A meglevő úthálózat Budakeszi fele már jelenleg is döglött reggelente, plusz olyan kb 20 éve érintetlen (kátyúk, aszfalthullámok). 10000 ember közleked(tet)ése ilyen körülmények között lehetetlen. Csak a megnövekedett tömegközlekedési igényekre -mivel lesznek- kell kb 40 db autóbuszt venni az itteni volánnak. A plusz 40 busszal viszont a Széna téri Volán pu.-nak lesz kampec.

Ezek csak a legelemibb érvek ellene. Ettől még lehetne törvényes és szabályos is.

olvasóink írták · http://mediaszerencsetlenseg.blog.hu/ 2010.04.18. 21:30:05

szamarhegy 2010.04.18. 19:28:04
ráadásul friss hír, hogy a szintén rendszeres VIP páholy látogató Demján megvette a Milton cégcsoport bankját.

Csak szólok, hogy a Milton Banknak semmi köze a "Milton" néven kívül a Groupo Miltonhoz. Google a barátod, ajánlott szavak: Wallis, WestLB, Milton Finanszírozási...

Átvitel honvéd 2010.04.18. 21:30:31

Hogy is mondjam... tisztelem azokat az embereket, akik felemelték a szavukat eme mosdatlan nyikhaj gyerekek viselt dolgai miatt. (Bodoky-t meg különösen, mivel a bili széles körű kiborítása emlékeim szerint az "Ő" nagyrabecsült nevéhez fűződik).

...Bár bevallom, a politikai felhangok, konkrétan Orbán belekeverése után némi hitelességi deficitet érzek az ügyben, konstatálva, hogy ugyanezen "feszes" erkölcsi-igazságossági elvek mentén, az Indexen ill. a hozzá lazán, de szervesen kötődő blogokon "hogyhogy" még egy cikket, postot sem olvastam az LMP dombóvári, pár napja rendőrségi vizsgálati szakaszban levő milliós kopogtatócédula-vásárlási ügyéről.

eml 2010.04.18. 21:31:56

@Donor: @Blogger Géza:
Lásd előző kommentemet, picit feljebb!

szamarhegy 2010.04.18. 21:41:09

@olvasóink írták: Köszönöm a kiegészítést, én is láttam, hogy Wallis Zrt. birtokában volt 2009 óta a Milton Bank, sajnos a Wallisról nem találtam forrást. Megalapozatlanul összefüggést feltételeztem a 20:09:37.-i hozzászólásomban Demján Milton Bankot érintő felvásárlása és a Grupo Miltonos Kovács bence János között.

flippant 2010.04.18. 21:47:23

@Nazareus: Igen, a ragyás pintérnek még a szemei se állnak jól. Olajos derékig a tag. Ha Vitya kinevezi belügyminiszternek akkor utána tutira nem fogunk unatkozni. Robbantgatások, területfelosztások, lövöldözések fogják színessé tenni a szürke hétköznapokat. Talán emiatt szavazott a sok suttyó is a fideszre?

Blogger Géza 2010.04.18. 21:55:38

@flippant: Kevered a szezont a fazonnal. Pont hogy Pintér csinált rendet annak idején - a még Horn Gyula által is botrányosnak tartott Kuncze-időszak után. Persze ha rendet csinál az a baj, ha meg nem, akkor az, ezt már ismerjük. :)

Dietmar Clodot is 2001-ben ítélték el, Sztrecurát is akkor tartóztatták le. Persze az összeesküvés-elméletek kiagyalóit holmi tények sosem szokták zavarni. :)

Ppix 2010.04.18. 21:57:10

@Blogger Géza:
"Nagyon egyszerű, pont azért, mert ha ez a telek lenne a fő téma a választási kampányban (ami elég nevetséges, 20 hasonló ügyet lehetne azonnal találni)"

Muhaha, mondjál már még három hasonló tizmilliárdos nagyságrendű piszkos ügyet!
Nem mintha ez a hülyesség érv lenne részedről, mint ahogy erre felhívtuk a figyelmedet századekkora piszlicsáré ügyekben megy a szarrágás a HírTV-ben, vagy csak nekem tűnik fel, hogy automatikusan a sározás, pl. szocialista politikusokat eposzi jelzővel konferálnak fel (pl. "a kerékbilincselési ügyben elhíresült Szabó Zoltán azt mondta, ..."
(ugye nem gondolod, hogy valami senki által sem hallott kerékbilincselés lényeges amikor tönkre akarnak baszni egy régiót?).

"akkor egy ügyes fotóval (amiben egy zsöllyében ül az illető meg mondjuk Orbán Viktor),"

Hát igen, ott ül, egy köztörvényes mellett. Ilyenkor ezt civilizált helyeken megpróbálják elmagyarázni, elhatárolódni ettől, bedobnak valamit, hogy nem is ismerte, csak melléültették.
Nem pedig a régi jó sztálinista elhallgatás megy ugye.

" az összeesküvés-elméletre fogékony ..."
csak kiváncsiak vagyunk bakker, ez nem összeesküvés elmélet. Megszavazza az ország Viktornak a bizalmat, csak illene valamit mondani, hogy mit keres ilyen gengszter arcok társaságában, akik minimum két tizmilliárdos ügyben sárosak. Szerinted ez így rendben van? Szánalmas a demokráciafelfogásod, ha igen...

" és olyan 2-ig gondolkodni nem képes választópolgárok ..."
mondod te, a nettó illogikus érvek gyűjteménye, a kommunista elhallgatás apostola...

"leragadnának ezen szinten, és valószínűleg még inkább a Jobbik felé fordulnának. Jó példa erre ez a blog is :)"

Tehát szerinted és úgy tűnik, hogy a fidesz szerint is fontosabb a szavazók "helyes irányba" terelése, mint az igazság megmondása a szemükbe. Ezt jó tudni.

Húbaz, vigyázni kell, durva, hogy mire képes a fideszes agymosás...
vagy Te mégiscsak ilyen irónikus provokátor fószer vagy, ennyi elvakult ökörséget még nem láttam egy embertől egyszerre...

Devil 2010.04.18. 22:06:51

Pár téma amit minden politikai oldal a szőnyeg alá söpör:
-Olajszőkítés
-Ügynöklista
-Pártpénzek eredete
Nemrég volt egy cikk az Indexen arról hogyan lehet komplett törvényeket venni a Parlamenttől:
index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/22/a_partok_egyutt_szamoltak_a_kenopenzt/
A legjobb úton vagyunk egy banánköztársaság felé.

Treuga Mei 2010.04.18. 22:11:59

Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Ez a blog nem Pintér Sándorról és üzletfeleiről kíván szólni. Ez a blog nem is Orbán Viktor érintettségének mértékéről kíván értekezni. Ez a blog egy kistelepülés pokoljárásáról óhajt említést tenni, és azokéról, akiket megfenyegettek.
@Blogger Géza:
Lehet, hogy Telki polgármesterének lemondása, Gulyás Dénes fideszes országgyűlési képviselő elhallgatása a fenyegetések hatására, a Tollner József elleni lejáratókampány a normál ügymenetű ingatlanbefektetések mindennapjaihoz tartozik, de bizakodom, hogy itt még nem tartunk. Az azonban, hogy folymatos átminősíttetések kierőszakolásával növelik a terület értékét, miközben az eredeti minősítésre kaptak csak koncessziót, talán némileg meglepő. "Az ingatlanfejlesztésnek ez a lényege. Olcsón veszel telket és megfelelő módon beépítve haszonnal továbbadsz rajta. Minden ingatlanfejlesztő ezt csinálja." Talán. De nem mindegy, miképp építed be és miképp éred el a hasznodat...
Ne tegyünk úgy mintha a bejegyzés a Fidesz prominenseiről szólna. A két "nagy párt" együtt szavazott. És prominensei nem állnak ki ellene a mai napig sem. Némelyikük még cimborál is a "fejlesztőkkel". Ez több mint politikai bűn: hiba!
Javaslom mindenkinek, olvassa el a linkelt cikket is, mielőtt a pártpolitikai elkötelezettségét villogtatja!

www.youtube.com/watch?v=8RE3JZrzyDo

Nem, ez a blog nem lejárató! A pátyi mutyi a lejáratás!

Blogger Géza 2010.04.18. 22:12:45

@Ppix: Tízmillárdos nagyságrend? Ez meg most hogy jött ki? :D Előbb még 15 millió meg 2,5 Md volt a téma. De ne légy már ilyen kicsinyes, mondd hogy 100 milliárd dolláról van szó, és kész. Próbáld magad minél nagyobb összegek belökésével fontosabbnak feltüntetni. :)

Én örülök hogy te az "Igazság" totális birtokában vagy, de mire fel ez a nagy magabiztosság? Te biztos vagy benne hogy rólad csak fotó készült, amin minden egyes a fotón szereplő ember előtte és utána is egy szemernyit sem vétett semmilyen szabály ellen? Pedig valószínűleg rád nagyságrendekkel kevesebben kíváncsiak mint Orbán Viktorra.

Rengeteg ingatlanfejlesztés van Magyarországon, Kopaszi-gát, plázák, lakóparkok... Minden ingatlanfejlesztő szokása támogatni a területi alapítványokat, lehet róla találni közös fotót X-szel stb.

flippant 2010.04.18. 22:16:16

@Blogger Géza: Jaj, ne legyél már ennyire narancsos bakker. Meséld el már a Nógrádi fiú vallomását. Mesélj a nógrádi tesó haláláról is. mesélj nekünk a bekussoltatott kisgazda Pallagról. Mutasd be a Tasnádi féle piacfelosztást. Nem zörög a haraszt. ha csak a fele is igaz ezeknek a pletykáknak akkor a ragyás pintér a megtestesült lucifer.

Blogger Géza 2010.04.18. 22:20:18

@Treuga Mei: Választási kampányidőszak van, mindenki azt lát bele egy ilyen ügybe, amit akar. :) Te is ezt írod:

"A két "nagy párt" együtt szavazott. "

Holott nem két párt szavazott, hanem feltehetőleg a képviselő-testület, és egy pici faluban sokszor a pártállás nem is számít annyira. És te is csak az MSZP és Fidesz szállal foglalkozol, holott a Political Capital talán legalább ennyire érdekes. Egy ilyen témát ki lehet hegyezni pártsemlegesen, helyi ügyként kezelve, az MSZP-re, a Fideszre (bár ez utóbbi elég nehéz szerintem amiatt hogy fideszes országgyűlési képviselő piszkálta az ügyet), MDF-re meg ezek kombinációjára. Ne várd el, hogy mindenki azt lássa bele, amit te akarsz.

Blogger Géza 2010.04.18. 22:21:31

@flippant: Igazad, van rettegj! :) Bőrönd bepakolva, útlevél előkészítve? :)

Blogger Géza 2010.04.18. 22:23:16

@flippant: Most egy, a saját apját megölő gengszter az, akinek el kell higgyem minden szavát, amivel bosszút akar állni az őt lekapcsoló rendőrökön?

eml 2010.04.18. 22:27:53

@Devil:
"A legjobb úton vagyunk egy banánköztársaság felé."

Hamarosan megérkezünk.

flippant 2010.04.18. 22:47:32

@Blogger Géza: Kicsi Géza, több odafigyelést. Mondom, ha csak a fele igaz, már akkor is gáz. Meséld el a Pallag Laci esetét. Meséld el nekünk, hogy az öreg mi miatt kussolt be. Vannak itt még izgalmas történetek. Ha Vitya tökös lenne, a ragyást nagy ívben elkerülné. De hát ugye tudjuk, hogy nem tökös. Narancsos

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.04.18. 23:58:58

"Vajon mit fog ehhez szólni majd Pintér Sándor?"

Viccelsz? Pont ő szarna be a maffiától?...

bakbela 2010.04.19. 05:11:46

Szerintem épüljön csak fel a golffalu. Kinek ártanak azzal? Meggyőződésem, hogy senkinek. Néhány untakozó senkiházi, keveri a szalámit.

873ujr3rk 2010.04.19. 06:16:55

@szamarhegy: ez van olyankor, amikor kiderül: a pátyi és telki nagyongazdagoknál is van gazdagabb és jobb összeköttetésekkel rendelkező játékos.

shit happens..

David Bowman 2010.04.19. 07:39:12

Mivel zsarol6ja ez a Pintér Orbánt?

David Bowman 2010.04.19. 07:48:03

@fvipera: Kövért belügyminiszternek! Simicskát végül is ellenfelei találták ártatlannak az anyáknapi, vagy milyen aktaeltüntetésben. Vagy fél évig rágták ezt a gumicsontot.

birca maxval · http://maxval.co.nr 2010.04.19. 07:54:13

Hülyeség. Primitív pátyi bunkók harcolnak a fejlődés ellen.

David Bowman 2010.04.19. 08:05:04

@Nazareus: Nyugi: Máshol rosszabb. Ahol meg nem, ott szar az időjárás.

David Bowman 2010.04.19. 08:14:22

Szerintem engedélyezni kéne minden ilyen tervet, és közben lebontani a belső kerületeket, ahol senki sem akar már lekni, vásárolni meg úgysem lehet. A város így 1 táguló gyűrű lenne, ami lassan szétfoszlik a semmiben, aztán lehet előlről kezdeni középről. Addig meg a vadak halak, ilyesmik középen jól ellennének.

flora.a 2010.04.19. 08:14:43

Szerintem ez az egész telkibe kiköltözött millás rétegnek csípi a legjobban a szemét, nem ezért vették meg a telkeiket, húzták fel vityillóikat. Játsszák le nyugodtan. A régi pátyiak nem hiszem h valakit is érdekelnének ebben a történetben, már most is telepakolták a falut öregekotthonával, ami magasabb épület a templomtoronynál is... Érdekes, de azt sehol nem olvasom, hogy bárkinek eszébe jutna az úthálózaton gondolkozni, Zsámbékról, Perbálról most sem lehet bejutni a fővárosba > annyian költöztek ki, hogy Budakeszin át szinte már képtelenség átkecmeregni. Miért nem ezzel foglalkoznak, mielőtt megint egy laktelepet odahúznak, tudjuk hogy innen is csurran-cseppen jócskán, és még értelme is lenne.

deflorator 2010.04.19. 08:50:19

@flippant: Én máshogy látom. Ha akár egy is nem igaz (azaz a hír terjesztője hazug), akkor az összes többi hiteltelen.

Ringlósztár 2010.04.19. 08:52:19

@Blogger Géza:
Te hol élsz?
Láttál már magyar politikust?
Láttál már "vállalkozót"?

Ppix 2010.04.19. 09:24:24

@Blogger Géza:
Kiszámítható volt, hogy semmire sem fogsz válaszolni, csak belekötsz valami részletkérdésbe.

De egye fene engedek nem kell tizmilliárd, mondjál 3 db. milliárdos nagyságrendű piszkos ügyet, amin a Hír TV rúgózik mostanában!
Hajrá!

roki 2010.04.19. 09:35:00

@flora.a:
A konfliktus az eltérő szemléletekben van.
Az ellenzők szeretnék megőrízni a helyszín exlusivitását és kimagaslóan jó élet körülményeket jelentő környezeti mivoltát,a környék fejlődését úgy képzelik el, hogy a budai oldal az "igényes", tehát pénzes rétegek igen szellősen beépült vidéke lenne, jelentős felértékelődési potenciállal.
A piaci viszonyok viszont a költséghatékony és magas profitot jelentő tömegigények kielégítése irányába hatnak. Most olcsó minden, bár Telkiben azért már nem annyira.
Budapesten már jó ideje megjelent a versenyszféra "jómunkásemberei" körében az a réteg, aki szeretne ilyen környezetbe költözni, megfelel számára egy relatív sűrűség és képes megfizetni az árakat.
Én plebejus szemléletű vagyok, szerintem a társadalomnak ezeknek a rétegeknek az igényeit kell kielégítenie és engedni hatni a piaci viszonyokat és nem a kissé tágabban vett kvázi "értelmiségi arisztokrácia" igényeit kell akceptálni, aki extra élőhelyre és zsúfolatlanságra tart igényt.

A Tétényi-fennsík környezetvédők általi kilövése után Budapest csak Páty irányába tud terjeszkedni a budai oldalon.

Nem igazán elegáns elvárni a felső rétegek részéről, hogy a középrétegek menjenek a pesti oldalra élni, ők oda valók.... !!!

Nem mellékesen az LMP-t első körben 11millel támogató Mr.Field az M0-ás mentén a XV.kerben tervez egy hasonló, kb. 400 millió eurós lakóparki fejlesztést, ami az M0 2014-re történő esetleges összekötődésekor egyértelmű konkurenciája a pátyi fejlesztésnek.

Az pedig nem kérdés, hogy azonos árak mellett valaki a budai oldalt választja, Pátyot vagy Rákospalotát .... így Mr. Field lehet, hogy csak vontatottabban tudná értékesíteni a lakásait, esetleg olcsóbbnak kellene lennie.

Bodoky az LMP alapítója, Mr. Field pedig az LMP támogatója.
A pátyi projekt ellen indított támadása minimum érdekes a XV.kerületbe tervezett Mr. Field féle lakópark árnyékában.

dr kíváncsivagyok 2010.04.19. 09:35:18

@David Bowman: Ez nekem is nagy kérdés ! Orbán tudja hogy valamelyest veszít a népszerűségből , mégis erőlteti Pintért ! Vajon mit tud Pintér ? Vagy csak a kezében futnak össze a szálak ?

pátyi 2010.04.19. 09:52:49

@roki: Mit szólsz ahhoz a közel 1500 pátyi lakóhoz, aki szintén nem örül, hogy mellénk építik a Páty2 lakóparkot? Azok is egyenként ellenérdekelt ingatlanfejlesztők lennének?
Persze ez csak a lakosság alig több mint 28%-a, a többi mind támogatja. Ily módon a mostani választást is az MSZP nyerte, hiszen az a 36% is az ő szavazója, aki nem ment el választani!
Van hely, eladó telek és ház a Zsámbéki Medencében elég, nem kell egyetlen új házat, vagy lakóparkot sem fölépíteni ahhoz, hogy aki ide akar jönni, találjon magának helyet.
Persze, aki számára csak az a fejlődés, hogy minden talpalatnyi helyet lebetonozunk, aszfaltozunk, azzal nem tudok mit kezdeni.

hypotheticalfriend 2010.04.19. 11:03:24

@roki: Tele van a környék üres lakóparkokkal.
Ha valaki lakni akar, akkor tud.
Ez nem lakhatási kérdés, hanem mocskos földpanama.

Ppix 2010.04.19. 19:29:54

@Blogger Géza:
Nagyszerű, de nem 4-5 éves ügyekről beszélünk, hanem aktualitásokról. Ezek lerágott csontok, mostanában nemigen szerepelnek a HírTV-ben, tehát még mindig kurvára nincs magyarázat, hogy miért hallgatják el a Pátyi ügyet...

Csak gratulálni tudok ahhoz az erkölcsi magassághoz, ahonnan ilyen görcsösen véded ezeket a gengsztereket!
süti beállítások módosítása