Reágáló

Ami mostanában történt, és akad jelentőssége is.

Friss topikok

  • Treuga Mei: @MAXVAL bircaman közíró: Igazából háttérhatalmi gendernáci akadémikusbűnözők norvég pedagógus-össz... (2019.05.17. 22:04) Petíció a törvényes EP-választásokért
  • Androsz: @Ylim: "az anarchia/diktatúra mindenkinek csak addig tetszik, amíg nem őt kúrják seggbe." Pontosan. (2018.04.29. 21:37) Az új rend
  • nemecsekerno_007: @a ribancok is kidobják a csikket: Nézd meg ezt a dokumentumfilmet. Kétrészes és egy olyan valód... (2018.04.22. 19:38) Hozzáférés megtagadva
  • maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Igen, már nagy szükség volt a századik ballib pártra! (2018.04.22. 07:36) Ajánlott beszéd egy mai tüntetésre
  • Lesz még Magyar Köztársaság: Ezt vallom én is. Orbánnak már nincs szüksége kétharmadra. 90-, 67-, 56- vagy csak éppen 50+1%-os ... (2018.04.04. 14:45) Egy meg nem valósult bojkott margójára

Linkblog

Napirend előtti parlamenti felszólalás

2015.08.31. 01:27 | Treuga Mei | 239 komment

Címkék: járvány menekültek Orbán Merkel Iszlám Állam Magyar Kalifátus

Orbán! Maga akkora lúzer, mint ide Nagykáta! Mi a fenét keresnek még itt a menekültek? Miért nem hagyja, hogy oda menjenek, ahová akarnak, és ahol pont várják és befogadják őket: Németországba? Értem én, hogy el kell terelni a figyelmet a földrablásról, az újabb grófi szérűk haveroknak és tettestársaknak adományozásáról, a magyar vidék végső tönkretételéről, de mit kell szórakozni a szerencsétlenekkel? Megéri "tematizálni" velük, akik ezt az országot magasról ejtenék, ha nem tartaná itt maga meg a többi kocsmabölcselkedői szintű tahó haverja?!

 

menekult-keleti-palyaudvar-01.JPG

fotó: Hír24

Ott ülnek tömegesen a pályaudvarok környékén a menekültek, mert maga nem hagyja fölszállni őket a Németországba tartó vonatukra! Orbán! Legalább annyi borsszemnyi agya lehetett volna, hogy ha már szórakozik velük, mert fél százaléknyi választói népszerűség-növekedést remél ettől, mobil illemhelyeket meg zuhanyzókat odaszervezzen valahogy nekik annak a sok millárdnak a töredékéből, amit a határzár nevű debil és haszontalan játékára költ! Ha nem emberségből, nem azért, hogy a menekülteknek jobb legyen – mert belátom, a maga kocsmai világképébe ez a fajta humanizmus nem fér bele –, legalább azért, hogy ne okozzanak ferőzésveszélyt! Mert hiába léptek be egészségesen határon, ha itt bármelyik elkapja a megfelelő bacillust a tőlük telezsúfolt aluljárókban bárkitől, akár magyar állampolgároktól, olyan diftériajárvány vagy tífuszjárvány söpörhet végig az országon, itt, az Európai Unió éllovas országában, ami olyan jól teljesít, hogy száz határról csodájára járnak majd!

 

Értem én, hogy meg akarja mutatni, micsoda gondot okoznak ezek a migráncsosok nekünk, ezért zsúfolja be őket az ötszáz fős menekülttáborokba ezrével, hogy aztán amikor kitörnek onnét és inkább az utcát választják, megmutassa, milyen jól rendet tud teremteni. Veszélyt okoz, hogy aztán megvédhesse ettől a veszélytől a közt. Persze, ez a legkisstílűbb maffiatmepó, amin csak az nem lát át, aki tényleg elhiszi, hogy maga gondol valamit a világról, a társadalalomról, a nemzetről. Pedig maga is tudja, hogy már nagyon kevesen maradtak ilyen naivak. De nem is ez a baj, ez csak gusztustalan, amilyen maga szokott lenni, Orbán! Ez csak azoknak a szadistáknak öröm, akik a szélsőjobbon attól élveznek, ha valakinek rossz. A baj az, hogy közben a közegészségügyet veszélyezteti a középszerű kis praktikáival.

 

Ezek az emberek több mint kilencven százalékban az Iszlám Állam elől menekülnek. Tudja, az elől a vadállati hatalom elől, amelyik időnként kampányszerűen élve éget el embereket, ha éppen nem a lefejezéssel bíbelődik. Az elől, amelyik egy nyilvánosságra került térkép szerint a nagy iszlám államközösség részének tekinti nem csak a teljes Közel- és Közép-Keletet, nem csak Indiát, nem csak Észak- és Közép-Afrikát, nem csak a Balkánt, de – az Ibériai-félsziget mellett – a volt török hódoltságot is. Ezek az emberek a pályaudvarok környékén az elől az őrült fegyveres hatalom elől menekítik az életüket, amelyik az egyik iszlám kalifátusa részének tekinti Pécset, Szegedet, Kecskemétet, Kaposvárt, Egert, Budapestet. Ezek a menekültek potenciális szövetségeseink, maga meg játszadozik velük, elriasztja tőlünk őket Orbán! Akkora lúzer, hogy nem fér rá a térképre!

 

Mondja, Orbán, nem érzi, hogy ha nem lenne ennyire aktív, mennyit használna? Nem dobnánk ki milliárdokat a haszontalan, de csilivili határmenti kerítésére, de a menekülttáborokat sem kellene bővíteni (pedig bőven jutna a kerítésre költött pénzből erre is), mobil wc-ket sem kellene vásárolni, legföljebb néhány millió forintot befektetni információs pultokba, hogy könnyebben megtalálják a szerencsétlen menekültek a müncheni gyorsot. Így nem szorulnának az embercsempészekre, ami azt eredményezheti, hogy kicsit visszaszorul legalább ez az ága a bűnözésnek. Persze ha kampánypénzt meg egy kis mellékest remél az embercsempészetből is – mert akkora szívességket tesz nekik a mostani intézkedéseivel, hogy ennek kis mértékű viszonzása is sokat hozhat a konyhájára –, akkor más a helyzet. Akkor nyilván megérte az a minap megfulladt hetvenegy szerencsétlen is. Pénz beszél. Plusz egy-két százalék a pártnak meg plusz néhány millió a kasszába megér néhány tucat emberéletet, értem én. De az ilyen kemény csávókkal, mint az embercsempészek, jobb ám vigyázni! A kispályás balfácánok, mint maga, nagyot bukhatnak, ha ki akarnak szállni! Megéri ez? A menekültek úgyis mindenképp Németországba mennek. Merkel várja őket.

Maga meg megválthatná közben a világot a haverjai és cselédei körében a kocsmabölcsességeivel otthon, vagy felőlem a kedvenc stadionjában is!

Hát nem nyerne mindenki, ha kevésbé volna tevékeny, Orbán, maga szerencsétlen lúzer?!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://re-akcio.blog.hu/api/trackback/id/tr297747118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.08.31. 05:30:47

"Ezek az emberek több mint kilencven százalékban az Iszlám Állam elől menekülnek."

Nem igaz.

kilincs ami nincs 2015.08.31. 06:10:20

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Köszi! Pontos lényegretörő cáfolat, statisztikával alátámasztva. Aki pedig csak félelmében menekül, meg mert az ISIS okozta káoszban nem találta meg a helyét az tkp. gazdasági menekült, hiszen a muzulmán szélsőségesek elől nem menekülni kell, hanem helyben prosperálni velük együtt.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.08.31. 06:12:34

@kilincs ami nincs:

Nézz meg egy térképet. Akkor lenne igazad, ha az IS határos lenne Mo-gal. Dehét van ott egy rakás határ...

kilincs ami nincs 2015.08.31. 06:27:24

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Így van, az Iszlám Állam okozta káosz és erőszak elől menekülők csak az első határig számítanak menekülteknek. Utána már csak egyszerű vendégmunkások, ugyan olyan helyzetben mint egy például egy törők állampolgár,

Medgar 2015.08.31. 23:26:15

@kilincs ami nincs: pontosan olyan lényegre törő mint az eredeti állítás.

Magyarországnak mint az eu tagjának vannak kötelességei schengeni egyezmény értelmében. Itt veszik (vennék) nyilvántartásba a "menekülteket"
illetve itt kapnák meg a schengeni vízumukat is. Sajnos valahogy a nagy részük elpárolog...

dont be such a jew 2015.08.31. 23:32:23

Más úton is el lehet jutni Németországba.

Amint kész a határkerítés és a határ menti - szerbia felé nyitott - internálótábor, valamint amint elterjed hogy mo-n senki sem kap menedékjogot, másfelé fognak menni.

simple as that

Medgar 2015.08.31. 23:34:46

@kilincs ami nincs: Genfi egyezményt olvastad?

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=98900015.TVR

31. Cikk

A menedéket nyújtó ország területén jogtalanul tartózkodó menekültek

1. A Szerződő Államok az országba való jogellenes belépésük, vagy tartózkodásuk miatt nem sújtják büntetéssel azokat a menekülteket, akik közvetlenül olyan területről érkeztek, ahol életük, vagy szabadságuk az 1. Cikkben foglalt meghatározás értelmében veszélyeztetve volt, és akik engedély nélkül lépnek be területükre, illetőleg tartózkodnak ott, feltéve, hogy haladéktalanul jelentkeznek a hatóságoknál és kellőképpen megindokolják jogellenes belépésüket, illetőleg jelenlétüket.

2. A Szerződő Államok nem korlátozzák az ilyen menekültek mozgási szabadságát a szükséges mértéket meghaladóan és ilyen korlátozásokat csak addig alkalmaznak, amíg jogi helyzetük az illető országban rendezést nem nyert, illetőleg más országba nem nyernek bebocsátást. A Szerződő Államoknak az ilyen menekültek számára megfelelő határidőt kell engedélyezni, illetőleg a szükséges támogatást meg kell adni ahhoz, hogy más országba bebocsátást nyerjenek.

Kiemelem a lényeget:

-közvetlenül olyan területről érkeztek, ahol életük, vagy szabadságuk az 1. Cikkben foglalt meghatározás értelmében veszélyeztetve volt

Damaszkusz - Budapest 2 862 km Török-o., Bulgária, Szerbia, Magyaro.
Damaszkusz - Berlin 3 729 km +Ausztria, Német o. (Hála az osztrákoknak mától Szlovákia, Cseho., Németo.)

Ha valóban menekülnének pont nálunk állnának meg, hiszen mi vagyunk az első "biztonságos" ország.

-és akik engedély nélkül lépnek be területükre, illetőleg tartózkodnak ott, feltéve, hogy haladéktalanul jelentkeznek a hatóságoknál
Ebből mi teljesül? Inkább lelépnek az eljárás elöl.

- A Szerződő Államok nem korlátozzák az ilyen menekültek mozgási szabadságát a szükséges mértéket meghaladóan és ilyen korlátozásokat csak addig alkalmaznak, amíg jogi helyzetük az illető országban rendezést nem nyert, illetőleg más országba nem nyernek bebocsátást.

Lásd az előző pontot.

monddazigazatmar 2015.08.31. 23:37:20

Posztolo
Kurva anyad!!
MERKEL epp most nyilatkozta, hogy
"Németország nagyra becsüli, hogy Magyarország regisztrálja a menekülteket, a menekültügyet szabályozó Dublin III. rendelet alkalmazásától pedig nem térhet el, és ezt már a magyar kormány tudomására hozta - mondta a német kancellár hétfőn Berlinben.
Angela Merkel sajtótájékoztatón a Magyarországra érkezett szíriai menedékkérőkkel kapcsolatban újságírói kérdésre válaszolva kiemelte, "nagyra becsüljük, hogy Magyarország regisztrálja a menekülteket", írta az MTI. Hozzátette, hogy nem minden uniós tagország teljesíti ezt a kötelességét, Magyarország viszont "teljes mértékben" eleget tesz a regisztrációt előíró szabálynak."

De rofogj csak liberalis diszno, senkit nem erdekelsz

Tudományos libsizmus 2015.08.31. 23:52:09

"Ezek az emberek több mint kilencven százalékban az Iszlám Állam elől menekülnek."

Marhaság.

kisQtya 2015.08.31. 23:52:42

Szerencsére most már mennek. Meg kell oldani, hogy a határon regisztráljnak és perceken belül már induljanak is és meg se álljanak Németországig.

kisQtya 2015.08.31. 23:53:27

@Tudományos libsizmus: Tök mindegy, csak menjenek gyorsan Németországba.

dont be such a jew 2015.08.31. 23:54:16

Azért van jó oldala is a migránsáradatnak...10.000 izlandi jelentkezett a FB-on, hogy befogadna menekültet...(2 ezelőtti évben 50 db-ot fogadtak..:DD)

- én minden elfogott cigány embercsempészt azzal az alkuval nem ítélnék életfogytra, h azonnal jelentkezik szírnek az első izlandi határőrnél....mondjuk grönland biztosabb lenne

- lakásfelajánló portált talált ki egy derék libsiszervezet Németországban....örömködik az Index a címlapon...:DDDD Belenézel 122 ingatlant találtak eddig nekik magánfelajánlásból (EGY OLYAN ORSZÁGBAN AHOL 8MILLIÓ MOHAMEDÁN LAKIK B RUHAHA), ez igen baszki így kell ezt.

Minden mocskoscigány jelentkezzen szírnek akit Kanada kirúgott!

Tudományos libsizmus 2015.08.31. 23:54:52

@kisQtya:
Tartok tőle, hogy 10 éves belül német menekülteket majd ellátnunk.

dont be such a jew 2015.09.01. 00:02:30

@Tudományos libsizmus: Nem feltétlen, de más dolog egy FB lájk meg a valóság....

Tudományos libsizmus 2015.09.01. 00:06:05

@dont be such a jew:
Ott egy elszigetelt belterjes közösség 1000 éve, erre odamegy 10 ezer muzulmán paki. Megnézném magamnak azt a zökkenőmentes beilleszkedést.

Tudományos libsizmus 2015.09.01. 00:08:00

De legalább ma is tanultunk valamit: a zöldhatár lezárása nem európai, az autópálya lezárása európai.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 00:10:38

@Tudományos libsizmus: Sokféle szírrel lesz dolguk.

Afgán szírrel, paki szírrel, koszovói szírrel és néger szírrel, de reméljük cigány szír kisebbségiekkel is.

Treuga Mei 2015.09.01. 01:14:39

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Igen lelkiismeretesen dolgozol, ez szép. De ilyen rövideket írni ennyi pártpénzért méltánytalan azért!
@dont be such a jew: Látjuk. Be is válik - mint az látható.
@Medgar: A Genfi Egyezmény minimum, nem maximum.
@monddazigazatmar: Bár a styled kiiratkoztat az emberiség közösségéből, utoljára még válaszolok: "Die östlichen EU-Staaten Slowakei, Tschechien, Polen und Ungarn wollen nach Kritik an ihrer Haltung das gemeinsame Vorgehen am Freitag auf einem Gipfeltreffen in Prag abstimmen. Die vier Länder gelten als Gegner fester Umverteilungsquoten und befürworten eine vergleichsweise harte Asylpolitik." und "Und auch Bundeskanzlerin Angela Merkel räumte ein, dies habe offenbar zu einer "gewissen Verwirrung" geführt. Doch bleibe Dublin weiter gültig. "Die Staaten müssen die Verantwortung für asylbegehrende Flüchtlinge teilen", sagte die CDU-Vorsitzende." Doch, azaz mindazonáltal, azaz annak ellenére, hogy most befogadják őket - ferstehen Sie?
És mi következik üde és szofisztikált szavaidból? Hogy maradjanak a pályaudvarok körül minden tisztálkodási esély nélkül, hogy a határzár jól működik és megéri a milliárdokat, hogy nem kell költeni a menekültek szállására és ellátására, hogy itt kell fogni őket - és hogy a vidék tönkretétele is rendben van? (Ezek nem kérdések, bár biztos mindent frappánsan meg tudsz magyarázni, és az én kurva anyámat, hogy a megoldást keresem, nem a zsigeri gyűlölet és idiotizmus veszi át az agyam fölött az irányítást...)
@Tudományos libsizmus: Ha csak nyolvannyolc, akkor az egész nem is érvényes? És az fölvetült, hogy egyik sem civilizált - bár momentán mindkettő európai? Ami Európa civilizáltságát is jól mutatja - de a hozzászólások is jól mutatják, persze...
@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Szerintem jobban járnánk, ha a rasszista barmok jelentkeznének: egyből élhetőbb lenne az ország a többségnek is!

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2015.09.01. 01:38:24

Ha nem engedjük át őket, büdös fasiszták vagyunk. Ha meg átengedjük őket, akkor megbízhatatlan határőrök, akiket nyugodtan ki lehet zárni Schengenből (lásd osztrákok).
Tipikus: ha van sapka azért, ha nincs akkor meg azért basz le minket a Nyugat.
Szerintem a kormány simán küldené az összes migránst a fen... akarom mondani Némethonba, de most meg az osztrákok feszültek be. Az ember csak kapkodja a fejét.

val 2015.09.01. 05:22:02

"Miért nem hagyja, hogy oda menjenek, ahová akarnak, és ahol pont várják és befogadják őket: Németországba?"

Mert az osztrákok minden vonatot megállítanak, és szépen visszafordítják őket, ha nincsenek érvényes okmányaik.
Ezért is Orbán a hibás. Személyesen Orbán orbánkodik az osztrák pályaudvarokon, hogy szegény szerencsétlenek ne mehessenek tovább.
Hű de hülye vagy te, fiam.

AUGUSZTUS 19., 11:07 INDEXBELFÖLD
Ausztria nem engedte át a vonatokat Hegyeshalomnál
A sínek mellett gyalogló menekültcsoport miatt zárták le a forgalmat mindkét irányba.

TEGNAP, 16:58 INDEXBELFÖLD
Az osztrákoknál is címlapon a magyar vonatok feltartóztatása
Az osztrák sajtóban is címlapra került az, hogy a Magyarországról induló vonatokat megállította Ausztria. A Die Presse arra fekteti a hangsúlyt, hogy Magyarország menekülteket hagyott Bécs és Müncsehn felé utazni. Der Standard

TEGNAP, 17:18 INDEXBELFÖLD
Az osztrákok a többi vonatot is megállítják Hegyeshalomnál
Egy második vonatot is megállítottak Hegyeshalomnál, és a többit is meg fogja állítani az osztrák rendőrség, írta a Reuters.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.01. 05:37:09

Ha Németország tényleg szeretné ezt, mi akadálya, hogy Németeország közvetlenül Törökországból szállítsa át a tömeget Németországba. Hajókkal, repülőkkel. A törököknek nem lenne ez ellen egy szavuk se.

Ez humanitárius okból is jobb lenne: nem kellene ennyi embernek olyan sokat gyalogolnia.

ursus artos 2015.09.01. 06:06:13

Dehogy értesz te bármit is, poszter...

Proud Mary 2015.09.01. 06:22:58

Atyaég poszt toló. lehetne jobban is csinálni ezt a menekültkérdést, de pont azért baszogatni ovit, amiért tegnap merkel kifejezte köszönetét és dicséretét.. nemkicsi baklövés

Proud Mary 2015.09.01. 06:35:40

@kilincs ami nincs: 2015.08.31. 06:10:20

miét cáfoljon max? a poszter alátámasztotta mondanivalóját? írt a legkisebb tárgyi tudás nélkül egy posztot, melyben állított valamit hivatkozás nélkül.

gázóra ellenőr 2015.09.01. 06:38:47

Kedves posztoló! A németek álszentek. Csak duma hogy mindenkit befogadnak, mert tudják h oda kevesen fognak eljutni.

foson osonó soson 2015.09.01. 06:40:25

@Treuga Mei: Közíró vagyok. Arra várok hogy egy bővített mondatért irodalmi Nobel díjat kapjak.

foson osonó soson 2015.09.01. 06:41:34

@Treuga Mei: Akkor talán amnesztiában részesülök és haza mehetek Bulgáriából.

2015.09.01. 06:41:35

A menekültszopó rétegnek jelezném, hogy egy primitív, barbár népcsoportot - például nők semmibevétele, vallás miatt szélsőséges megnyilvánulás erőszak utján, probléma megoldás erőszak útján - akartok ti megint rákényszeríteni az emberekre.
Baj lesz ebből, sőt, már a baj megvan. Remélem kamatostúl visszakapjátok majd, ti Terézanya - szindrómás beteg barmok.

különvélemény2 2015.09.01. 07:14:08

@kilincs ami nincs: "Pontos lényegretörő cáfolat, statisztikával alátámasztva."

Tehát a poszt benyög egy kamut, a kommentelőnek viszont hiteles statisztikával kellene igazolnia, hogy a bebüfögött szám nem igaz.

Nem erősséged a gondolkodás, az biztos.

Netuddki. 2015.09.01. 07:47:23

A fideszes nyalonc média úgy propagálja mintha a Merkel megdícsérte volna az orbánékat. Holott burkoltan lehülyézte őket.Mi szerint vannak olyan ostobák, hogy itt regisztrálják őket, ami után persze a nyakunkon fognak maradni.

Tényleg olyan hülyék ezek mint a segg. Folyamatosan csak a kárt okozzák az országnak ezek a fideszes megélhetési politikuzsbűnözők, miközben a posztkomunista maffiaállamot építgetik. A börtönben lenne a helyük nem a parlamentben...

Netuddki. 2015.09.01. 07:49:40

@icipicicsipa: Az orbánfasszopó rétegnek jelezném, hogy ugyanúgy meg fogják szívni az orbán rezsim regnálását mint a többi magyar. Ha meg még közpénzt is loptak, akkor börtön és vagyonelkobzás vár rájuk.

Netuddki. 2015.09.01. 07:51:05

@különvélemény2: Orbánmajma! Minek véded a bolgár ürüt? Nem szorul rá.

fidesz a mutyipárt 2015.09.01. 08:21:09

@különvélemény2:

Téged sem az eszedért szeretnek, agyhalott narancskomcsi.

Ott tolong az összes az állomáson, már rég nem lennének az országban és a hatalom nem engedi őket tovább.

Ilyenkor hol a híres kétharmad, amivel fél óra alatt ezermilliárdokat szavaznak ki a közösből?
vityának csak böffenteni kellene, de neki fontosabb a hozzád hasonló hülyék pátyolgatása, mint a rend.

gmihaly 2015.09.01. 08:26:54

A migránsügy a nemzetközi jog kakukktojása, az adott szuverén állam belügyévé átlényegítve. Meglehetősen zavaros, egymásnak ellentmondó szabályokkal, nehezen áttekinthető, és a fogalom- és eszköztárával való felelőtlen dobálózás, uram bocsá' visszaélés nagyon kártékony. Mert pölö miért is vesszük azt tudomásul, hogy az adott állam szuverén joga, hogy befogadja-e a mezei beutazót? Miért is kuncsorgunk az angol, vagy amerikai bevándorlási tiszt előtt? Nyavalyogtok a tranzitzónák miatt ? Az osztrákok minta-Traiskirchenje sem volt jobb pár hete, most nem tudom, milyen állapotban van. Értsétek meg, naponta változik a helyzet és az EU, és pár tagállamának hozzáállása, annak függvényében, hogy az "alapelvekkel", "értékekkel" akarnak-e revolverezni, vagy mégsem akarnak segget csinálni a szájukból, amikor a helyzet "fokozódik".

különvélemény2 2015.09.01. 08:29:33

@bértrollbosszantó_kovi1970: @fidesz a mutyipárt:

Mi a helyzet?
Nem jött le az újabb utasítás sorosgyuritól?

khell 2015.09.01. 08:39:02

@fidesz a mutyipárt: "Ott tolong az összes az állomáson, már rég nem lennének az országban és a hatalom nem engedi őket tovább."

Olvassál már hireket, te ballibant szerencsétlen, az osztrákok visszaforditják a vonatokat amiken az illegális bevándorlók vannak.

Nem mellesleg joggal teszik mindezt, pont most nyilatkozta merkel, hogy magyarország kb az egyetlen aki betartja az unio törvényeit és nem engedi, hogy regisztráció nélkül elsurranjanak az illegális bevándorlók.

Fogja már fel a sok agyhalott, hogy schengeni határ vagyunk, nem lehet csak úgy jönni-menni a susnyásban.

fidesz a mutyipárt 2015.09.01. 08:57:53

@khell:

index.hu/video/2015/08/31/ilyen_volt_belulrol_a_becsi_menekultvonat/

Nem baj, ha hülye vagy, de miért hirdeted?
Itt éppen átengedik a vonatot, amit szerinted visszatartottak.

Ezt benyelted kicsikomcsi.

fidesz a mutyipárt 2015.09.01. 09:00:05

@különvélemény2:

Szar életed lehet, ha mindent csak utasításra tudsz elképzelni. Mondjuk pont ezért vagy ortyinista féreg.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 09:00:19

Már szerencsétlen ballibsi bloggerek sem képesek követni gazdáik vélt érdekeit.

Friss hír: Merkel megdicsérte Mo.-t, amiért regisztrálja a bevándorlókat.

Nem este kell lekenni a posztot, hanem kelj fel szépen korán.

hidroponi 2015.09.01. 09:02:39

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: "Ha Németország tényleg szeretné ezt, mi akadálya, hogy Németeország közvetlenül Törökországból szállítsa át "

az te KGB-s fasz hogy itt vannak a keleti pu-on!

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 09:03:07

@fidesz a mutyipárt: Ne arcoskodj már ostoba gyurcsánycsicska, mi azt a vonatot azért engedtük el, mert a németek erre engedélyt adtak.

Szerintem menj vissza kuncsaftokat fogni az MSZP liftjébe, az jobban megy neked. Persze Zuhslagnak már ne tegyél ajánlatot, egyszer már kikosarazott.

khell 2015.09.01. 09:08:42

@hidroponi: maradt még pár milliós utánpótlás törökországban és a környéken, ne aggódj. Menjenek értük a németek és kiméljék meg őket a szögesdróttól és párezer km-es gyaloglástól, teljesen korrekt a felvetés.

Aztán foglalkozzanak velük ők, regisztrálják ők és maradjanak az ő nyakukban.

eßemfaßom meg áll 2015.09.01. 09:15:41

@hidroponi: " itt vannak a keleti pu-on! "

mert a többi százezreket akik még nem értek ide azokat már felszedik útközben és viszik közvetlenül, csak a keletinél levő ezer a problémás?

vagy te is hülye vagy esetleg?

metal · http://electric.blog.hu 2015.09.01. 09:16:28

Vajon mit gondol a kedves posztoló arról, amit tegnap óta Ausztria csinál? Biztos, hogy olyan könnyű lenne a dolog, hogy engedjük őket No-ba?

eßemfaßom meg áll 2015.09.01. 09:17:39

Elnézve a ballib támogatottságának szármyalását kb az összes szavazójuk itt gecizik az index-444-origo tengelyen

Trackers 2015.09.01. 09:20:21

@fidesz a mutyipárt:

Július 28-tól osztrák kérésre, az osztrák és magyar rendőrség közösen szedi le a menekülteket a vonatról.

444.hu/2015/07/28/ausztria-szigorubban-ellenorzi-majd-a-magyar-hatart/

Vik% 2015.09.01. 09:20:30

Ez egy nagyon ostoba poszt. Tudatlanság és az intelligencia teljes hiánya.

midnight coder 2015.09.01. 09:28:16

A németek ezt mindenképp beszopják. Nem kicsit, de nagyon. Innentől kezdve náluk landol gyakorlatilag az összes menekült. És a nem szíreket hogyan fogják majd visszaküldeni ? Visszamennek önként és dalolva ? Vagy ott fognak dekkolni a menekülttáborokban, amiket persze a németeknek kell fenntartani. Aztán egy idő után kitörnek onnan... Lesz ott még haddelhadd, és igen, lesznek még német migránsok a magyar határon.

bontottcsirke 2015.09.01. 09:33:36

Az északi sarkon áthaladni németország felé kifejezetten jó ötlet. Ha esetleg nem vinnének magukkal meleg ruhát még hatásosabb lenne....

Kivlov 2015.09.01. 09:36:34

óriási baj lesz ebből.
európát a idióra liberalizmus dönti romba. meg is érdemli, csak kár, hoghy mi is itt élünk benne...

Trackers 2015.09.01. 09:39:45

@midnight coder:

Valaki be fogja szopni az tény.

Ha beengedik őket a 71 halálos áldozat után, ami az EU-s határok lezárása okán történt, akkor ők szívják meg.

Ha visszaállítják a határzárat, és leszedik majd a vonatról buszról a bevándorlókat, mint eddig, akkor mi szívjuk majd meg.

monddazigazatmar 2015.09.01. 09:46:45

@bértrollbosszantó_kovi1970: a fidesznyalonc media mi?
Konkretan az indexet ideztem, aminek
1. Napi 50 orbanellenes cikke van
2. Imadjak a buckalakokat, tobb cikk jelent meg magyarazatokkal, hogy miert kell nekik okostelo meg hogy kell keritest szaggatni
3. Az ujsagiroik olyan hulyek, hogy amikor talalnak egy tarcat iratokkal akkor cikket irnak rola, nem elkuldik postan.
Igazi idiota vagy istván

Meridian74 2015.09.01. 09:49:28

Napi aktualitás FRANCIAORSZÁG-ból... persze ez nem szerepel az index címlapon, tudjuk miért nem...
www.youtube.com/watch?v=VcYpWXgbMDk

wolves84lb 2015.09.01. 10:02:02

@♔bаtyu♔: mennyire menő dumád lett, kis batyufasz :)

wolves84lb 2015.09.01. 10:05:31

@metal: a hozzád hasonló ostoba fidesztrolloknak ilyenkor nem jut eszükbe szíjjártó petike...tudod, a külügyminiszterünk...akinek pl az lenne a dolga, h ilyenkor üljön le a német és osztrák kollégáival, és beszéljék le ezt a bulit.

Na persze, már ha komolyan venné bárki is azt a kis hülyegyereket.

Exploiter 2015.09.01. 10:10:32

Most már én is ezt mondom. Miért engedi orbán, hogy osztrák rendőrök zaklassák szegényeket?
Ha vonatra nem szállhatnak, buszokkal kell vinni őket az osztrák határra!
Ide lett szólva, hogy engedjük át őket, ne hagyjuk céltalanul császkálni mindet, induljanak a buszok, most azonnal!
Le kell szarni a jogszabályokat, vegyék vigyék az összeset!

énisfélek 2015.09.01. 10:19:56

A menekült kizárólag azért jött, mert otthon baj van. És csakis addig akar maradni, amíg a baj elmúlik. Aki viszont azért jött, mert örökre maradni akar, az nem menekült, hanem bevándorló.
A különbség óriási, a sok hülye mégis állandóan egybemossa ezt a két csoportot.

Mekk Meister 2015.09.01. 10:20:39

@bértrollbosszantó_kovi1970: A gyűlölettől nem látsz, és mellette tájékozatlan ostoba is vagy. Az EU-s jogszabályokat követi a magyar állam. Tudod, Schengen, menekültügyi EU-s jogszabályok stb. A neten rá tudsz találni itt: www.google.com, és beírsz keresőszavakat.

Mekk Meister 2015.09.01. 10:25:06

@fidesz a mutyipárt: "Nem baj, ha hülye vagy, de miért hirdeted?
Itt éppen átengedik a vonatot, amit szerinted visszatartottak.
Ezt benyelted kicsikomcsi. " Jaja, csak előtte leszórták róla a pípírok nélkül utazókat. Közben meg a hozzád hasonlók már ajvékolnak a német és osztrák sajtóban, hogy jajj, a gonosz magyarok most meg mégis felengedték őket! Ezt torokra kaptad. :)

Mekk Meister 2015.09.01. 10:29:15

@midnight coder: "Vagy ott fognak dekkolni a menekülttáborokban, amiket persze a németeknek kell fenntartani. Aztán egy idő után kitörnek onnan... " Ebben tévedsz, mert a használhatatlan elemeket hozzánk fogják visszatolni, Merkel ugyanis korrigálta magát, hogy mégsem mondhatják fel Dublint.

kvadrillio 2015.09.01. 10:29:55

MIJAFASZVAN A KELETIBEN ??? TÜNTETNEK A MENEKÜLTEK ????? ATV -BŐL.......BESZARÁÁÁÁS !!!! NEM LESZ ENNEK JÓ VÉGE !

kvadrillio 2015.09.01. 10:30:54

@kvadrillio: VÖRÖSSAPKÁSOK CSAK FÉLVE TEKINTGETNEK KÖRBE-KÖRBEHHH...

Brix 2015.09.01. 10:31:15

@midnight coder: Merkel naponta tesz , egymásnak ellentmondó nyilakozatokat. Tegnap éppen azt mondta, hogy nem fogadnak be mindenkit, még a szír menekültek közül sem...Holnap meg teljesen mást fog mondani...Hiteltelen politikus!
Szomorú, hogy egy olyan politikus van Európa legerősebb országa élén , aki tétlenül nézi ezt a törvénytelen , illegális népvándorlást és nem segíti, hogy az európai emberek érdekeinek megfelelő válaszok szülessenek.
Egyetlen politikusnak sincs joga ahhoz , hogy megnyissa az utat az illegálisan érkező embermilliók előtt. Ez évtizedekra vagy évszázadokra is meghatározhatja a kontinens sorsát.

Exploiter 2015.09.01. 10:38:53

@Brix:

Határozza is meg akkor, egyék meg amit főztek. Eleget okoskodtunk, tudják ők mit csinálnak, ne szóljunk bele.
Nyissunk szabad folyosót nekik, támogassuk a továbbhaladást. Boldog lesz a hazai baloldal, a nyugati baloldal, Merkel, a franciák, mindenki. Mi is, mert nem itt fog kitörni a balhé, ami pedig ki fog törni, 100%.
Csak vissza ne fogadjunk egyet se, soha, ha a fejük tetejére állnak, akkor se.

Én a menekültekkel vagyok.

kvadrillio 2015.09.01. 10:42:56

@kvadrillio: ÉLNI AKARUNK ! SZABADSÁGOT ! NÉMETORSZÁG !...SKANDÁLJÁK.........

mondjuk ebben igazuk van !

kvadrillio 2015.09.01. 10:44:40

ezek nem csúúúúrhe ! ezek, nagyon is öntudatos emberkék !!!

kvadrillio 2015.09.01. 10:46:08

@Brix: ..hmmm....lassan már nem lesznek kontinensek seh ! csak egy FÖLD NEVŰ BOLYGÓ, AHOL EMBEREK ÉLNEK........

Trackers 2015.09.01. 10:50:19

@kvadrillio:

Csaxólok, hogy jelenleg azért nem indulnak a vonatok, mert az osztrákok beintettek a többi vonat fogadásának.

Szóval a bevándorlók szabadáságnak korlátai elsősorban Ausztriában és Németországban keresendőek.

kvadrillio 2015.09.01. 10:51:43

--AMÚGY AZ EU. EGY IMPOTENS ELKÉNYELMESEDETTEN BÜROKRATIKUS BAGÁZS. JUNCKER PAPA, A MAGA INFANTILIZMUSÁVAL, VÁLLVEREGETŐS, JELZŐKET OSZTOGATÓ HAVERKODÓ STÍLUSÁVAL MÁR RÉG LESZEREPELT...VEZETŐI HETEK, HÓNAPOK ÓTA CSAK MISMÁSOLNAK, MON DOGATJÁK, HOGY EZT KELLENE TENNI, AZT KELLENE TENNI, ÍGY KÉNE CSINÁLNI, ÚGY KÉNE CSINÁLNI.....DE KÖÜZBEN SEMMI ÉRDEMLEGES INTÉZKEDÉS NEM TÖRTÉNIK ! PERSZE ŐK ÍGY IS MEGKAPJÁK LUXUS JUTTATÁSAIKAT, FIZETÉSÜKET, MIKÖZBEN JÓKAT ZABÁLNAK, ESZNEK-ISZNAK, KURVÁLKODNAK ÉS KOKÓZNAK A NAGY JÓLÉTÜKBEN.....VÉGLETEKIG ELHÍZVAHHH.....
AHOL MEG "HELYZET" VAN, AZOK AZ ORSZÁGOK MEG NAPONTA KÜSZKÖDNEK A MEGOLDÁSOKKAL.....
MIJAFASZNAK VAN AZ EU ???????????????????????????????????

bkkzol 2015.09.01. 10:52:39

gyors regisztracio utan felrakni oket a Nemeti es Franciaorszag iranzaba ezeket. Utanna majd fogdossak ossze oket ok! Mind a ket orszag nagyon varja oket. Akkor kapjak meg amit akarnak. Mindenki boldog. Itt nem piszkitanak, szaporodnak, Nemetk, franciak varjak oket, a horde meg megerkezik ahova indult. Mindenki boldog!

Brix 2015.09.01. 10:53:14

@Exploiter: Az nagy probléma , hogy ha a németek " elcseszik " az a magyar életviszonyokat is befolyásolni fogja. Első körben , megjelenik mondjuk a szakképzetlen munka piacán 500 ezer új munkavállaló, akik lenyomják a béreket, és elveszik a munkát az európaiak elől...
Második körben , a milliós embertömeg ellátása miatt adót kell emelni a havi szinten euró milliárdokra rugó menekültellátás miatt...
Nem akarok belemenni , de 10 nyomós érvet biztos tudnék a migránsok befogadása ellen felhozni..

Exploiter 2015.09.01. 10:53:53

@Trackers:

Az osztrákok nem akarhatják, hogy humanitárius katasztrófa alakuljon ki a határon. A vonatok túlzsúfoltak, buszokkal kell a határig vinni őket, onnan a segítőkész német és osztrák fél megoldja a továbbjutást.
A kormánynak nem szabad felvállalni egy senki által nem támogatott konfliktust, gondoljon szegény gyerekekre.

Netuddki. 2015.09.01. 10:54:31

@különvélemény2: "Nem jött le az újabb utasítás sorosgyuritól?"

Szánalmas vagy te fidesztroll.

Tudományos libsizmus 2015.09.01. 10:54:47

@midnight coder:
Nekem is ez a véleményem. Szép lassan fel kell készülnünk arra, hogy 10 éven belül német menekülteket kell majd ellátnunk.

kvadrillio 2015.09.01. 10:55:03

"Értem én, hogy el kell terelni a figyelmet a földrablásról, az újabb grófi szérűk haveroknak és tettestársaknak adományozásáról, a magyar vidék végső tönkretételéről",,,HMMM,... A MAGYAR FÖLDET, A MAGYAR EMBEREK MINDIG VISSZASZEREZTÉK A TÖRTÉNELEM FOLYAMÁN.....! :) ORBÁN EZZEL NAGYOT VÉTETT A MAGYAROK ELLEN !

kvadrillio 2015.09.01. 10:55:40

AZ ÁTUTAZÓKAT PEDIG HAGYNI KELL ÁTUTAZNI !

Brix 2015.09.01. 10:55:41

@bkkzol: Nem boldog senki, sajnos...Elég jól ismerem a nyugati viszonyokat, gyakran beszélek kinti emberekkel és szinte mindenki elutasítja az Európát elsöpörni készülő, kontroll nélküli migrációt

Exploiter 2015.09.01. 10:57:03

@Brix:

Én is, de ez az ostoba nyomorult hozzáállás annyira felcseszett, hogy ugy gondolom, megérné. Nem védhetjük őket maguktól. Csinálják, de akkor ők oldják meg, bakker.

Netuddki. 2015.09.01. 10:59:04

@khell: "Nem mellesleg joggal teszik mindezt, pont most nyilatkozta merkel, hogy magyarország kb az egyetlen aki betartja az unio törvényeit és nem engedi, hogy regisztráció nélkül elsurranjanak az illegális bevándorlók."

Pont erre írtam, hogy gyakorlatilag burkoltan lehülyézte az orbánt. Az ostoba fideszmédia meg óriási jópontként propagálja. Muhaha! Sírva röhögök rajtatok, ostoba, tolvaj fideszdroidok! Görögországgal és Bulgáriával se csinál semmit az EU, hogy ott nem regisztrálják őket. Balfasz fideszesek, fideszes balfaszok!

Ja, még annyit, hogy mire játszik a gazdátok? Hogy majd a 2migránsok2 folyamatosan csinálják itt a balhét, és az majd leköti a közvéleményt? Olyan egyszerűek vagytok vazzeg, mint a szeg. Vagy inkább segg...

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2015.09.01. 10:59:38

Egy biztosan kiderült ebből az Európában egyedülálló hozzáállásból, milyen keresztény/keresztény a mi "keresztény/keresztény" kormányunk, és biztosan nem hisznek a földi életen túli dimenzióban. A menekülők kezükben bábuk egy hatalommegtartási játszmában. Persze ahogy Pintér nyilatkozatát olvaso (költség:4000HUF/fő) lehet benne némi üzlet is. Az általa mondott költség biztos nem ivóvízre és élelemre ment el.
kenyszerbagoly.blog.hu/2015/08/31/mi_keszul_a_boszorkanykonyhaban

Brix 2015.09.01. 11:02:06

Abban biztos vagyok , hogy az illegális embermilliók beözönlése nagyon káros folyamatokat fog elindítani Európában, amit mi is megérzünk majd!
A közbiztinsára már jelentős hatással van a migránsok ekkora tömegben való megjelenése.
Persze, a magyar sajtó be sem számol minden hírről:
www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/italy/11834743/Murder-of-elderly-couple-in-Sicily-fuels-Italys-growing-anti-immigrant-sentiment.html
A 18 éves elefántcsonparti migráns levágott két olasz nyugdíjast, mint egy kecskét...

Kivlov 2015.09.01. 11:03:18

@kvadrillio:
Ez EU egy humbug.
Ebben a formában semmi értelme. szabad határokat EU nélkül is lehetett volna csinálni.

Exploiter 2015.09.01. 11:04:14

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Egyetértek, eddig lehetett táncolni, ha orbán valóban az ország érdekeit nézi, most kihátrálhat.
A fő feladat az, hogy a pesti balhét elkerüljük, az ott feltorlódott embereket azonnal továbbítani kell a célországok felé. Az, hogy szabadon császkáljanak az országban, nem megoldás, elkapni mindet, regisztráció nélkül fel egy buszra és tovább a határra. Tökéletesen megfelelünk az elvárt működésnek, senki nem ugathat és nem nálunk gyújtják fel majd a várost a barátságos népek.

Menjünk tüntetni, szabad továbbhaladást a menekülteknek!

Exploiter 2015.09.01. 11:05:40

@Brix:

Tegyék, kit érdekel. Az érdekközösségnek vége, nézzük a mi érdekeinket.
Let the world burn.

Brix 2015.09.01. 11:08:10

Ami néhény éve még " szélsőjobb" agyrémnek tűnt , most megvalósulhat Európában: életerős, fiatal , afrikai férfiak elveszik a jómódú , elöregedő európai polgárok érékeit és le is mészárolják őket...

csak egy néző 2015.09.01. 11:09:22

Ilyeneket már tényleg, még az állatokkal sem lehetne csinálni. Elengedjük, megállítjuk, felszállítjuk, leszállítjuk, gyalog engedjük, zöldhatáron engedjük, elfogjuk, táborba zárjuk, visszaküldjük, mégis tovább engedjük.....
előbb-utóbb valamelyik oldalon elszakad a cérna és vér fog folyni.

Tudományos libsizmus 2015.09.01. 11:10:28

@Exploiter:
Az a gond, hogy a 90%-át vissza fogják fordítani és abból még nagyobb balhé lesz, ha egy németországi kiruccanás után megint Budapesten találják magukat.

Netuddki. 2015.09.01. 11:10:40

@Brix: Keress egy agyturkászt! Rád férne.

Tudományos libsizmus 2015.09.01. 11:11:31

@Tudományos libsizmus:
Szerbiába kell visszatoloncolni. Onnan jöttek. A szerbek meg egyék meg őket reggelre, vagy csináljanak velük, amit akarnak.

khell 2015.09.01. 11:12:04

@bértrollbosszantó_kovi1970: "Görögországgal és Bulgáriával se csinál semmit az EU"

hülyegyerek, bulgária nem tagja schengennek, görögország meg csak elméletben tagja, mivel nincs más schengeni országgal közös határa.

nagyobb hülyét mondjuk most se csináltál magadból, de kétségkivül szórakoztató vagy :)

bkkzol 2015.09.01. 11:14:01

@Brix: Pedig a vezetoik nagyon fikazzak magyarorszagot amiert azt a EU-s torvenyt betartatja amit ok szerkesztettek meg.
Ja, 1-2 szerelveny mehet Luxemburgba is. Juncker is nagyon keri oket. Penz meg van a penzmosasbol.

Mekk Meister 2015.09.01. 11:14:13

@Kényszerbagoly: A vallásosság nem egyenlő az ostobasággal. De lehet, hogy DK-s "demokrata" szmszögből ez másképpen látszik.

Brix 2015.09.01. 11:15:28

@Exploiter: Ne gondold , hogy Magyarországon nem fog letelepedni senki. Az egyetlen gátat mindössze a relatív szegénységünk jelenti. DE, ahogy a nyugat megtelik, itt is jó lesz nekik...Ezt a folyamatot kell olyan mederbe terelni , hogy itt ne ismétlődhessenek meg ugyanazok a hibák amit nyugaton elkövettek

Netuddki. 2015.09.01. 11:18:19

@khell: Dikk mán! Lehülyézett egy ostoba fideszdroid.

bkkzol 2015.09.01. 11:20:34

@Tudományos libsizmus: szerintem elenyeszo szazalakat tudjak majd osszefogdosni.

Netuddki. 2015.09.01. 11:24:09

@khell: Ráadásul úgy hülyéz ez az ostoba, tolvaj fidesztroll, hogy keveri a shengeni és dublini egyezményeket...

Brix 2015.09.01. 11:24:47

Hamarosan vége lesz a "migránscsődületnek"! Lázár: " szeptember 15-ig tart még egy türelmi időszak, utána – azaz amikor a parlament elfogadja a törvényi szigorításokat – tételesen be fogják tartani az új szabályozást. Felállítják a tranzitzónákat, és csak szervezett keretek között léphet be bárki is az országba, mondta."

biododírium 2015.09.01. 11:27:02

Az Iszlám Állam elől nem kell 5-7ezer km-t menekülni, szóval ez az Európába betódulás inkább gazdasági ok. Pakisztánból is jönnek ide? Menjenek Kínába, vagy Oroszországba.
Már jópár éve meg van jósolva az EU teljes iszlamizálódása 50év múlvára, de ezzel a plusz pár millió homokhuszárral ez is előre ugrik.
Sztem az EUnak most sokkal keményebbnek kellene lennie az EU érdekében. Már most követelőznek. Ismerősöm mesélte (határra van kihelyezve), hogy a kiosztott szendvicset is visszautasítják, ha ilyen-olyan hús van benne, meg pizzát kérnek helyette (nem poénból). Menjenek az apjuk faszára. Ez a népcsoport képtelen alkalmazkodni az európai kultúrához, de azt azonnal elvárják mindenkitől, hogy mi alkalmazkodjuk (itt EUban!!!???) az ő szokásaikhoz és majd pár év múlva állampénzen kell majd nekik imahelyeket építeni, stb. Persze, amikor mi nyaraltunk arrafelé, akkor súlyosan kellett figyelni, hogy mi betartsuk ott, ami náluk evidens.
Értem én, hogy az emberben dolgozik a segítő szándék (alapesetben bennem is), de hosszú távon lesz ennek még böjtje, mert szociálisan és gazdaságilag totál bebuknak az országok, ha fejenként (országonként) bevállalnak 100e-1milkó plusz ember-terhet.
Személy szerint terrorfenyegetettségtől, meg IÁ beépüléstől nem tartok, de az EU kultúrájának hanyatlását (hol vannak ezek a népek Mózarttól, Leonardótól, meg Shakespeare-től) meg a későbbi, súlyosabb szegénységi mutatókat már most sajnálom. Emiatt nem megoldás, ha csak egyszerűen továbbutaznak, mert EU szinten nézem a kérdést.
A megoldási irányokat nem nekünk kell megmondanunk (ötleteljen rajta, az illetékes brüsszeli meg hazai közszolga), nekünk marad a vélemény-nyilvánítás.

khell 2015.09.01. 11:29:08

@bértrollbosszantó_kovi1970: mesélj még hülyegyerek, a dublini egyezményben hol van bulgária :)

(schengennel pedig a külső határainkat kell védeni, igen, azt ahonnan az illegális bevándorlók jönnek te szerencsétlen)

hidroponi 2015.09.01. 11:30:43

@eßemfaßom meg áll: idiota! a sziriai menekultek 90%-a a kornyazo orszagok menekult taboraiban vannak es nem is akarnak europaba jonni.

www.erdekesvilag.hu/sziriai-menekultek-tabora-jordaniaban/

átlátó 2015.09.01. 11:33:26

Bár nekem Németország is az Európai Unió, másképpen ez itt Európa és egyáltalán nem veszem jó néven ennek az iszlám nevű izének még békésebb változatát képviselő felhasználóit is igen, itt Európában (megjegyzem "vallástalan" vagyok ) nem szeretném, ha ez az irányvonal higitaná a társadalmat...továbbá...valóban van Belgrád-Berlin repülőjárat, nem értem, hogy miért nem használják ki a módosabb "menekülők...továbbá... './ ha Magyarország betartja a schengeni határvédelemmel járó feladatokat az is baj, hát akkor kérem tisztelettel Merkel asszony, drága egy polgártársam...nem háborogni az osztrák belügyminiszter asszonnyal, hogy mondjuk a békés Sopron utáni Eisenstadt város határáig oda lennének ingyenesen transzportálva ezek az egyébként iszlámtól távol álló kiccsaládok, - oszt kenjétek a hajatokra a problémácskáikat...azt már leszögeztem, hogy úgy általában nekem Németország is Európa...Franciaország is, hogy nem bírnak megmaradni a picsájukon ott az iszlamisták, - hát pontosan ezért is el kell engedni ezeket...majd megoldják Merkel asszonyságék.

csak egy néző 2015.09.01. 11:35:54

@Tudományos libsizmus:
"Az a gond, hogy a 90%-át vissza fogják fordítani és abból még nagyobb balhé lesz, ha egy németországi kiruccanás után megint Budapesten találják magukat."
Mesélj már, hogy te mi a fasztól is vagy ilyen nagyon okos, vátesz?

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.01. 11:40:07

@khell:

A menekültkérdésnek SEMMI köze Schengenhez, ez EU-s kérdés.

Elméleti Schengen-tagság nem létezik.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.01. 11:42:17

@khell:

Tévedsz. Bulgária részese a dublini egyezménynek.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.01. 11:44:57

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Na, ebben igazad van.

Orbánnak a balkáni példát kellene követnie: azaz formális regisztráció, majd a tömeg tovább engedése, had okozzanak máshol bajt. Illetve Mo-ból nem-biztonságos országot csinálni, hogy ne lehessen senki visszaküldhető.

Pánikrohamosztagos 2015.09.01. 11:54:58

"Miért nem hagyja, hogy oda menjenek, ahová akarnak, és ahol pont várják és befogadják őket: "

Tessék mondani, ez itt az óvodások műsora? Mertekkora idétlenséget 6 éven felül már nem lehet elsütni

Nem a menekülteket várják, hanem azt várják, hogy valaki megakadályozza hogy odajussanak. Ők csak szeretnék a jóságos nénit és jó bácsit eljátszani

Brix 2015.09.01. 11:55:20

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Miért jó az Magyararországnak , ha máshol bajt okoznak? Amíg EU tagok vagyunk , nekünk az az érdekünk, hogy minél kevesebb illegális migráns legyen a magországokban is. A jó megoldás az lenne , ha be sem engednénk az EU ba, a menekültsátuszra nem jogsult migránsokat. A vége úgyis az lesz, csak idő kérdése , hogy mikor telik meg a hajó...

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.01. 12:02:21

@Brix:

Amíg nincs egységes politika (ami sosem lesz), minden ország kénytelen egyedül fellépni.

Brix 2015.09.01. 12:03:57

@Pánikrohamosztagos: Előbb-utóbb mindenhol drasztikus szigorítások lesznek, csak idő kérdése. Most csak megy a pávatánc , de tegnap már az ellenkezőjét mondta Merkel , amit a szír menekültekkel kapcsolatban egy nappal korábban mondott: mégsem fognak befogadni minden szírt.
A vége az lesz, hogy nem fiognak tudni mit kezdeni, a több milliós embertömeggel...A dax nem véletlenül zuhant 2000 pontot az elmúlt hetekben... Ebben már nem csak a kinai problémák árazódnak, hanem a német kilátások...

Brix 2015.09.01. 12:04:08

@Pánikrohamosztagos: Előbb-utóbb mindenhol drasztikus szigorítások lesznek, csak idő kérdése. Most csak megy a pávatánc , de tegnap már az ellenkezőjét mondta Merkel , amit a szír menekültekkel kapcsolatban egy nappal korábban mondott: mégsem fognak befogadni minden szírt.
A vége az lesz, hogy nem fiognak tudni mit kezdeni, a több milliós embertömeggel...A dax nem véletlenül zuhant 2000 pontot az elmúlt hetekben... Ebben már nem csak a kinai problémák árazódnak, hanem a német kilátások...

fidesz a mutyipárt 2015.09.01. 12:15:47

@♔bаtyu♔:
@khell:

Agyhalott ortyinista hazug férgek, az időpontokat figyeljétek.

fidesz a mutyipárt 2015.09.01. 12:17:01

@Kivlov:

Te neme élsz. orbán seggéből vegetálsz.

fidesz a mutyipárt 2015.09.01. 12:19:49

@Mekk Meister:

Azt hazudtátok, hogy az osztrákok nem engedik át a vonatokat.
Ott a bizonyíték, hogy átengedik, de az agyhalott fajtád még ilyenkor is folytatja a hazudozást.

csak egy néző 2015.09.01. 12:28:44

@Tudományos libsizmus:
"Szerbiába kell visszatoloncolni. Onnan jöttek. A szerbek meg egyék meg őket reggelre, vagy csináljanak velük, amit akarnak."
Mi is lenne, akkor, ha megtörténne, amit olyan nagyon akartatok, hogy kilépni az unióból és a NATO-ból is, Akkor most hova is toloncolnák vissza őket, te nagyon hülye.

Exploiter 2015.09.01. 12:48:12

@Brix:

Azt a meccset vívjuk meg akkor. Hivatalosan nem fogadubk vissza semmit, ide erőszakkal nem hozhatják át őket.
Persze megy majd akkor is a szájtépés, meg fenyegetőzés, de a terveim szerint addigra olyan politikai válságban lesznek akkorra, hogy sok erejük nem marad hadakozni velünk, leköti őket, hogy oltsák a tüzet otthon.
Semmi más dolgunk nincs, csak hagyni, hogy magukra gyújtsák az erdőt.
Aki a gazdasági veszélyektől fél: az a kockázat semmi ahhoz képest, ami most van porondon.

Exploiter 2015.09.01. 12:51:11

@Exploiter:

Hogy világos legyen, egy ponton fel kell, hogy torlodjon a tömeg. Vagy a celnal, vagy a periférián, vagy az eun kívül. Az első es utolsó jó nekünk. Mivel jo fejek vagyunk, az utóbbit próbáltuk meg. Nem tetszik.
Akkor mar csak az a feladat, hogy ne nálunk menjen végbe az eszkalacio. Erre kell játszani, minden erővel, mert az fog nagyot szólni.

Ma Baker 2015.09.01. 13:07:36

"Miért nem hagyja, hogy oda menjenek, ahová akarnak, és ahol pont várják és befogadják őket: Németországba?"

Hazugság, hogy annyira várnák őket. Max a libbantak, meg az ottani muzulmánok. A Németeknél már a különösen jómódú területeken is mindennapos a tiltakozás a migránsok ellen.

Ha átengedjük a menekülteket, Európa belülről fog elrohadni a társadalmi súrlódások hatására. Ezt Merkel is tudja és kifejezetten hálálkodik a "lúzer" Orbánnak, hogy itt próbálják rendezett keretek közé szorítani ezt a sáskajárást.

Nettó hazugság a cikk

Exploiter 2015.09.01. 13:09:10

@Ma Baker:

Ez az európa megérdemli, hogy belülről rohadjon el. Elég volt az álszent picsogásból, most jön a valóság, hogy benyújtsa a számlát.

Ma Baker 2015.09.01. 13:09:14

@Meridian74: "Napi aktualitás FRANCIAORSZÁG-ból... persze ez nem szerepel az index címlapon, tudjuk miért nem...
http://www.youtube.com/watch?v=VcYpWXgbMDk"

Ez egy évvel ezelőtti felvétel. De ettől függetlenül jól látszik belőle, hogy mennyire máshogy folyik az élet egy ilyen kődobáláshoz szokott muszlim hordánál.

Kivlov 2015.09.01. 13:19:15

@fidesz a mutyipárt:
vegetálsz te meg a pereputtyod a kukában turkálva a moslékot. :D

csak egy néző 2015.09.01. 13:21:42

@Ma Baker:
"Hazugság, hogy annyira várnák őket. Max a libbantak, meg az ottani muzulmánok. A Németeknél már a különösen jómódú területeken is mindennapos a tiltakozás a migránsok ellen."

"A Münchenbe érkezőket élelmiszerrel és vízzel fogadták a helyi önkéntesek. A pályaudvar szóvivője szerint a menekültek euforikus állapotban köszönték meg az ellátást. A bajor rendőrség az éjszaka érkezett 5-600 embert egy részét már helyben regisztrálta, a többieket elszállásolták."

"A berlini Humboldt Egyetem arra biztatja a városba érkező menekülteket, hogy vendégdiákként jelentkezzenek a képzéseikre. Az egyetem az erről kiadott közleményében azt írta, hogy a következő téli szemeszter előadásaira és szemináriumaira várják őket is. Az egyetem szóvivője szerint a menekülteknek nem kell aggódniuk a tandíjak miatt sem, ez nem lehet akadálya annak, hogy tanulni tudjanak."

"A Németországba érkező szíriai menedékkérők nagyon nagy valószínűséggel megkapják a polgárháborús menekült státust, ami

“a szíriai helyzetet látva nem lehet meglepetés, és minden európai országban így kellene lennie”

"Bécsben a rendőrség szerint közel 20 ezer ember vonul a parlament elé a menekültek embertelen kezelése ellen tiltakozva. A rendezvény aztán rendzavarás nélkül zárul le fél 10 körül."

she_wolf 2015.09.01. 13:23:04

@♔bаtyu♔:
Köszönjük Merkel asszonynak, hogy kaptunk buksisimit, majd Dublin lll-mal rögvest tarkón is vert bennünket.
Jó, megígérte a jóasszony, hogy a szíreket nem fogja visszafordítani, de ha a delikvensnek még egy olyan vicc-kategóriás okmánya sincs, mint a magyar TB kártya, akkor hogyan mazsolázza ki, ki szír valóban, és ki nem az?
Szóval két lehetőséget látok: vagy tud valamit Merkel (és az később nagyon fog nekünk fájni), vagy már készítik neki az ágyneműt egy kedélyes szanatóriumban Juncker és Hollande szobái mellett.
Vittort meg eszállásoljuk majd a Lipóton. Ja, bocs, azt már eladták....:(

(Itt köszönném meg a franciáknak, hogy noha eddig sem voltak a szívem csücske soha, semmikor és semmiért, a fenyegetőzést nehezen tolerálom magyarként még akkor is, ha nem személy szerint én provokáltam ki...
Vittoréknak erre kellene valamit lépniük, de könyörgöm, ne pont egy aknára! Rogán meg egy "hüje".)

Exploiter 2015.09.01. 13:24:23

@csak egy néző:

Hát nem szép? Ettől akarja megfosztani orbán a német német? Van ennek szíve?
Szervezzünk tüntetést az emberek minél gyorsabb odajuttatásáért!

Sir Galahad 2015.09.01. 13:40:16

Tőlem aztán mehetnek. Két dolog kell hozzá.

1. Bejövet: Jöjjenek a hivatalos belépési pontokon, úgy, hogy az okmányaikat előtte nem dobálják szanaszét, és szépen vonuljanak be a táborokba, majd onnan a vonatra.

2. Kimenet: A célországok adjanak garanciát arra, hogy kivétel nélkül befogadják őket, vagy ha valakit mégsem, azt mi is utasíthassuk ki.

Egyelőre azt látni, hogy az érintettek egyikre sem hajlandóak. Ezért tartunk ott, ahol.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 13:41:39

Viktornak KELLENEK a menekültek. Itt kelennek és úgy hogy randalírozzanak. A legjobb az lenne, ha rendőrvér is folyna. Kell a hangulatkeltéshez. Az pedig a birkanyáj egybentartásához, és a közvagyon magánosítás zavartalanságához kell. Egyszerű ez.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 13:45:12

@♔bаtyu♔: Majd valamikor döntsd már el, hogy Merkel a messiás, vagy a patásördög jó? Kicsit olyan ez mint a Bloomberg. Ha szidja a vezéred akkor romlott libsibolsi orgánum a tuggyukkik kezében, ha meg dícséri, akkor mértékadó sajtótermék. Muhaha, komoly emberek vagytok ott a hivatalban, bammeg. :-)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 13:46:31

@Sir Galahad: És erre számítani nem lehetett? Ha jól tudom Viktor nem akart egységes stratégiát. Gondolom, akkor nem lehetett volna itthon kampányolni a témával buta szavazatokért.

Mekk Meister 2015.09.01. 13:49:32

@fidesz a mutyipárt: átengedte, miután kiselejtezte a papír nékülieket. Olvass mielőtt röfögsz, bértollnok.

Sir Galahad 2015.09.01. 13:56:52

@Minden ember belsejében van kaka: Dehogynem lehetett számítani. De, ha mondjuk nem Viktor a miniszterelnök, hanem te, te mivel veszed rá a migránsokat, hogy ne a zöldhatáron, az iratokat eldobálva jöjjenek, a célországokat meg arra, hogy befogadják, aki hozzájuk tart?

monddazigazatmar 2015.09.01. 14:05:32

@csak egy néző: remélem a te véred fog folyni eloszor te féreg

Bobby Newmark 2015.09.01. 14:36:31

@♔bаtyu♔: Ez épeszű embernél arra a következtetésre vezet, hogy akkor a vélt gazdáik mégsem a gazdáik.

Persze ezt nyilván nehéz elképzelnie egy olyannak, aki az állampárt faszán csüngésen kívül más megélhetési formát nem ismer...

dingó29 2015.09.01. 14:40:23

@bértrollbosszantó_kovi1970: No akkor csak jó lenne az a határzár nem?

she_wolf 2015.09.01. 14:41:56

@Sir Galahad:
Mivel nem tőlem kérdezted, ezért bocs, hogy belevau...
Egy normális miniszterelnök talán nem ment volna szembe többször az EU-val, mint az kívánatos. Egy normális miniszterelnök talán szakértőkből álló kormányt akarna a hatalom élén tudni. Egy nomális miniszterelnöknek talán gondolkodó diplomáciát kellene az udvartartásában tudni.
És ez eddig még csak a kormányzás habkönnyű politikai részének ultrlight vázlata. Úgy tűnik, Vittor tolltartójában csak egy tompa cerka, meg egy radír van:(

Bobby Newmark 2015.09.01. 14:51:29

@Sir Galahad: Hát mondjuk az biztos sokat segített, hogy állami, országos gyűlöletkampány folyik ellenük. Nyilván én is szépen beállok a sorba ahol a végén azoknak a jóindulatára vagyok bízva, akik nyíltan gyűlölnek, persze...

dingó29 2015.09.01. 15:19:40

@csak egy néző: Szégyeldd magad! Pont egy Wass Albert rajongót idézel?

Trackers 2015.09.01. 15:36:11

@Minden ember belsejében van kaka:

Ostoba majom !

A migránsokat Ausztria nem engedi be, és azért vannak még itt.

Senki nem fogja őket beengedni, éppen azért mert a kutyának se kellenek.

Csak a szarházi ballib hazaárulók örömködnek a Magyarosrzságra százezerszám érkező migráns áradatnak, akit senki nem fog tovább engedni.

ich bin syrisch 2015.09.01. 15:37:25

Azért valami minimális tájékozódásra szükség lenne, mielőtt összedobsz egy postot.

csak egy néző 2015.09.01. 15:38:22

@dingó29:
Itt egy eredeti Wass Albert idézet
"A nép olyan, mint a birka. Ha jó pásztor tereli őket, mennek engedelmesen s meg is híznak mellette. Ha hitvány a pásztor, elbitangol a nyáj."

Bobby Newmark 2015.09.01. 15:40:00

@Exploiter: Akkor megdöglünk.

Az EU arról szólt _volna_, hogy a "mi" fogalmát kiterjesszük egész Európára, ne ilyen felszabdalt, egymással civakodó kis népecske legyünk.

De mi inkább szeretünk felszabdalt, egymással civakodó népecskék lenni, úgyhogy majd jól legyalulnak minket egyesével, ha ez az összefogás dolog nem megy.

dingó29 2015.09.01. 15:42:01

@csak egy néző: Szeretem Wass Albert munkásságát de egy alternatívát kihagyott. Van olyan pásztor mely mellett éhen is dögölhet a birka, mégis sok mellette marad

csak egy néző 2015.09.01. 15:44:46

@Trackers:
"Ostoba majom !

A migránsokat Ausztria nem engedi be, és azért vannak még itt."

Tényleg, most, hogy mondod ostoba majom, csak simán a turistáknak építik a camping táborokat.

"Újabb menekültáradatra készülnek az osztrák hatóságok, Burgenlandban fokozzák a rendőrségi készültséget és további menekültbefogadó helyeket állítanak fel.
A legfrissebb közlések szerint csaknem hétezer menekült van úton Szerbiából Magyarországon át Ausztria fele, ezért a burgenlandi tartományi rendőrparancsnok további munkatársak átcsoportosításról beszélt. A belügyminiszter pénteki közlése szerint harminc rendőrt fognak Karintiából és Stájerországból Burgenlandba küldeni, azonban várhatóan ennél több érkezik majd. A rendőröket hasonló feladatra vetik be, mint a tartományi kollégákat, adatfelvételi és ellenőrzési feladatokat látnak majd el.

A Vöröskereszt logisztikailag és erőforrásokban is felkészült a menekültáradatra. A szervezet képviselője szerint igyekeznek rugalmasak lenni, hiszen várhatóan nem tudnak mindenkinek alvóhelyet biztosítani, de ételt és italt hiánytalanul kapnak majd. Burgenlandban további átmeneti befogadóhelyeket létesítettek. A hadsereg már szombaton segédkezett a Miklóshalmán (Nickelsdorf) lévő Nova Rock csarnok előtt tervezett sátrak felállításában. Pándorfaluban (Parndorf) egy teherautó-garázst adtak át a menekülteknek, a tartományi Csajtánál (Schachendorf) 12 konténert terveznek felállítani, és Heiligenkreuznál is egy csarnok átalakításával készülnek a menekültáradat fogadására.

dingó29 2015.09.01. 15:44:55

@Bobby Newmark: Ez is lehet. De ha visszanézzük hazánk történelmét, legtöbbször ha szoptunk akkor szövetségesekke isl szoptunk, míg nyerni legtöbbször egyedül nyertünk

dingó29 2015.09.01. 15:47:03

@csak egy néző: Én ezt úgy értelmezem, hogy a háborús országokból és papírokkal érkezőknek építik a tábort, a többit meg kibasszák és/vagy be sem engedik

csak egy néző 2015.09.01. 15:50:02

@dingó29:
"Van olyan pásztor mely mellett éhen is dögölhet a birka, mégis sok mellette marad"
Ebben egyetértünk. Itt vannak a videón.

coub.com/view/3iha8

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=44odHjJNWqU

Bobby Newmark 2015.09.01. 15:53:47

@dingó29: Az lehet, de a legutóbbi száz évben már csak olyan nyert háborút, aki valami világhatalomnak a szövetségese volt. Annál régebbre meg nem érdemes nézni, mert már nem a ló a haditechnika mértékegysége.

dingó29 2015.09.01. 15:54:04

@csak egy néző: Az evolúciós elmélet élő cáfolata:)i. De ez kissé távol áll már a témánktól

dingó29 2015.09.01. 15:57:04

@Bobby Newmark: Nem azt kívántam mondani hogy egyedül képesek lennénk nyerni. Hanem azt hogy ne rángassanak bele a szövetségeseink magukkall együtt a késbe

Mr. Rustical 2015.09.01. 15:58:13

Nyilván azért nem lehet őket Németországba küldeni, mert a németek ezt nem akarják.
A kerítés se nekünk kell.

csak egy néző 2015.09.01. 16:02:16

@dingó29:
"Az emberek egy részét még helyben regisztrálták, másik részét buszokkal szállították el a müncheni tartományi központi befogadóállomásra. A bajor belügyminiszter leszögezte, hogy a nem regisztrált menedékkérőket – azaz csak azokat, akik valahogy átcsusszantak a magyar hatóságokon – nem fogják visszaküldeni."

Bobby Newmark 2015.09.01. 16:03:18

@dingó29: Jelen helyzetben azt megteszik akkor is, ha nem a szövetségeseink. Szerbia sem járt jobban, hiába nem EU.

Viszont nagyon pattogni meg nem nagyon érdemes, mert jöhet (gazdasági) bünti, és akkor nettó szopás lesz, hogy vannak szövetségeseink, arról meg nem is beszélve, hogy mi van akkor, ha véletlenül a segítség marad el a pattogásunk miatt amikor már élesedik a helyzet?

Egyedül megoldani a helyzetet sem így, sem úgy nem fogjuk, akkor meg legalább a haverjainkat ne köpjük már szemközt!

Sir Galahad 2015.09.01. 16:11:53

@Bobby Newmark: Szerinted a migránsok közül hányan tudnak magyarul olyan szinten, hogy megértik a plakátok feliratait?

Sir Galahad 2015.09.01. 16:13:38

@mig54: Az általad megfogalmazott kormánykritika egy részével akár egyet is lehet érteni, de ennek mi köze ahhoz, hogy a célországok befogadják-e a migránsokat, illetve hogy ők a zöldhatáron jönnek-e vagy sem?

Bobby Newmark 2015.09.01. 16:21:41

@Sir Galahad: Ezt érdemes lenne Orbán Viktortól is megkérdezned, hogy akkor mégis mi a fasz volt ez, meg hány millió adóforintunkba is került egy ELVBEN, startvonalnál, sőt, öltözőben pofára esett plakátkampány?
De nyilván etetni kell az óriásplakátos meg a nyomdász havert kampányidőszakon kívül is.

Na meg a nyelvből egyértelmű azért ugye, hogy nem a migránsoknak szólt ez, hanem a magyar lakosságnak.
Viszont onnantól, hogy nemzetközi visszhangja lett, tökmindegy, hogy magát a plakátot hányan értik meg a bevándorlók közül, mert tudják, hogy miről szól nagy vonalakban.

she_wolf 2015.09.01. 16:25:38

@Sir Galahad:
Csak annyiban gondolom hogy köze lenne, hogy Magyarország vezetőit még éles helyzetben is jobban érdeklik a saját kicsinyes érdekeik az előrelátásnál, együttműködésnél, konszenzusra jutásnál.
Olyan 0 tapasztalattal, vagy akár csak ismeretekkel bíró tacskók irányítanak minisztériumokat, akiknek halvány fingjuk sincs egy ilyen helyzet kezeléséről, uram bocsá' megelőzéséről.
A jelenlegi helyzetet egy normálisan gondolkodó politikai elemző nem tekinti, nem tekintheti hirtelen bekövetkezettnek, látható volt, és ha mindenre nem is, de legalább az alapokra időben fel lehetett volna készülni. Ehhez képest most van egy kotkodáló baromfiudvar, amiben hirtelen a nagy semmiből feltűnt a róka. Úristen, jajnekünk, végünk van! Meg a francokat. Szerintem...

Kikiáltás 2015.09.01. 16:25:57

150.000 ezer "menekültből" 143.000 ezer FÉRFI
Takarodjanak harcolni az ISIS és aki ellen még akarnak.
Gyáva népnek nincs hazája. A liberálisok meg pusztuljak innen a picsába. Normális országot akarunk, nem multikulturális faszságot.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 16:29:05

@Sir Galahad: Szerinted én akarok miniszterelnök lenni? Mert viktor akar / akart. Amivel foglalkozom, ahhoz értek (vagy értenek az embereim). Viktornál miért nem ez a helyzet?

Kikiáltás 2015.09.01. 16:30:02

@Bobby Newmark: tálán ezért kellene hadsereget fejleszteni és nem szociális hálót fenntartani bassza meg az élet. Lehet nagylelkűnek lenne ha van egy kibaszott hadsereged , értelmes, hazáját szerető és azt védelmezni képes lakosságod, és egy jól működő gazdaságod, amiben a fontos kártyák a saját kezedben vannak. Nézz már rá a Görögökre..az első privatizáció a múlt hónapban a legforgalmasabb reptereik eladása volt NÉMET cégnek. 14 db turista repteret megvettek a németek apró pénzért.. Erről szól az EU, semmi másról. Pénz, piac, na meg a pina..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 16:30:39

@Trackers: Nem igaz, hogy a kutyának sem kellenek. Viktornak kellenek. Ők most az, ami eddig az mszp / bankok / EU stb voltak. A téged is soraiban tudó birkacsapatot összetartó ellenségkép.

Viszont miért mutatkozol be úgy, hogy "ostoba majom"? Van önkritikád?

Kikiáltás 2015.09.01. 16:33:11

@Minden ember belsejében van kaka: igen van, de benned csak az van..Na húzzál vissza anyádba..

she_wolf 2015.09.01. 16:33:16

@mig54:
És én is hajlok arra, hogy ez Vittornak így jó. Mert a hülye magyarját addig sem a földek haveri kézreadása -és egyéb nyalánkságok- érdekli, hanem
1; a menekültektől való rettegés (merthogy rabolni, fosztogatni, erőszakolni, gyilkolni fognak)
2; a menekültekkel való bánásmód elleni fellépés.

csak egy néző 2015.09.01. 16:35:04

@Kikiáltás:
Waooh, micsoda bátor harcos vagy. Azt hiszem, ha kitörne valami balhé, te lennél az első, aki iszkolnál innen, patkány módjára.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 16:36:06

@Kikiáltás: De csúnyán beszélsz. Anyukád nem mosta ki a pofádat szappannal elégszer kiskorodban?
Mondjuk nézem a kommentjeidet, te ilyen vagy. Nyilván kell ilyen is.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 16:37:03

@Sir Galahad: Szerintem nem az. Viktort azért fizetjük (és tartjuk el a sleppjét), hogy értsen ahhoz, amit vállalt.

Kikiáltás 2015.09.01. 16:39:02

@csak egy néző: faszkalap várlak a keletinél este 8 kor, megbeszélhetjük :)

Sir Galahad 2015.09.01. 16:39:12

@mig54: Ebben annyi igazság van, hogy valóban fel lehetett volna készülni a szigorúbb határőrizetre. Az együttműködés más kérdés - erre migránsügyben nincs és nem is volt szándék a célországok részéről, legalábbis olyan együttműködésre, ami a magyar érdekeknek is megfelel.

Kikiáltás 2015.09.01. 16:40:11

@Minden ember belsejében van kaka: kakafixációs problémákkal küszködve nem kellene beleugatnod a nagyok dolgába :)

Sir Galahad 2015.09.01. 16:40:36

@Minden ember belsejében van kaka: De, mert olyasmiről vitatkozol, amiről a fentiek szerint laikus elképzelésed sincs.

csak egy néző 2015.09.01. 16:42:26

@Kikiáltás:
Sajnos más programom van, de menj oda nyugodtan és emberkedj a migránsokkal.

Bobby Newmark 2015.09.01. 16:47:19

@Kikiáltás: Annak sok teteje nincsen, csak lenne még egy vastag réteg pöcslóbálónk, akik aztán Berlinig szaladnak, ha jön az ellenség. Mert hogy önmagában pont semmit nem ér egy 10milliós ország hadserege, az is tuti.

A megvásárlással meg az a helyzet, hogy ha nem azért veszi meg, hogy aztán azonnal bezárja, hanem elkezdi a sajátjának tekinteni és fejleszteni, akkor az a végén még kijöhet jobban is, mintha maradt volna működésképtelen, lepusztuló, felhagyott, de legalább nemzeti.

Ami most megy, az sem kifejezetten fasza, hogy bármit hagyunk, hogy ellopjanak Fideszék azzal a felkiáltással, hogy "de legalább magyar tulajdon"... azt úgy őszintén pont telibeszarom. GDPt még lehet, hogy jobban is termel ha külföldi, mert azon legalább be van vasalva minden, míg a haveroknak elnézünk ezt-azt, pármilliárd elfelejtett adót, ingatlannagyobbodást, egyebeket...

she_wolf 2015.09.01. 16:50:26

@Sir Galahad:
Köszönöm. Bárhogy is: ha egy szövetség (a.k.a. unió) tagja vagy, akkor tagként illenék viselkedned. Igaz, nem csak neked, hanem a többi tagnak is. Ehhez kellene egy olyan egységes szabályozás, amelyet minden tag elfogad, és magára nézve kötelező érvényűnek tart.
Ha ez nincs meg, akkor maga az egység sincs meg, így az EU mint olyan, nem létezik.

Sir Galahad 2015.09.01. 16:52:39

@mig54: Az utóbbiban egyetértünk. Jelenleg az megy, hogy az unió erős országai megpróbálják az akaratukat a gyengébbek kárára érvényesíteni. Utóbbiak meg kézzel-lábbal tiltakoznak, és ezért még azt is megkapják, hogy nem együttműködőek. Ez így nem unió.

she_wolf 2015.09.01. 16:54:45

@Bobby Newmark:
Arról nem is beszélve, hogy halamas kakukktojást rejtett el a hozzászólásában, miszerint "...és egy jól működő gazdaságod, amiben a fontos kártyák a saját kezedben vannak..."
Merthogy ilyen nálunk nem nagyon vanik:/

kvadrillio 2015.09.01. 16:56:00

A Migration Aid tüntetése a megnevezett célok alapján egy tipikus balliberális megmozdulás, ami Brüsszel érdekeit képviseli Magyarországon.

A legfrissebb közvélemény-kutatások szerint Magyarországon a liberális baloldal minimális támogatottsággal rendelkezik. Tavaly őszi megmozdulásaik alatt a liberális sajtó elkeseredett kísérletet tett arra, hogy utcára vigye a szélsőjobboldalt; a demokratikus látszatú tüntetések mellett ugyanis szüksége van a baloldalnak olyan csoportokra is, akik vállalják a rendőrökkel a konfrontációt. Célzott próbálkozásokat láthattunk az összecsapás kiprovokálására, nem egy alkalommal azonos – vagy közeli – helyszínre szerveztek kormányellenes megmozdulást futballszurkolói közösségek programjaival (akik többszöri próbálkozás ellenére sem ültek fel a provokációknak). A kormányellenes tüntetések végül a liberális baloldal hazai támogatottságának hiánya, a szélsőjobboldal bevonására tett kísérletek sikertelensége miatt buktak el.

Korábbi előrejelzésünkben kifejtettük, hogy a liberális baloldal aktív hálózatépítést folytat az online közösségi médiában; hogy azok a Facebook-csoportok, melyek kezdetben segítő szándékkal gyűjtik egybe a bevándorlókat, később politikai célú mozgósítást fognak folytatni. A Migration Aid megmozdulása újból felhívja a figyelmet arra a problémára, hogy Magyarország idén télen újabb felforgatási kísérlettel kell szembenézzen. A kormány zárttá kell tegye az ország összes menekülttáborát, ha el akarja kerülni, hogy a liberális baloldal a tél kezdete előtt arab és afrikai bevándorlók tömegeit tudja mozgósítani kormányellenes tüntetésekre. A bevándorlók tekintélyes része ugyanis saját okostelefonján fogadja a “segítő tevékenységet folytató” Facebook-csoportok üzeneteit, így ezek a csoportok egyik napról a másikra is közvetlen mozgósítani tudják a még Magyarországon tartózkodó migránsokat.

Ez egy valós közbiztonsági és állambiztonsági kockázat, néhány száz afrikai és arab bevándorló ugyanis olyan komponens a kormányellenes megmozdulásokban, ami hajlandó fizikai konfrontációt felvállalni a rendőri erőkkel szemben. Amint megtörténik az első ilyen összeütközés, már nem csak a Migration Aid fogja követelni az emberi jogokat, hanem az összes balliberális párt, az Amerikai Egyesült Államok és más nyugati országok. Magyarország kormánya attól a ponttól fokozott nemzetközi nyomásgyakorlás alá kerül, és a folyamat önműködővé válik, ahogy az számos más országban – példának okáért: Ukrajnában – is történt. Mindehhez azonban szükséges az a katalizátor, aminek híján tavaly ősszel elapadtak a tüntetések: kis létszámú, a rendőrökkel konfrontációt vállaló tüntető csoport.

Korábbi értékelésünket a liberális baloldal folyamatban lévő hálózatépítéséről ITT olvashatja. A Facebook mint szervezési felület szintén biztonsági kockázattá válhat Európában; erről ITT olvashat bővebben.

AJJAJJJAJJJAJJJJJ ! ITT NAGY A VESZÉLY ! :)

Kikiáltás 2015.09.01. 16:58:11

@Bobby Newmark: Bobby, anélkül írok hogy végig olvastalak volna..de talán megérted. Izrael hadserege és felfegyverzettsége pont olyan amibe senkinek nincs kedve belekötni úgy igazán..se ott a környéken ahol él kb 50 millió felhergelt arab és muzulmán se máshol.. Na ennyit arról hogy van e értelme hadsereget csinálni.. Menekülni meg a liberális ratyik szoktak..főleg nyugatra. Emlékszel még a Jugoszláv polgárháborúra? Mert én igen. Háztól házig védekezett mindenki amikor kellett, nem eldobálták a fegyvereiket és szaladtak..de tovább megyek..amikor az USA elkezdte bombázni a hidakat az emberek attól függetlenül elfoglalták a hidakat hogy ne tudják lebombázni, hogy kedvelték e vagy egyet értettek e Karadzsics megoldásaival vagy sem. Hadseregre nagyobb szükségünk van MOST mint liberális jogvédőkre. A migráns kérdés meg megoldható, nőket gyerekeket befogadni, férfiakat visszaküldeni harcolni. Mond már meg mi a fasz értelme van Irakba küldeni 116 magyar katonát amikor 140 ezer szír és iraki miegymás FÉRFI "menekült" jön ide közben hogy ne kelljen harcolniuk. Makes no sense my friend...

she_wolf 2015.09.01. 16:58:59

@Sir Galahad:
Tehát akkor mondhatjuk, hogy az Európai Unión belül minden ország gyakorlatilag azt csinál, amit akar, mert minden a tevékenység megfogalmazásán múlik?
Mert ha igen, akkor milyen jogon kritizálják a lépéseineket?
(Illetve a kormány lépéseit, mert azok nem az enyémek:()
Az a bibi, hogy az EU-ban forgatókönyv szerinti szexuális életet él a nagyobbik kutya. És azok nem mi vagyunk.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 17:00:08

@Sir Galahad: Neked viszont önbizalmad van, hogy vitatkozol róla, igaz? Bár neked sem véleményed van, hanem propagandád... Érdemes megnézni a hozzászolásaidat, Te mindig ilyen lamentálós kommenteket írsz: "akár igaza is lehetne a valakinek, de azért a fidesznek van igaza", mindig ez a végső konklúzió. :-) A batyu nevű nicknév a kioktatós, és van, aki csak sértegetve trollkodik. Be van osztva ez nálatok a hivatalban?

Kikiáltás 2015.09.01. 17:00:58

@mig54: azért kell tírhítani a nyugati köcsögöket a bankszektorból és a jelentős iparágakból hogy legyen olyan kártyánk... Szerintem eléggé nyilvánvaló..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 17:00:59

@kvadrillio: Liberális... blablabla...Liberális... blablabla...Liberális... blablabla...Liberális... blablabla...Liberális... blablabla...Liberális... blablabla...Liberális... blablabla...Liberális... blablabla...Liberális... blablabla...

Ennyi.

:-)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 17:02:21

@Kikiáltás: Kik a nagyok? Csak hogy tudjam, hogy kiknek a nagy dolgába ne ugassak. Egyébként a kaka elég nagy dolog. :-)

Kikiáltás 2015.09.01. 17:05:44

@kvadrillio: Lehet hogy megtörténik de akkor a liberálisok halott emberek :)

Sir Galahad 2015.09.01. 17:08:14

@Minden ember belsejében van kaka: Ja, hivatalban. Te azt el se tudod képzelni, hogy vannak, akiknek van önálló véleménye? Nálatok azt nem lehet, vagy mi a probléma?

Trackers 2015.09.01. 17:09:12

@kvadrillio:

A Migration Aid-nek ki kéne nyomtatni a google maps-en a 36 órás gyalog térképet ausztriába.
Csak persze nekik nem célük hogy oda menjenek.
Ezért tartják itt őket.

https://www.google.hu/maps/dir/Budapest/Kleylehof,+Austria/@47.7014811,17.3470361,9.25z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!1m5!1m1!1s0x476c7024d6bdf253:0x9d517e855fda5f6e!2m2!1d17.06927!2d47.89485!3e2?hl=en

Sir Galahad 2015.09.01. 17:10:49

@mig54: Lehet, hogy naiv vagyok, de én úgy szeretnék tekinteni az unióra, hogy abban minden ország, kicsi és nagy, egyenlő partnere legyen a másiknak. Ha a nagyobbik kutya elve érvényesül, akkor csak kicseréltük a vörös zászlót kékre, azt meg inkább kösz, nem. Akkor tényleg nemzetállami szinten kell mindenkinek megoldania a maga problémáját.

Bobby Newmark 2015.09.01. 17:12:12

@Kikiáltás: Ja, hát persze, lehet az abszolút kivételekkel példálózni, csak aztán kérlek ne kerülj olyan pozícióba, hogy erről dönthess, basszus!

Izraelnek könnyű úgy pattogni, hogy az USA 60+ éve pumpálja bele a hadianyagot meg a pénzt. Majd akkor példálózhatsz Izraellel, ha sikerül olyan világhatalmi szövetségest találnod, akit korlátlanul pumpolhatsz lóvéval... Csak mondjuk ez utóbbi esetben meg nem értem, minek neked hadsereg egyáltalán...

A jugoszláv polgárháborúból is menekültek tömegével, ha esetleg azt elfelejtetted volna.

A migráns dolgot meg ne nekem magyarázd, én azon az állásponton vagyok, hogy addig menekült, amíg el nem hagyta a veszélyes saját országának a területét, onnantól meg gazdasági bevándorló.
Ergo a szírek közül menekültként egészen pontosan 0 embert kell szerintem kötelező jelleggel, humanitárius indokokkal befogadnia az EUnak. Onanntól, hogy átlépte a szír határt, már nem menekül, és itt a pont a mondat végén. Nem érdekel, hogy eredetileg honnan indult, mire ide elért, már hónapok óta teljes biztonságban utazik csak, mint bárki más, tehát a letelepedésére ugyanaz vonatkozzon, mint bárki más EUn kívüli betelepülni szándékozónak.

she_wolf 2015.09.01. 17:15:15

@Kikiáltás:
Mint ahogy az is eléggé nyilvánvaló, hogy nem vagyunk Svájc.
Jól tévedek, hogy te egy olyan országot akarsz, amelyik teljesen önálló mind gazdaságilag, mind katonailag?
Akkor szorítsd ökölbe a kezed, és jól verd ki vele a fejedből ezt a gondolatot.
Ugyanis ez nem megy. Egyedül esélytelenek vagyunk. Magyarországon az ipar a kereskedelemhez és a szolgáltatáshoz mérten csak halványan van jelen. Az agrárium helyzetét pedig ismerjük, és lesz az még rosszabb is.
Így gondolkodj egy jövőbeli erős, és mindenkitől mindenbe független Magyrországról, de tanácsolnám neked, hogy bili legyen a közelben.

she_wolf 2015.09.01. 17:21:49

@Sir Galahad:
Pedig sajnos nagyon úgy látszik, vannak, akik fütyülnek, és vannak, akik fordulnak.
Elég egy pillantást vetni az EU térképre, és nyilvánvalóvá válik minden:(

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 17:22:58

@Sir Galahad: Ja, csak a te önálló véleményed véletlenül mindig az, mint az aktuális fidesz szóvivőé. De persze hiszek az önálló gondolatokban, nagyon is. :-)

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 17:29:08

Nem Orbán lúzer, hanem te, ugyanis Orbánék az osztrák, német engedélyekre várnak.

Persze mintha nem tudnád, de akkor nem lenne "ütős" a poszt.

Kikiáltás 2015.09.01. 17:36:30

@mig54: Minden megvalósítható. De ha te örökös lúzer akarsz maradni hát tessék :)

na4 2015.09.01. 17:44:45

A feka csöcselék húzzon el innen. Menjenek a gazdag tesókhoz Szaúd Arábiába, Kuwaitba, stb. Sokkal közelebb vannak, mint Európa. Azonos nyelv, azonos vallás. Oda húzzanak, bennünket meg hagyjanak békén. Tünés!

she_wolf 2015.09.01. 17:48:04

@Kikiáltás:
Én nem minősítettelek. Ha nem látod az írásom lényegét, az nem az én bajom.
Minden megvalósítható? Szarjál sünt! Sikerült? Naugye....
Most(!) minősítettelek.

Bobby Newmark 2015.09.01. 17:49:45

@Kikiáltás: Az ilyen célok kitűzése és egy életen át eredménytelen hajszolása az, amiben meg szoktak őrülni emberek. Már ha induláskor ép eszűek voltak egyáltalán. De ha ilyen szinten el vagy szakadva a valóságtól és a helyzet realitásától, akkor erre nem sok esélyt látok.

A baj meg az, hogy még vagy egyik, vagy másik még csak-csak mehetne, de ha katonailag akarunk önállóak lenni, akkor nem marad magyar férfi, aki dolgozzon meg közigazgasson, ha meg gazdaságilag akarunk függetlenek lenni, akkor a legjobb, amit fel tudnánk mutatni, az az I. Magyar Parittyás Hadsereg lenne.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 17:50:24

Ezek a ballibsik ennyire nem lehetnek ostobák.

A magyar média tele van Orbánt elítélő külföldi véleményekkel. Az egyik oldalról azért ítélik el, mert kerítést épít és nem engedi tovább a bevándorlókat. Aztán ugyanabból az országból, de más emberek, pld. az osztrák belügyminiszter azért, mert átengedi.

Orbánnak a Jobbik tanácsát kellett volna megfogadnia. Kilépni a Schengeni övezetből, felmondani a Dublini szerződést és hermetikusan határőrökkel lezárni a határokat.

Akkor is ugyanúgy basztatnák, viszont most is basztatják.

Ettől függetlenül a DK-t és az EU-t értelmetlen támadnia, mert LÉPNI KELLETT VOLNA. Ki lehetett találni, hogy az EU-s országok át fogják baszni.

"Belgium második legnagyobb példányszámú francia nyelvű napilapja, a La Libre Belgique azt írta, hogy Budapest kegyetlen illusztrációja a migrációs válságnak és az európai befogadási politikák összehangolatlanságának.
Azáltal, hogy az osztrák hatóságok megállítják a menekülteket szállító vonatokat, éppen az történhet, amiről a magyar hatóságok tartottak: a nyugati és északi tagállamok által “megbuktatott” menedékkérőket Magyarországnak kell befogadnia, ahol eddig 150 ezer menedékkérelmet nyújtottak be – olvasható az újságban."

Ha ez megtörténik, Orbánék repülnek.

she_wolf 2015.09.01. 17:54:34

@Bobby Newmark:
"I. Magyar Parittyás Hadsereg"
Megnevettettél, köszi!:)

bkkzol 2015.09.01. 18:03:52

Valaki szórjon már szét pár száz cédulát a budapesti német, francia, luxemburgi nagykövetség címével, hogy " itt vár téged a EU-s tartózkodás, vízum, vonatjegy, nagymecset..." Azt már csak remélhetjük, hogy úgy megyűlölték Magyarországot, hogy 4-5 generáción át még turistának se jön a fajtájuk!

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 18:16:04

'Orbán! Maga akkora lúzer, mint ide Nagykáta! Mi a fenét keresnek még itt a menekültek? Miért nem hagyja, hogy oda menjenek, ahová akarnak, és ahol pont várják és befogadják őket: Németországba?'

Azóta már azért lúzer mert engedte, az osztrákok meg kipakolták őket a vonatból a határon...:))

Exploiter 2015.09.01. 18:21:19

Röviden összefoglalnám a mai infókat, ha valaki nem értené.

A mostani álláspont szerint Merkel és a francia paraszt azzal akarja zsarolni az országot, hogy ide szorítják be a menekültek áradatát, ha a kormány nem fogadja el a "közös európai megoldást", ami a kvótarendszert jelenti. Közben belengetik, hogy valami nyakatekert módon, kurvára jogellenesen, csak a magyarokra vonatkozóan megszüntetnék az országok közti átjárást. Amolyan random büntetésként, mert szeretnének élni a jogukkal, hogy nem lesznek szolidárisak.

Ezzel két gond van.
1: az eu megszűnt demokratikus, jogokon alapuló szervezet lenni
2: néhány önjelölt tagállam vezetője a többi ország és a lakosság véleményét figyelmen kívül hagyva olyan döntéseket akar meghozni, amire senki se hatalmazta fel

Nagyobb gond ez, mint a menekültek áradata. Sokkal, de sokkal nagyobb.

Ez az EU megérdemli, hogy eltűnjön a történelem süllyesztőjében, a vezetőire pedig remélhetőleg sokkal rosszabb sors vár.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 18:23:03

@bkkzol: Igen, mindegyik nyugati ország olyan humánus, majd szét szakad, de pontos címet egyik sem adott.

OK, Merkel adott, de egy nap múlva vissza is szívta.

Az osztrák a leggecibb. Kritizálja Mo-t, hogy nem mindegyik "menekültet" regisztrálja, majd közli, hogy a Dublini egyezmény keretében az összeset vissza toloncolják Mo-ra, akik itt regisztráltak, sőt ezeket be sem engedik.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 18:25:11

@Exploiter: Pontosan így van. Fel vannak háborodva, hogy Mo. miért küldi tovább a "menekülteket", miért nem fogadja be az összeset.

Miközben cinikus módon azt is követelik, hogy bontsuk le a kerítést.

Az itteni libsik pedig ezt támogatják!!!!!

Exploiter 2015.09.01. 18:33:59

@♔bаtyu♔:

Az itteniekről megszoktam, hogy életképtelen banda, de legalább annyi érdekérvényesítési képességük sincs mint egy marék lepkének, irkáljanak, hőzöngjenek, a kutyát nem érdekli.

Viszont eddig szilárdan hittem, hogy ki lehet hozni ebből az eu-baromságból valami jobbat is, ami az ország szempontjából is értékes. Ezt a mostanit viszont nem fogom elfelejteni. Az EU-nak lehet(ne) jövője, de előbb meg kell szabadulni ezektől a mocskoktól. Sajnos nem is merem remélni, hogy a németek, franciák leváltják ezt a söpredéket.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 18:49:54

@Exploiter: Pedig az itteniek is az ottaniak tenyeréből esznek. Azért is ír némelyik olyat le a blogjában, amit maga sem hisz el.

Azon röhögök, hogy az ellenzéki pártok (kivéve Jobbik) parancsra, érdekből inkább maguk alá szarnak, a támogatásuk fontosabb mint a népszerűségük. Pedig a hatalomhoz győzelem kell.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 19:11:07

@Exploiter: 'Közben belengetik, hogy valami nyakatekert módon, kurvára jogellenesen, csak a magyarokra vonatkozóan megszüntetnék az országok közti átjárást. Amolyan random büntetésként, mert szeretnének élni a jogukkal, hogy nem lesznek szolidárisak.'

Ilyet egyikük sem mondott a WSJ-től fordított libsi cikkben van ilyen belehallás. Menekültügyben Merkel többet vár Mo-tól, lENGYELORSZÁGTÓL + cSEHORSZÁGTÓL. Reméljük azért vki tájékoztatja majd őket h a menekültügy csak mo-t érinti a régióban...:)

bétaverzió 2015.09.01. 19:28:32

A mi fenét keresnek Magyarországon a bevándorlók egy jogos kérdés. Tényleg, mit keresnek itt? Hiszen ha valakinek nem tetszik Magyarország, egyszerűen kerülje el. Hogy ez nem jutott még a posztoló eszébe? Pedig a világ legegyszerűbb válasza. Tessék más utat keresni, ha ez nem megfelelő.

turista a saját országában 2015.09.01. 19:29:42

Míg Horn Gyula határzárat bontott, Orbán határzárat épített. Míg Horn átengedte a határon a menekülteket, addig Orbán -politikai okból - visszatartja őket.

Lehet, a belpolitikai változásokhoz ismét szükség lesz majd egy határ menti piknikre...

turista a saját országában 2015.09.01. 19:31:50

@bétaverzió: Szerintem meg, ha már itt vannak, engedjék át őket. Az a legegyszerűbb.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 19:38:12

@turista a saját országában: Át is engedik őket, csak qrva nagy kkáosz van az osztrákok is mást akarnak meg a németek is.

Úgyhogy a legjobb a jövőre nézve a déli határ szuperlágere, ami Szerbia felé nyitott. Van más út Németországba.

robogó 2015.09.01. 19:47:04

Menjenek csak el innen. Úgy mint Horn Gyula a németekkel anno. Kinyitni a kapukat és mehetnek isten hírével.

IP címmel leégett pecás 2015.09.01. 19:56:37

Nem világos mindenkinek? Egy kis menekült ügyi zavargás eltereli a figyelmet, van kit gyűlölni, Orbán játssza az erős embert.
Orbánnak az ittlévő menekültek aranyat érnek politikailag.

...

Húúú... majd el felejtettem zsidózni, az kell hogy este ki tudjam verni.

turista a saját országában 2015.09.01. 19:59:37

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Osztrákok csak közlekedésbiztonsági okból nem engedtek ma be néhány vonatot túlzsúfoltság miatt. A MÁV annyit megtehetne, hogy kulturált körülményeket biztosítva elegendő vonatot indít. N.o pedig fogadja a migránsokat.

Káosz Pesten van, a káoszra törekvő magyar kormány jóvoltából.

IP címmel leégett pecás 2015.09.01. 20:00:12

@bkkzol: "Valaki szórjon már szét pár száz cédulát" - Ne a fotelból dumálj! Tedd! Te vagy olyan "bátor" aki lövettetne, akkor lássuk van-e cédula osztogatáshoz bátorságod. Aztán majd ha látunk a videókon, akkor majd a fényképadatbázisból jól kiderítünk mindent rólad és megírjuk az ISIS-nek hogy verted át sok honfitársukat. Annyi humánum van bennünk, hogy imádkozunk amikor mennek hozzád, a családod nem lesz otthon.

IP címmel leégett pecás 2015.09.01. 20:03:00

@♔bаtyu♔: Minek engedély? Menjenek a tranzitból Isten... izé... Allah hírével.
A francba, hogy lehetne ebbe egy jó zsidózást beleilleszteni, hogy este el tudjak menni?

IP címmel leégett pecás 2015.09.01. 20:06:09

@Bobby Newmark: Igaz. Legyen a törökök gondja! Ha esetleg ott abból háború robban ki, sebaj, majd a menekültek mennek Görögországban, meg Bulgáriába. Ja oda ne! Akkor hazajön birca. :-((

Hogy lehetne ebbe beleszőni a zsidókat, mert különben nem áll majd fel.

IP címmel leégett pecás 2015.09.01. 20:08:07

@Minden ember belsejében van kaka: Rosszul tudod. liberális... blablabla...zsidó blablabla.. liberális blablabla.. migráns blablabla.. stb...

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 20:40:26

@turista a saját országában: Nem baj, menjenek másfelé. Németország csak a szíreket fogadja. Faszom fogja válogatni nekik.

Exploiter 2015.09.01. 20:44:55

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:

Ezt én sem hiszem, hogy meg mernék lépni.
De azt a jelek szerint nagyon is meg merik, hogy nálunk pukkasztják ki a lufit, jelenleg is ezen dolgoznak.
Azok a félkegyelműek a tűzzel játszanak, de ráadásul egy elméletileg szövetséges ország területén, csak azért, mert most épp olyanjuk van, hogy az asztrológusuk szerint meg kell menteniük a világot.

Lehet, hogy kicsit túlreagáltam, mert egy kicsit eddig naivan álltam az eu-hoz és ennél többet láttam benne.
De tudjuk, hol a helyünk, oké. Attól még nagyon de nagyon meg lehet ezért szopatni őket, úgy, hogy még meg is kell, hogy köszönjék a végén. A való életben se reagálok túl jól a zsarolásra és fenyegetésre, születési rendellenesség, mint a tekintély semmibevétele.

Anti Liberal 2015.09.01. 21:09:31

Ki kell lépni az EU nevű foshalmazból.
A franciák szopjanak kutyát, a németek meg amit akarnak :)
Kíváncsi vagyok mi lesz amikor igazán megszólalnak a britek :)

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2015.09.01. 21:14:29

@Mekk Meister:
Az ember tetteiből ítélve lehet valaki csak vallásos (külsőségek követése), de nem Istenhívő keresztény (Jézus tanításának követése). Ezt a fínom distinkciót egy nagyszerű pap mondta nekem. Mélyen egyetértek vele. Mekk Mester azelőbbiek közé tartozhatsz:(

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 21:14:34

@Anti Liberal: Előtte el kell rendezni a számlát a németekkel.

idén ugye 800ezer migránst terveznek fogadni. Hát a faszomat beléjük. A háborús balfaszkodásuk miatt vesztettünk területet és lakosságot.

Úgyhogy a törlesztést azzal kezdik h viszik a 800ezer cigányt de mint a villám (EU állampolgárok, kifogás nincs). Ha mellé más kannibálokat is akarnak az az ő dolguk.

Ideje szembe nézniük a múltjukkal.

csak egy néző 2015.09.01. 21:26:24

@Anti Liberal:
Hát öcsém, ennyi ésszel ne nevezz be a többet tudsz e, mint egy negyedikes, mert elvernének, mint eső a libaszart. Belegondoltál, hogy akkor Hegyeshalomnál lenne a Schengeni határ és ezen az oldalon rekedne az összes migráns és egy kis pénzt is vissza kellene fizetni az eu foshalmaznak.
Szerinted mennyi idő alatt mennék csődbe?

Anti Liberal 2015.09.01. 21:44:02

@csak egy néző: HA nyugati oldalunkon lenne a Schengeni határ akkor nem lenne gondunk a menekültekkel sem, nem jönnek be akik meg menni akarnak mehetnek a zöldhatáron :) Ahogy ide is jöttek.

she_wolf 2015.09.01. 22:15:13

Látom, gurulnak a gyógyszerek elfele:(

Szemita Anti 2015.09.01. 22:15:58

@Csatos náci:

Te annyira hülye vagy, hogy még a nickedet is loptad, mert a saját eszeddel nem tudtál kitalálni egyet :D

Szemita Anti 2015.09.01. 22:18:11

"Orbán! Maga akkora lúzer, mint ide Nagykáta! Mi a fenét keresnek még itt a menekültek?"

OMG

Ki ez a hülye, aki ilyet kérdez?

Magyarország MINDENT megtesz, amit csak tehet. De NEM kötelezheti Ausztriát, hogy az osztrák határon átengedjék a migránsokat. Hiába indítana a MÁV óránként vonatokat, az osztrákok VISSZAKÜLDENÉK a migránsokat.

Miért?

1. Az mehet tovább Ausztriába, aki NEM regisztrált itt, ÉS van útlevele ÉS van vízuma. Vagyis, akinek a státusza nem migráns, hanem TURISTA.

2. Az embercsempészek azt az ostoba tanácsot adták a migránsoknak, hogy szabaduljanak meg a papírjaiktól.

3. A migránsoknak eleve NEM volt vízuma se Magyarországra, se Ausztriába, se Németországba.

4. Uniós előírás, hogy a migráns abban a tagállamban KÖTELES regisztráltatni magát, ahová ELŐSZÖR lépett be. Ez az előírás azt feltételezte, hogy aki menedékjogot szeretne, az nem a zöld határon hozatja embercsempészekkel magát, hanem LEGÁLIS úton érkezik abba az országba, útlevéllel, vízummal, ahol maradni akar.

5. Magyarországnak uniós KÖTELEZETTSÉGE regisztrálni a határon belépő migránsokat. Akkor nem lenne kötelessége, ha Görögország, ahová ténylegesen először léptek be, regisztrálta volna őket.

6. Görögország viszont NEM regiszztrálja a rajta keresztülhaladó migránsokat, MERT TUDJA, hogy a szomszédai NEM fogják a migránsokat visszafordítani a határaikról, hanem engedik őket tovább: Görögországból Macedóniába, Macedóniából Szerbiába, Szerbiából Magyarországra.

7. Magyarország ellenben NEM tudja továbbengedni a migránsokat, mert Ausztria NEM ENGEDI BE őket, és aki mégis bejut, azt visszafordítja.

8. Úgyhogy Magyarországot CSAK az a migráns tudja elhagyni Ausztria felé, akinek VAN útlevele, ÉS vízuma, ÉS vonatjegye ÉS NEM regisztrálták őt a magyarok. (Ami egyébként KÖTELESSÉGE a magyaroknak)

9. A migránsoknak ez egy érthetetlen szabályozás, hiszen eddig azt tapasztalták, hogy az első szigetről, ahová Görögországba érkeztek, az ÁLLAM szállíttatta őket tovább. A szigetről a görög-macedón határra, a macedónok a szerb határra, a szerbek meg a magyar határra.

10. A magyarok viszont hiába szállítanák őket vonatokkal az osztrák határra. Hogy miért, azt a mai híradásokból látjuk.

bkkzol 2015.09.02. 03:49:05

@Csatos náci: Már a baráti segítséget is el löknéd tőlük? Merkel a legjobb barátjuk? Várják őket! Vagy nem?

eßemfaßom meg áll 2015.09.02. 20:49:32

index.hu/belfold/2015/09/02/a_nemet_nagykovetseg_honlapjan_uzent_a_menekulteknek/

"A budapesti Német Nagykövetség az aktuális események fényében szeretné a következőkre felhívni a figyelmet: A dublini egyezmény érvényes európai jogszabály. Ennek értelmében a menekültstátuszt kérelmezőknek abban az országban kell regisztráltatniuk magukat, amelynek határán keresztül beléptek az Európai Unióba. A menekültügyi eljárást is alapvetően abban az országban kell lefolytatni."
süti beállítások módosítása