Reágáló

Ami mostanában történt, és akad jelentőssége is.

Friss topikok

  • Treuga Mei: @MAXVAL bircaman közíró: Igazából háttérhatalmi gendernáci akadémikusbűnözők norvég pedagógus-össz... (2019.05.17. 22:04) Petíció a törvényes EP-választásokért
  • Androsz: @Ylim: "az anarchia/diktatúra mindenkinek csak addig tetszik, amíg nem őt kúrják seggbe." Pontosan. (2018.04.29. 21:37) Az új rend
  • nemecsekerno_007: @a ribancok is kidobják a csikket: Nézd meg ezt a dokumentumfilmet. Kétrészes és egy olyan valód... (2018.04.22. 19:38) Hozzáférés megtagadva
  • maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Igen, már nagy szükség volt a századik ballib pártra! (2018.04.22. 07:36) Ajánlott beszéd egy mai tüntetésre
  • Lesz még Magyar Köztársaság: Ezt vallom én is. Orbánnak már nincs szüksége kétharmadra. 90-, 67-, 56- vagy csak éppen 50+1%-os ... (2018.04.04. 14:45) Egy meg nem valósult bojkott margójára

Linkblog

Ütős beszédek

2016.10.25. 01:40 | Treuga Mei | 53 komment

Címkék: verekedés október 23. Orbán Gyurcsány

Munkásabb lesz, mint remélhettük.

Bájos idős hölgyek és urak pofoztak a hatalom ellen tüntető sípolókat. A rajongásuk határtalan a Nemzet Atyja iránt.

Mint Türkmenisztánban.
Nyilván az ünnep méltóságát megőrizendő történt a néhány tetllegesség.

Nem, nem személyekkel van a baj, hanem a rendszerrel. Amit egy hatalommániás néhány cinikus és számos elvtelen megélhetési kispályás nyomorék, cselédmentalitású, de hatalom közelébe került korlátolt bunkó segítségével fölépített. És a képzett félelem és az iránytalanból haragból embercsoportokra irányított gyűlöletté jegecesített agresszió által tömegeket mozgósít ez a rezsim. És nem csak a kormányoldalon. És ami könnyedén szökkenhetett szárba egy ennyi frusztrációt hordozó és rettegő, kiszolgáltatott és a javakból (a közjavakból is, és másból is, mint az információ és a figyelem, a szolidaritás és a mindennapi megélhetés esélye) csoportjaiban tömegesen kirekesztett társadalomban. Erről nem csak Őfőméltósága tehet.

A harag, a saját csoporthoz (egy nemzethez, egy országhoz, egy hazához, egy társadalomhoz) tartozás érzésének és tudásának teljes eróziója több, mint rendkívüli kár.

A rendszerváltás után kell majd valamit kezdeni ezekkel az eltökélt, bájos, de ezúttal kissé haragos idős hölgyekkel és urakkal, valamint ifjú nemzeti érzelmű elv- (vagy inkább élmény)társaikkal. Ahogy azokkal az idős és fiatal hölgyekkel és urakkal is, akik 2013-ban kitartóan és eltökélten, minden őket nem támogatóra vehemens megvetéssel pillantóan skandálták azt az egy szót, hogy „Összefogás!” E demokratáknak a rajongásukat és rajongásuk tárgyát kritikával kezelőkkel szembeni gyűlöletét is kezelni kell, és őket is be kell majd valamiképp terelni a remélhetőleg végre kialakuló társadalmi diskurzusba. Az érvek és gondolatok eszmecseréjébe. És végül a közös cselekvésbe.

 

orcsany.jpeg

 

Meg a 2006-ban a „csürhe” leverésén örvendezőket, a pártgyűlésen részt vevőket a vandálokkal egy kalap alá vevőket is – Széky Jánosostul és Mari nénistül.

Kemény meló lesz. Sok türelem kell majd hozzá.

De meg kell tenni akkor is, ha most, 2016. október 23-án szinte kizárólag ez ellen munkálkodott minden.

Őfőméltósága, a Nemzet Atyja csak egy fél mondatot pazarolt az őt kifütyülőkre. Lekommenyistázta őket. Az évtizedek óta fölépített identitás-valóság alapján így ők már úgysem a nemzet része. Tuggyukik. Meg most már migráncsossimogatók is. Akik az arab terroristákkal összeesküvő MOSzAD ügynökei, a volt III/II-es tartótiszt, Tasnádi László szekértolói.

Ja, nem, őt kitüntette a Nemzet Atyja, ő jó magyar ember!

Nem csak a szürrealitás a gond. Sokkal mélyebb gond, hogy tömegeket identifikál szinte kizárólag a más csoportokkal szembeni gyűlölet.

A haza nem lehet ellenzékben. Szóval aki nem sorakozik föl Őfőméltósága mögött, az nem magyar. Csatában nincs semlegesség.

Nagy munka vár még ránk az Orbán-rendszer bukása után.

A Blaha Lujza téren Gyurcsány Ferenc elmondta, hogy aki ma elmúltnyolcévezik, aki gyurcsányozik, az Orbánnal van. Erről volt néhány okos szava TGM-nek is, Hontnak is. Nyilván a szélsőbal és a szélsőjobb összefogása. Mert aki bármilyen kritikát megfogalmaz, az áruló. Azt még nem mondta ki, de nyilván az a következő lépés, hogy az nem demokrata. Tehát fasiszta.

Ez már csak egy tyúklépés.

Most már csak ennyi a különbség Orcsány Virenc és Gyurbán Flektor között.

És a híveik között is.
És nekünk mindenki híveivel együtt kell működnünk, és rá kell vennünk őket, hogy egymással is együttműködjenek az újjáépítés folyamán.

Nagyon nagy munka vár majd ránk.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://re-akcio.blog.hu/api/trackback/id/tr6811836347

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A tegnapi események 4 tanulsága 2016.10.25. 09:09:39

1. Rég nem gyalázta így meg 56 emlékét regnáló kormány Bár a tíz évvel ezelőtti zavargások szakszerűtlen és brutális kezelése eddig elsőséget élvezett ezen a téren, azt hiszem most sikerült überelni. kép innen Miután már uniós tagállamként önként...

Trackback: Ütős beszédek 2016.10.25. 01:40:10

Munkásabb lesz, mint remélhettük. Bájos idős hölgyek és urak pofoztak a hatalom ellen tüntető sípolókat. A rajongásuk határtalan a Nemzet Atyja iránt. Mint Türkmenisztánban.Nyilván az ünnep méltóságát megőrizendő történt a néhány tetllegesség. Nem, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sexual Harassment Panda 2016.10.26. 11:52:35

Nagy muna vár ránk elvtársak!
Ma is megbukik Orbán!

bref 2016.10.26. 12:08:48

Fel, vörösök, proletárok,
Csillagosok, katonáák,
Nagy munka vár ma reáátok....

Sir Galahad 2016.10.26. 12:17:20

Odáig olvastam, hogy mint Türkmenisztánban. Nem, ott a fütyülőket nem a velük nem rokonszenvező néhány másik résztvevő csapja esetleg meg, hanem a rendőrök verik szét, mint 10 éve.

sírjatok 2016.10.26. 12:21:12

sírjál te is gec, hátha attól jobb lesz :D

dadddd 2016.10.26. 12:32:19

Valóban. Orbán rendszere egyre inkább hasonlít Gyurcsányéra. Ez azonban az utóbbit egyáltalán nem teszi szimpatikusabbá, szalonképesebbé vagy elfogadhatóvá, és ezt a választók többsége is tudja, érzi. Ebből kifolyólag vagy nem megy el szavazni, vagy alternatívát keres (kb. Jobbik, LMP). Az átlagos szavazó nem tud különbséget tenni Molnár Gyula, Juhász P., Bajnai, Mesterházy, stb. között. A legtöbbnek ezek az "egy kutya" kategóriát képviselik, és tegyük hozzá, teljes joggal.
A választáson majd nehéz lesz azt kommunikálni, hogy az ötmillió távolmaradó (vagy még több) valójában őket támogatja.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.26. 12:37:22

Bájos mikor a ballibek III/II-eseznek, mikor pusztán csak egy Pufajkást, egy III/II-es D-209 jelűt, és egy Dialógus Csoportról jelentgető Megyei KISZ titkárt sikerült eddig miniszterelnöknek is megtenniük a 20 év alatt.

Ja hogy ezzel a poszternek semmi baja nem volt.

Röhejes.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.26. 12:39:32

Megjegyzem a hatalom ellen sípoló csürhe ezerszer rosszabb az őket megpofozó emberektől.

Mert ők szándéékosan provokálni mentek a többb tízezres tömegbe, párszázan, előre megfontolt szándékkal.

Ja és legközelebb is pofán verjük őket.

Csak szólok.
Mert az én fülembe nem füttyöghet egyik ballib csürhe tag se !

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.26. 12:44:28

@Ballib cenzúrázók réme 18: "Ja és legközelebb is pofán verjük őket."
megint nagyon erős vagy az internet sötétjében

dadddd 2016.10.26. 12:47:14

"Sokkal mélyebb gond, hogy tömegeket identifikál szinte kizárólag a más csoportokkal szembeni gyűlölet."

Az idétlen mondat ellenére ezzel teljesen egyet tudok érteni. Leginkább ezért kellene eltűnniük. Orbánnak és a Gyurcsány-éra embereinek is.

alfacharlybravo 2016.10.26. 12:49:38

@Ballib cenzúrázók réme 18: Nem volt érdemes kimenni, mert előre bejelentett alpári provokáció csak feldühítette volna az embert. Amit rémesen undorítónak találok, hogy a volt ávósok leszármazottai sípolnak, most ők a legnagyobb demokraták a mindent jobban tudó okoskák, akkor miért vitték csődbe az országot? Ja, Bajnai hát nem értettünk hozzá, de akkor mitől milliárdos a drága, ha semmihez sem ért?
A rohadékok rögtön belökték az országot a NATO ba ezeknek mindegy Varsói szerződés vagy az imperialaista cionista neokon USÁK

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.26. 13:08:06

"Nagy munka vár még az Orbán-rendszer bukása után"

Ehhez először meg kellene buktatni nem? Ezzel hogyan álltok?

"És nekünk mindenki híveivel együtt kell működnünk, és rá kell vennünk őket, hogy egymással is együttműködjenek az újjáépítés folyamán."

Na, ez nem ment nektek eddig, és eztán sem fog menni.

"a volt III/II-es tartótiszt"

Az ugye nem zavar, hogy a III/II a kémelhárítás volt, és semmi köze nem volt a III/III-hoz?

@dadddd:

"A választáson majd nehéz lesz azt kommunikálni, hogy az ötmillió távolmaradó (vagy még több) valójában őket támogatja."

Pedig minden elveszített választás után ezt teszik. Na meg a népszavazás után is kijelentették, hogy a távolmaradók őket támogatták.

micsoda? 2016.10.26. 13:09:12

"Bájos idős hölgyek és urak pofoztak a hatalom ellen tüntető sípolókat""

Nagyon megnézném a személyi kartonjukat. Nem arisztokrata származásuk azt tuti, inkább a proliból kikupálódott, de a származását le nem tagadható senkik.

Szerintem is, mire ezt az egymás iránti gyülőletet, a megosztottságot kiirtjuk. unokáink is rámennek.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.26. 13:10:07

@dadddd:

Akkor ideje tisztázni egy dolgot.

Akik Orbánra szavaznak azok nagyrésze azért szavaz rá (többek között én is), hogy a ballib elkúrók nehogy visszatérjenek.

Amíg ez az ok, mint potenciális lehetőség nem szűnik meg, addig bizony Orbán fog nyerni.

Mert a ballib elkúróktól károsabb nemzet rombolóbb formáció nincs, és nem is volt, a törtéenelm folyamán.

Akik megduplázták az államadósságot, és munkanélküliségi rátát,
Kétszámjegyű inflációt és alapkamatot generált az elkúrásuk,
Megtagadták határontúli honfitársainkat,
Ügynököket, Pufajgásokat, Gyurcsány féle spicliket tettek minsizterelnöki székbe,
Ellenzékieket verettek beazonosíthatatlan karhatalmistákkal,
És nem utolsó sorban szétlopták az országot, és mindent eladtak a külfödieknek közművektől, földeken keresztül, az Uniós támogatásokig.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.26. 13:11:59

@micsoda?:

Nincs semmiféle gyűlölet.

Minden tízezer ünneplőre jut 100-200 füttyögő ballib csürhetag.

Hangosak, mert kínjukban már csak ez marad nekik. A provokáció, és az ön-megveretés.

De majd elmúlik.

ben2 2016.10.26. 13:12:03

Az írás már ott komolytalanná válik, hogy axiómaként kezeli, hogy a magyar társadalom többsége el akarja zavarni Orbán Viktort és új rendszert akar.
Ez így nem több a szokásos önszuggeráló ballib mantránál, aminek egyenesági következménye lesz az újabb sokkoló választási kudarc.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 13:14:07

A ballibákra sok munka vár a parkokban, kertekben, közterületen, gágogó alapítványoknál. Sosem kerülnek már hatalomra, így a kormányzati teemdőkre nem kell időt fecsérelniük..

John Doe3 2016.10.26. 13:16:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Akkor te nyilván kedveled a D-209-et is (én személy szerint igen, tehát a kérdés részemről puszta kiváncsiság).

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.26. 13:28:57

@John Doe3:

Medgyessyt személy szerint nem kedvelem, de nem azért, mert D-209 volt.

Nagyorrú Barbi 2016.10.26. 13:29:33

Elvtársak! Több párt rendszer van. Nem nyafizni kell, hanem leváltani '18-ban. Ha meg nem sikerül, kopizd be ezt a cikkedet még egyszer 5 év múlva. Hátha akkor is tudsz egy kis zsét leakasztani érte...

dadddd 2016.10.26. 13:30:33

@Ballib cenzúrázók réme 18: Ez teljesen így van, én is ezért szavaztam rájuk. Viszont a munkájuk óriási csalódás egy olyannak, aki ott volt a 2006. szeptemberi tüntetések első napjától. Tényleg hittem abban, hogy lehet változás.
Ma már viszont odáig jutottunk, hogy minden szoci bűnnek megvan a maga narancssárga változata is. Már nem látom a különbséget.
Párbeszédnek, értelmes diskurzusnak nincs helye.
Valami gyökeresen más kell.

dare 2016.10.26. 13:33:50

Tele van az ország kommunistákkal és fasisztákkal, idáig jutottunk.
Tény, vannak érzékenyebb lelkületű polgártársak, akik közül ki jobbra, ki balra jobban húzódik, de hogy már nincs is más opció az kissé lehangoló.
Hogy sikerült a politikát ilyen primitív keretek közé szorítani?
Ez majd a jövőben egy nagyon szép tanulmány lesz a történelemkönyvben, és lehet majd érdekes dolgokat írni róla, csak annyi a szomorú benne, hogy jelen állás szerint épp most történik mindez.
Kommunisták és fasiszták vagyunk, és közösen kell felépítenünk a jövőt a következő generációknak.
Szép új világ.

"Nagyon nagy munka vár majd ránk."

Így első ránézésre szinte lehetetlen, hacsak valaki meg nem tudja szólítani a politikából kiábrándult sehová nem tartozó egyedeket, akik egy jelentős hányadát képviselik a társadalomnak.
Addig maradnak a politizálgató jobbos és balos egyedek, kiknek ingyen és bérmentesen odaadtuk az országot a felvirágoztatásra.
Talán most a szélsőségesebb irány fog következni, ki tudja?

korupisti 2016.10.26. 13:39:53

A Blaha Lujza téren Gyurcsány Ferenc elmondta, hogy aki ma elmúltnyolcévezik, aki gyurcsányozik, az Orbánnal van.
Aki viszont Orbánofik, elmúlt hatévezikaz Gyurcsánnyal van.
Lányok és fiugg, meg a szerző: ez így megy a gengsztewrváltás óta, és így is fog menni az idők végezetéig. Hajrá Gyurcsány, hajrá Orbán! De mi lesz Magyarországgal???

E.Katolnai 2016.10.26. 13:50:06

Álmodik a nyomor! A következő választáson Orbánék több, ti pedig kevesebb szavazatot fogtok kapni a magyar néptől. Nem kell a libsi demokratikus értékek, nincs szükségünk idegen seggeket nyaló köztársaságra, a nemzetközi multi-kultit is fenyomhatjátok,nem érdekel a volt besúgók, munkásőrök sem a kölykeik véleménye, akik meg a magyar himnusz alatt fütyülnek: nyomják telibe azt a szuka anyjukat!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.26. 13:54:04

Én megértem, hogy a balfék fideszesek is röhögnek ezeken a dumákn. Viktor napról napra leválthatatlanabb. Az idő csak fogy, ezek a dumák meg úgy hangzanak, mint a Brian Életében a Judea Népe Front Római birodalom megdöntésére vonatkozó koncepciói. :-)

Emília Röszkei 2016.10.26. 13:55:23

@korupisti: Az gyógyul. 58%->53%->85%->75% Csökken a külső adósság, csökken a munkanélküliség, lassanként már nőnek a jövedelmek. Még 2-3 alkalommal elbukik a ballik-jobbik koalíció és utána már rendben lesz annyira az ország, hogy az ellenzék is megtanulja, merre van az előre és arra akar menni, csak jobban ...

na__most__akkor 2016.10.26. 14:03:09

"Nincs egy árva fűszál a tors közt kelőben"

Ismeritek a verset?

Nincs egy komment, amelyik nyelvtanilag helyes lenne.

- vagy -

Nincs egy komment, amelyik semleges lenne.
"Tele van az ország kommunistákkal és fasisztákkal"

Hátigen. Lassan mindenki NEMMAGYAR, ELLENSÉG lesz.

Magyar az, aki egyetért... aki a köpcös csúti seggét nyalja... aki a szünetben putyinét... de az a lényeg, hogy legyen egy segg.

A nyelvük függőlegesen áll, hogy passzoljon a vágásba.

Medgar 2016.10.26. 14:18:42

@Ballib cenzúrázók réme 18: Nálad a pont. Az összes baloldali megmondóember egy dolgot felejt el:

A cseréhez két dolog kell, egy amit lecserélünk és még egy amire cseréljük.

Orbán simán hozza a cserélendő szarcsimbók formát, de a túloldalt egy szerencsétlen sincs akire lehetne cserélni...

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.26. 14:21:21

Dehogy kell megbuktatni a felcsúti diktátort! Hadd maradjon ő még sokáig ennek a barom 3,3 milliós csőcselék vezérelt országnak a nyakán. Olyan jókat lehet röhögni ezen a félnótás magyar népen, ahogy évről évre egyre jobban csúsznak le a világtól, ahogy évről évre egyre távolabb kerülnek a civilizácíótól, ahogy viharsebességgel haladnak vissza a barbár korszakuk gyökereihez.

A legnagyobbat persze azon röhögjük, hogy minél nagyobbra nő a rendszer szara, ezek a fideszes idióták annál radikálisabban védik a gazdijukat. Minél több és egyre nagyobbb lopás derül ki az orbán - rogán, tiborc, gázszerelő, matolcsi putri, meg a többi börtöntöltelék házatájáról, az ostoba proli híveik annál nagyobb energiával vonulnak fel megvédeni a bünözőiket.

Dehogy kell itt leváltani ezt a felcsúti félázsiait, ennek a népnek ez kell, hadd szopjon hát még jó sok sok évig. Ahogy azt Kádar alatt már bemutatta. Aztán majd úgy 30 év múlva azon lehet majd a legnagyobbat röhögni, amikor a magyar parasztja egyszer csak rájön, hogy elraboltak tőle 40 évet. Hát nem érdemes inkább végigröhögni ezeket az évtizedeket, mint reménytelen harcot folytatni a rögeszmés idióták milliói ellen?

Hajrá orbán diktátor, még több felcsúti kisvasutat, még több rablást, ezzel a néppel mindent megtehetsz!

vajdasagi 2016.10.26. 14:21:27

@micsoda?: Nem lesznek unokáink - addigra elveszik a haza. Ami most van, az a vég. Itt kő kövön sajnos nem marad. Mindenki, aki számít ki fog költözni nyugatra, pedig a nagyvezér szerint azok csillaga leáldozóban van.

moletty 2016.10.26. 14:53:32

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség: Itt vagy a büdös kurva anyádat baszd szájba a ravatalán te féregfajzat !
Legszívesebben leöntenélek benzinnel és felgyújtanám a rohadt hazaáruló bolgár pofádat te szardarab !

2016.10.26. 14:58:09

Ez a kis tetves geci nem fog megbukni, még halála után is itt marad a nyakunkon. Csak el kell olvasni az itteni hozzászólásokat.

Egyébként én milliókat tennék tétre és befutóra, hogy a felcsúti töpszli nem fog megbukni. Nem fog, mert a társadalom nem érti, mi a lényege egy demokráciának, mi a feltétele egy gazdasági növekedésnek, mi az alapja egy jóléti társadalomnak, és főleg, de nem utolsó sorban mi az, hogy "gentleman agreement".

Arról már nem is ejtek szót, hogy a bégető fideszbirkák akkor is erre a parasztra szavaznak, ha a szájukba kakál.
Konklúzió?

Menekülni, menekülni és menekülni!

Ennyi.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.26. 15:03:02

@Látens Inszinuáció:

"mert a társadalom nem érti, mi a lényege egy demokráciának, mi a feltétele egy gazdasági növekedésnek, mi az alapja egy jóléti társadalomnak"

Mert a ballib oldal érti, mi? Csodásan bizonyították, amikor ők voltak hatalmon.

"és főleg, de nem utolsó sorban mi az, hogy "gentleman agreement"."

Na, hát én sem tudom, mi az a "gentleman agreement". Én csak olyat ismerek, hogy "gentlemen's agreement".

Nzoltan 2016.10.26. 15:28:49

@Látens Inszinuáció: Ha a demokrácia azt jelenti, hogy az elkúrók kerülnek vissza a hatalomba, akkor a többség minimum érdektelen, vagy nem kér belőle.
Csak mert a "demokraták" programját soha nem halljuk. Vagy ha igen, az nagyrészt az orbán buktatásáról szól, vagy a 2010-es viszonyok visszarendezéséről. Valljuk be, ez nem túl kreatív.

2016.10.26. 15:42:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Valóban nem néztem utána a Google oldalain, emlékezetből írtam a kifejezést, (tegnap este 8 óra óta dolgozom - 24 órás munkaidőben - kissé fáradt vagyok már.

Gondolom Te viszont csípőből tudtad...

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 15:45:12

@dare:

Mindenki fasiszta, aki nem liberális, Szóval ez egy fasiszta állam.

KurucInfo Főszerkesztő 2016.10.26. 15:53:07

Egyre nevetségesebb a balodal, ahogy a 10 éves SZÉGYENÉT probálja évek óta lemosni. Az ELŐRE KITERVELT LŐFEGYVERES TÁMADÁST, az utcán, a börtönökben napokon át tarto szadista vérengzést probálja összevetni pár nyugdijas néni lökdösödésével, akik a nemzeti emlékezést vérlázító pofátlansággal megzavarni akaró drogosokat akarták elzavarni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.26. 16:03:09

@Látens Inszinuáció:

"Gondolom Te viszont csípőből tudtad..."

Szégyen lenne, ha nem tudnám, nem véletlenül végeztem angol szakon az ELTE-n.

micsoda? 2016.10.26. 16:16:55

@Ballib cenzúrázók réme 18: Azért csak jobb a füttyögés, mint a 2006 -os "ostrom" ezt te is beláthatod:) Akkor is kellett egy fordulat, és most is arra fele megyünk, ha továbbra is ballib csürhének tartjátok a füttyögőket.

nniicckk 2016.10.26. 16:21:43

A sikertelen balib provokácion kivül, azért történt egy fontos dolog 23-án :
Még hozzá az, hogy lett nekünk egy MÁSODIK GYURCSÁNY FERENCÜNK.
Akit történetessen Juhász Péternek hívnak. Gyurcsány Ferenc önmagában is elég lenne, hogy taszítsa a baloldali szavazokat a baloldaltól, és ezzel bebiztósítsa a fideszt győzelmét 2018-ban. De mostmár két Gyurcsány Ferenc is a jobboldalt erősíti. KÖSZÖNJÜK Juhász Péter szép volt.
A nemzeti ünnepen kifütyülni a Magyar himnuszt, kifütyülni a Lengyel himnuszt, kifütyülni a Székely himnuszt, hát ez igazán becsületére válna bármelyik baloldali libbant pártnak. Gyurcsány Ferenc sem járathatta volna le, jobban a baloldalt.

2016.10.26. 16:28:25

@Nzoltan:

Nem. A demokrácia azt jelenti, hogy "oldalaktól" függetlenül egy polgári társadalom nem tűrné, hogy haveroknak osszuk le a pénzeket, miközben - és itt kapcsolódik a jólét és a gazdasági növekedés - tízezrek utcán élnek, miközben százezrek nem tudnak maguknak alapvető élelmiszereket venni, és milliók élnek a létminimum környékén. Lehet, hogy ez demagógia, de!

Ott a gond, hogy amíg ezt megteheti az elit - ismétlem: oldalaktól függetlenül -, addig totálisan mindegy, hogy ki a tököm ül a trónon.
És a felcsúti majom éppen ezt az érdektelenséget használja ki.
Ugyanis amíg mi itt - és a Kossuth téren egymás torkának ugrunk, amíg arról folyik - az egyébként teljesen érdemtelen - vita, hogy "bezzeg a másik oldal sem jobb", addig itt változás nem lesz.

Ennek felismeréséhez úgy látszik még az ELTE angol szakja is kevés.
Ez utóbbi nem Neked szólt.

nniicckk 2016.10.26. 16:29:39

Szóval jobboldal eminens érdeke, hogy a két Gyurcsányt, a régít és az ujjat is futassa, hagy botrányozzanak kedvükre.
Nem hogy nem kéne kitiltani a két örültet, hanem direkt meghívnám az állami rendezvényekre, lássák az emberek a baloldal igazi arcát. (talán még össze is verekednének, milyen fasza vágókép lenne a hiradokba ahogy két "demokrata" üti egymást) :))))

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.26. 16:44:25

@micsoda?:

Azt te csak szeretnéd hogy arrafele menjünk.

2006-ban senkit se engedtek ünnepelni, zárt kordonok mögött a TV-nek gyászos magányukban mondtak beszédeket az elkúrók.
Nem volt ki közé elvegyülni, mert csak tüntetők voltak több tízezren az utcán.
Ezeket verette szarrá kiskedvenced beazonosíthatatlan karhatalmistákkal.

Ma meg pár frusztrált ballib barom, Juhász ajándék sípjával, és Soros Gyuri parancsára jó ötletnek tartotta, hogy több tízezer ünepleni vágyó ember közé, gyermekek, asszonyok, idősek közé odapofátlankodik, és feltünési viszketegségtől vezérelve a fülükbe sípol.

Aztán meg csodálkoznak a tetvek boci szemekkel hogy lepofozták őket.

Szóval nincs semmiféle hasonlóság.
A Gyurcsnyisták akkor is le voltak szarva, és baromi kevesen voltak az utcán most is, és 2006-ban is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.26. 16:50:02

@Látens Inszinuáció:

"Ott a gond, hogy amíg ezt megteheti az elit - ismétlem: oldalaktól függetlenül -, addig totálisan mindegy, hogy ki a tököm ül a trónon."

Nem egészen, kiscsillag. Tudod, az egyenlet mindkét oldalán ki kell ejteni az azonos tényezőket - itt a lopást -, aztán megnézni, hogy ami marad, az melyiknél több vagy jobb. És ebből a szempontból Orbán határozottan kevésbé rossz.

De rajta, prezentálj egy nem tolvaj és politikailag is kompetens, kormányképes baloldalt (ne a mostani önfelszalámizott csürhét), és örömmel rájuk szavazok. Amíg azonban ezt nem tudod/tudjátok megtenni, csak a szátok jár - de minek.

s 2016.10.26. 17:07:12

Ha egyszer lesz normális államhatalom Magyarországon, akkor kb. 50, 60 év alatt ezek az arcok természetes halállal kimúlnak. Ha nem öntenek olajat a tűzre, előbb-utóbb kialszik magától is. Nem kell oltani. Szítani nem kellene.

1ghost 2016.10.26. 17:19:56

Hát igen!

A mocskos fideszcsürhe mára csaknem kinyírta az ellenzéki sajtót, a kurváikat immár havi kétmillióért az MNB- n keresztül finanszírozza a nép, miközben ők m helikopterrel röpdösnek a magyarok nyomora fölött.

S kérem szépen ennek a tolvaj, korrupt bandának a főnöke, infantilis barom módjára kisvasutat épít a pénzünkből, jövőre pedig várat akar 200 milliárdért.

A fidesznél jellemtelenebb társaság Rákosiék óta nem volt hatalmon a honban, az kurvaélet. Aki ma ezt a narancsos bűnbandát támogatja, az egy aljas, velejéig korrupt, embertelen rendszer fennmaradásában érdekelt, ezáltal pedig hazaáruló, és a magyarok ellensége.

Khonsu 2016.10.26. 17:48:23

Ezt a patthelyzetet belülről csak úgy lehet feloldani, ha az egyik oldal kiszáll a játszmából. Az "ellenzék" nem veszi észre, hogy ők ugyanúgy a rendszer részei és hozzájárulnak a fenntartásához, mint a rendszer hívei. Javaslom tegyék azt az ellenzéki szavazók (és a kiábrándult fideszesek) 2018-ban, amit a kvótaszavazáson tettek. Maradjanak otthon, vagy szavazzanak érvénytelenül. Mi baj lehet?

Nyer a Fidesz? Ugyan már, akkor is nyernek, ha leszavaz az ellenzék. Lényegtelen. Teljhatalmuk lesz? Most nincs?

Ki kell szállni és kész. Akkor a Fidesz boxzsák nélkül marad, a leszerepelt pártok kidőlésével pedig megszülethet és megerősödhet egy új, életképes ellenzék. Nyugodtan lehet, szervezkedni, demonstrálni (értelmesen és hatásosan, nem füttyögéssel, amiből szintén az ellenzék jött ki rosszul...), nem tudják az akciókat a leszerepelt pártokhoz kötni, nem tudják olyan könnyen felcímkézni és lejáratni a résztvevőket. Megtörténhetne a vérfrissítés végre ellenzéki fronton.

Ha a mai ellenzék marad, akkor egészen addig lesz a nyakunkon ez a banda, amíg valami nagy nemzetközi katasztrófa le nem dönti őket. Nem szeretném kivárni.

Rotoxis 2016.10.26. 18:08:16

@Látens Inszinuáció: Csodás. Tehát munkaidőben ráér blogot olvasni és posztolni. Baromi fárasztó lehet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.26. 20:12:16

@Khonsu:

"Ki kell szállni és kész. Akkor a Fidesz boxzsák nélkül marad, a leszerepelt pártok kidőlésével pedig megszülethet és megerősödhet egy új, életképes ellenzék. "

Komolyan gondolod, hogy a "leszerepelt pártok" önként kiszállnak? Hiszen még így is jópáran jól megélnek a pártok állami támogatásából, na meg botor módon még mindig nem látták be, hogy nincs jövőjük.

Ráadásul a Fideszben sem csak hülyék ülnek, ezért ha kell, mesterségesen életben tartják ezt a mai "ellenzéket".

micsoda? 2016.10.26. 20:43:20

@Ballib cenzúrázók réme 18: Jól van legyen igazad, de tudod mi jár annak akinek igaza van:)

Khonsu 2016.10.26. 21:13:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Maguktól sosem szállnának ki, ezért kéne a szavazóikat meggyőzni, hogy "szállítsák ki őket" egy bojkottal, ha jobbat akarnak helyettük. Ezzel egyszerre szabadulhatnának meg az ellenzékiek a ballaszttól és üzenhetnének a kormánynak, hogy elegük van a színjátékból.

A Fidesz valószínűleg megpróbálná életben tartani őket, de ha tegyük fel, ismét lesz összefogás, és együtt indul a "baloldal", akkor magasabb a bejutási küszöb is. Ha elég sok szavazójukat sikerül meggyőzni, akkor kieshetnek, és ugrott a kényelmes székük, a jó fizetés, és a pártoknak járó támogatás legnagyobb része. Gyakorlatilag végük lenne, és végre jöhetne egy igazi ellenzék.

Az pedig már elindíthatná a másik oldal megtisztulását is, mert megszűnne a mai kényelmes állapot a kormánypártoknak.

Persze nem tudom meddig mennének el, hogy megmentsék a mai "ellenzéket", de az minden esetre vicces lenne, ha a Habony-művek győzködné a népet, hogy szavazzanak Fletóra és a szocikra. Már csak ezért is megérné. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.26. 23:08:59

@Khonsu:

"de az minden esetre vicces lenne, ha a Habony-művek győzködné a népet, hogy szavazzanak Fletóra és a szocikra. Már csak ezért is megérné. :D"

Annyi szent, erre én is befizetnék. :D
süti beállítások módosítása